szfagir Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam! Jak wygląda rozdział mocy w forku 2,5XT przy automacie? Jest tam stały napęd - chodzi mi tylko czy non-stop są podpięte 4 buty, czy sie jakos dołączają? Co oznaczają cyferki 1,2,3 przy automacie? Czy do seryjnej nawigacji trudno jest sememu wgrać nowe mapy, albo wgrać automapę? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Jeśli chodzi o rozdział napędow są rożne teorie 1,2,3 to ograniczenie biegów, np na 3 nie wrzuci Ci 4, itd. Automapy nie wgrasz w ogóle z tego co wiem, a inne to po prostu włożenie właściwej płytki z navi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Słyszałem, że jest napęd jakoś starowany i dozowany, a nie tak jak w manualu ze jest stały. Mnie głównie interesuje, czy jadąc spokojnie i nie ślizgając się tył jest odłączany czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Słyszałem, że jest napęd jakoś starowany i dozowany, a nie tak jak w manualu ze jest stały. Mnie głównie interesuje, czy jadąc spokojnie i nie ślizgając się tył jest odłączany czy nie. nie jest odłączany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Podpięte są zawsze 4 buty (jak nie wierzysz to podnieś auto w warsztacie jakimś i zobacz, ja nie wierzyłem, teraz śpię spokojnie ). Inicjalny moment w XT'ku to najprawdopodobniej 60:40 ale nikt tak naprawdę pewności nie ma, nie ma też wiarygodnej dokumentacji która by to potwierdzała Automat masz 4 biegowy z możliwym Lock-up'em na 3 i na 4 biegu (jak byś ostrożnie obserwował obrotomierz to możesz odnieść wrażenie że biegów jest 6, ale raczej tak sie tego traktować nie da). Na R, 1 i na 2 biegu masz inicjalny podział momentu, przy jeżdzie na wprost 50:50 (tak przynajmniej jest w n/a), Ustawienie 1 na skrzyni da tylko 1 bieg ustawienie 2, tu są różne opinie (zależy to też od wersji US czy Europa): albo ograniczy wybór tylko do biegów 1 i 2 albo tylko do 2 (łącznie z ruszaniem) - w EU od tego jest chyba przycisk SNOW w skrzyni 3 - bardzo przyjemny i paliwożerny tryb w którym skrzynia długo trzyma biegi i nie wrzuca z uporem maniaka 4ki. Dobra do miasta, kręte drogi i inne szaleństwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Przynajmniej co do napędu jestem spokojniejszy. Odnośnie skrzyni to jak nabędę to pewnie będę obczajał te cyferki. A jest jakiś bieg ekonomiczny, czy coś podobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Nie ta marka A poza tym polecam - miód malina!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Właśnie znalazłem dla siebie taki miód, tylko muszę sam siebie przekonać, ze wlew gazu w zderzaku to nie katastrofa optyczno-kosmetyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Forek IIgr 2.5xt AT ma cemtralny dyfer wspomagany sprzeglem wieloplytkowym. Inicjalny podział napędu to 45:55 Wybranie biegu 1 to tylko 1 i podział 50:50 Wybranie biegu 2 to tylko 2 i jest bardzo pomocne przy zakopaniu sie Wybranie biegu 3 to 1 potem 2 potem 3 pomocne w gorach zeby skrzynia nie mieszala ciagle 4 3 2 itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Jest możliwość podpięcia automapy,czy innej dowolnej z karty SD do fabrycznej nawigacji. Potrzebne jest jedynie rozwiązanie tego typu: http://interfejsy-diagnostyczne.s-tech.pl/?go=produkt&id=113 Z tego co wiem kilka osób na forum ma tego typu urządzenia i działają chyba nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 A możecie jeszcze wypowiedzieć sie o instalacjach gazowych BRC w Forkach 2,5? Czy może lepiej poszukać/poczekać na wersje bez gazu? Jakbym jednak wybrał z gazem 2,5XT to czego moge się spodziewać? Jak zakupie Forka za 35kzł to na ewentualne remonty już nic nie będę miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Dopytaj czy już UPG było robione,sprawdz jak sie trzymają SLS ,w zależności od przebiegu rozrząd i sprzęgło,bo to mogłoby zaboleć na początku. Co do gazu to chyba głównie częstszego sprawdzania luzów zaworowych . Nie mam gazu nie miałem,tylko czytałem o nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Wrzuciłem zapytanie o Forka który mnie interesuje do zakupu kontrolowanego. Proszę o wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jakbym jednak wybrał z gazem 2,5XT to czego moge się spodziewać? uśmiechów politowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Przede wszystkim nie wydawaj całego budżetu na zakup!! Kupisz zajebiste auto, a przy okazji jakiejś choćby wymiany okresowej - samochód bedzie stał, zamiast jeździc. To się tyczy każdego wozu, ale w Subaru może mieć choćby te głupie sls'y do wymiany (sam właśnie regenerowałem), coś tam jeszcze dojdzie i 3-4k trzeba wyskoczyć. A wtedy zonk.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Niby tak... No to w okolicy pozostaje mi 2.0XT 177KM i z tego co czytam to też całkiem ciekawy samochodzik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Niby tak... No to w okolicy pozostaje mi 2.0XT 177KM i z tego co czytam to też całkiem ciekawy samochodzik... Bardzo ciekawy i w sumie chyba mniej kłopotliwy od 2.5XT tylko rocznikowo chyba produkowany do 2004 roku, może 2005. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jak szaleć to szaleć są teraz takie atrakcyjne kredyty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Kredyt to chyba na naprawę Przeczytałem chyba już wszystkie interesujące mnie wątki o silnikach i na placu boju zostały mi 3 modele. 2.0 N/A, 2.0XT oraz 2,5XT z czego najbardziej chyba odpowiada mi 2.0 N/A. Gdzieś wyczytałem (któryś post), że jeśli chce się przemieszczać po mieście na krótkich odcinkach to chyba 2.0 N/A jest najlepszym wyborem (w manualu). Poza tym często na wioche w zimi jade a tam mam kilka wzniesień do pokonania po zasypanych drogach, więc reduktor może się przydać. 2,5XT fajny silnik, zapewne dużo frajdy z jazdy, ale boje się, że przy moim dojeżdzaniu 2-6km i tak kilka razy dziennie to uwale szybko turbinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jezeli kupisz 2.5xt, jest duza szansa, ze z 2-6 km zrobi sie 10-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 2.0 N/A to jest na pewno dużo lepszy silnik pod katem wytrzymałości, praktycznie bezawaryjny. Z drugiej strony coś za coś, XT będzie Ci dawał radoche z każdej przejażdżki. A spalanie u mnie jest jakieś 2l większe, niż miałem w Imprezie 2.0 w manualu. Z trzeciej strony, jak masz jeździć 2 kilometry, to faktycznie lepiej kup...rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A jeśli już przez przypadek trafi mi się 2,5XT to MT czy AT?/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A to juz zależy od preferencji MT jest na papierze sporo szybszy: jakos 6,1 vs 7,5. Jeśli do zabawy i dynamiki - MT. Jeśli bardzo dużo po mieście - AT rewelacja. Osobiście kupiłem AT i jestem mega zadowolony, ale ja tym samochodem w 95% jeżdżę po Warszawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jezeli kupisz 2.5xt, jest duza szansa, ze z 2-6 km zrobi sie 10-30 Dokładnie tak mam Fajne są miny znajomych których gdzies podrzucasz i mijasz kolejny zjazd prowadzący do celu i komentarze chyba przegapiłeś,tam był nasz zjazd...spokojnie nie przegapiliśmy dobrze jedziemy MT czy AT przede wszyskim zależy od Twoich preferencji.Ja mam MT ale miałbym ochotę teraz zamienić go na AT, 2.5XT ma dosyć sztywne sprzęgło więc jazda w korkach bywa uciążliwa. Z drugiej strony automat to tylko 4 i podobno dosyć ospały,chociaz nie jeździłem,natomiast podobno nieśmiertelny. Co do wersji N/A to faktycznie ich gdyby paliły dużo mniej to było by fajnie,a tak masz spalanie prawie jak w turbo a mocy dużo mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 witam ja mam MT 2.5 xt i jest super koleś kupił w AT będzie umie przed świętami wiec będę miał poruwnanie to napisze co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się