dunlop Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Witam, szukałem, ale jakoś nie znalazłem.. Chciałbym zapytać Was o żywotność silnika montowanego w imprezie (ta akurat rocznik 2006) o pojemności 2.0 i mocy 160 km... Czy 200 tys przebiegu w przypadku tej jednostki do już bardzo dużo?? Dodam, że samochód cały czas był regularnie serwisowany w ASO Subaru. pzdr.Dunlop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepa Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Ja mam 2.0 GT 99r 218 koni , salon polska serwisowany do 120.000 aktualnie troche ponad 200tysiecy na szafie i silnikowo bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 nie wiem jak jest ze 160 KM ale 116 i 125 to pancerniaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 dunlop sporo zależy od tego jak dbasz. wolnossące jednostki ciężko popsuć, ale wszystko można. bardziej na temat - mój NA (160KM) pod 100k km przebiegu podchodzi i tylko serwis co 15k km jak do tej pory. a kupiłem go właśnie ze względu na niezawodność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Witam, szukałem, ale jakoś nie znalazłem.. Chciałbym zapytać Was o żywotność silnika montowanego w imprezie (ta akurat rocznik 2006) o pojemności 2.0 i mocy 160 km... Czy 200 tys przebiegu w przypadku tej jednostki do już bardzo dużo?? Dodam, że samochód cały czas był regularnie serwisowany w ASO Subaru. pzdr.Dunlop Bardzo dobra, bezawaryjna jednostka. Jeżeli rzeczywiście był regularnie wymieniany olej i filtry, nie powinno się z nim nic niedobrego dziać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 @@dunlop nie gadaj tyle tylko kupuj - na pewno będziesz zadowolony. Oczywiście w zależności od egzemplarza i dbałości o niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Miałem, polecam, super silnik ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KratekPL Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 również polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jak będzie zamulał w przedziale 2,5-3,5k obrotów, to jeszcze nie znaczy, ze szrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunlop Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jak będzie zamulał w przedziale 2,5-3,5k obrotów, to jeszcze nie znaczy, ze szrot Czytałem sporo na tym forum właśnie o problemie/przypadłości "mulenia".. To druga rzecz (po przebiegu), która mnie niepokoi.. Czy w końcu jest jeden sprawdzony sposób na to "mulenie", bo z tego co się wczytywałem to nie do końca... było kilka koncepcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Raczej nie ma. Ale tego problemu akurat bym sie nie obawiał (przy założeniu, ze to mulenie wynika z ...w sumie nie wiem z czego powiedzmy z TTTM ). Sprawdź jak z rozrzadem i innymi rzeczami eksploatacyjnymi, żeby sie ewentualnie na dzień dobry w koszty nie wladowac. Jak wszystko git to brać, bo to fajna jednostka (pokręcisz sobie do 7,5k ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reds87 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć Kupiłem i nie żałuję. Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunlop Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć Kupiłem i nie żałuję. Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend Nie pytam teoretycznie, tylko jest do kupienia.... przebieg 201 tys. od początku do teraz serwisowany w jedym ASO w Warszawie (więc cała historia do sprawdzenia). Stąd właśnie moje pytanie odnośnie żywotności tego silnika.. przy takim "już" przebiegu..... no, ale chociaż w tym przypadku jest pewność, że przebieg jest prawdziwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 jeżeli przebieg oryginalny i serwis to nie ma niepokoju prawie 30tys rocznie normalnie to auto użytkowe a nie do upalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Mam takiego z przebiegiem 215 tysi i wszystko OK. Nie ma do czego sie przyczepić,pracuje równo i cicho,rozrząd zrobiłem i gdyby nie to że na świat przyszedł "Junior" to napewno bym jeździł i nie myślał o sprzedaży i kupnie Outbacka. polecam! Edytowane 14 Marca 2013 przez wojtas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gdynia Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Mam ten silnik. Przebieg 95 tys. Przechodziłem już przez typowe choroby czyli zamulanie 2,5-3,5 i walka z EGR. Obie bitwy póki co wygrane. Po EGR pozostał mi tik nerwowy, mianowicie często spoglądam w okolice zegarów czy nie wyświetla mi się taka żółta ikonka skrzyni biegów :D Co do osiągów to nie jest źle jak na ssaka. Kolega, który na codzień jeździ turbodziadkiem z przebiegiem 60 tys km od nowości był pozytywnie zaskoczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Pancerne silniki , mam gościa co ma w tej chwili 285 tys. 1 raz wymieniane SLS-y , jeden raz sprzegło , i nic kompletnie , mało tego ma firmę co buduje drogi , jakies mielioracyjne rzeczy . wiec auto czesto wjezdza na bezdroza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Tak z ciekawości zapytam: to była najmocniejsza wersja 2.0 N/A? i jaka jest różnica między 160 a 150 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boqu Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Gdzie Ty znalazłeś ten model z takim przebiegiem ? Chyba, że tylko pytasz czy takowy przebieg zdoła wyjeździć Kupiłem i nie żałuję. Popieram przedmówcę, kpl rozrząd powinien być wymieniany co 105 tys. mnie niestety czeka wymiana teraz w weekend Nie pytam teoretycznie, tylko jest do kupienia.... przebieg 201 tys. od początku do teraz serwisowany w jedym ASO w Warszawie (więc cała historia do sprawdzenia). Stąd właśnie moje pytanie odnośnie żywotności tego silnika.. przy takim "już" przebiegu..... no, ale chociaż w tym przypadku jest pewność, że przebieg jest prawdziwy. u mnie przy 200 klocki i tarcze przód i tył , przy 203 tys sprzegło sie skonczyło - wymienione (ASO) , 210tys -rozrząd (ASO) - teraz juz z 215 ------jak ktos sprzedaje przy 201 --- to miej na uwadze że kilka kosztownych rzeczy przed tobą jak kupisz ale naprawde warto - wiec zbijaj cene Tak z ciekawości zapytam: to była najmocniejsza wersja 2.0 N/A? i jaka jest różnica między 160 a 150 KM? ukłon w strone ekologów i chyba tylko tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Też potwierdzam niezawodność tych aut. Jeżeli zadbany i nie katowany na zimno - na pewno będzie jeszcze długo służył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velocity Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Trwałość przy spokojnej eksploatacji to jedno. Ale czy ten silnik jest równie dobrze znosi trzymanie w okolicach odcięcia jak np. V-TEC ? Widziałem wykres z hamowni dla Imprezy 2.0r i muszę powiedzieć że jestem mile zakoczony charakterystyką tego boxera Krzywa momentu jest płaska praktycznie w całym zakresie obrotów, nawet powyżej 7000obr/min ciągle trzyma wysoki moment. Czy ta efektywna praca w górnej części obrotomierza przekłada się jakoś na dużą odporność na upalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się