lugi666 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Witam Mam problem w diagnozowaniu ABS-u. Otóż sytuacja wygląda następująco, Na początku Co chwilę zapalała się i zaraz gasła kontrolka ABS-u oraz lampka od hamulca ręcznego. Gdy podłączyłem komputer nie pokazało żadnego błędu. Czujniki widzi dobrze, bezpiecznik jest OK. Po kilku dniach lampki palą się cały czas i komputer nie może połączyć się z modułem. Co zauważyłem pompa ABS-u dziwnie "tryka". Gdy sprawdzałem wtyk sprawdziłem, czy dochodzą prawidłowe napięcia. Otóż są dwie stałe masy i dwa stałe 12V, ale powinno być jeszcze jedno napięcie do sterowania. W danym pinie napięcie nie wynosi 12V tylko 6-8 V. KIedy dałem " na krótko" prawidłowe napięcie pompa przestała "trykać". I teraz nasuwa się pytanie: co dalej robić z tym fantem. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 "wymigaj" błąd ABSu będzie najprościej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 @@lugi666, trzeba prześwietlić wiązkę od tego zasilania z za małą wartością napięcia. Zapewne gdzieś gnije wiązka - wzrasta rezystancja i pojawiają się spadki napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lugi666 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 "wymigaj" błąd ABSu będzie najprościej jak mam "wymigać" skoro nie ma komunikacji z modułem ABS-U ?? @lugi666, trzeba prześwietlić wiązkę od tego zasilania z za małą wartością napięcia. Zapewne gdzieś gnije wiązka - wzrasta rezystancja i pojawiają się spadki napięcia. A może wie ktoś gdzie dokładnie idzie ta wiązka?? Z tego co zauważyłem, to idzie w błotnik i pewnie gdzieś do wnętrza. Ale wywalanie całej tapicerki nie bardzo mi się widzi. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 @@lugi666, poszukaj schematów. Zacznij od FAQ działu technicznego, chociaż bloba może tam nie być ale starsze imprezy mogą mieć podobną wiązkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lugi666 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 mam schemat imprezy GT ale nawet nie jest podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Masz tu kolego schemat z bloba , może ci coś pomoże 07. Anti-lock Brake System.pdf 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 @@ziarus007, masz plusika, a link leci do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 @ziarus007, masz plusika, a link leci do FAQ Jakby co to mam schematy prawie do wszystkich modeli subaru do 2010r 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 To wrzucaj co masz Wzbogacimy FAQ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Ale to parę gigabajtów więc ciężko to wrzucić na forum , ewentualnie podaj mój nick i jak ktoś będzie coś potrzebował to niech pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lugi666 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A może znacie miejsce w którym wiązka lubi się monotonnie przecierać lub gnić?? Orientuje się ktoś który przekaźnik pod kierownicą jest od ABS-u?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Kolego spróbuj wymienić bezpiecznik, może z min coś nie tak i przerywa, lub nie daje pełnego prądu. Sadzę tak dlatego, bo ja jak chcę pojeździć bez ABS to wyciągam bezpiecznik i podobnie jak w twoim przypadku zapala mi się ABS i kontrolka hamulca ręcznego, więc może coś w tym być. O ile dobrze pamiętam to jest to ósmy bezpiecznik - czyli w drugim rzędzie, drugi od lewej. Daj znać czy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lugi666 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Bezpieczniki przejrzałem dokładnie na samym początku, te w komorze silnika i pod kierownicą. Dochodzi i wychodzi 12V. Mam już schemat, jutro się do niego zabieram. Jeśli zlokalizuję usterkę oczywiście napiszę co to było. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 rozumię że przejrzałeś te bezpieczniki które są pod spodem za malutką szufladką z lewej strony kierowcy.... jak masz czas to spróbuj włożyć jakiś inny. Jeżeli to nie pomoże to już nie mam pojęcia. Ale powiem ci szczerze, że jeżeli masz jakieś pojęcie o jeździe to lepiej bez tego "AntyBlokującegoSystemu" ;-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lugi666 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 To nie jest mój samochód. Przyjechał do mnie do warsztatu na naprawę usterki:P Tak jak powiedziałem, nie poddaje się, będę walczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Jakis finał tej historii? mam taki sam problem co kolega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 jak ktos mial taki problem to u mnie zostal on zlikwidowany, poprostu byla urwana wiazka kolo prawego przedniego kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się