pitstoop Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Witam, z silnika w moim forku słychać "gwizd" coś w stylu głośnego łożyska, podejrzewałem że to napinacz paska wielorowkowego napędu alternatora , ale po zdjęciu obu pasków od alternatora i klimatyzacji jest to samo . Podejrzenia padły na rozrząd który był wymieniany 15tyś km temu w nie-ASO, cały kompletny z pompą wody osobiście kupiłem w intercarsie . Kolega mechanik przypuszcza że pasek jest za mocno napięty . Mam pytanie czy może ktoś spotkał się z takim objawem ? ew. co trzeba wymontować żeby dostać się do napinacza paska rozrządu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 ew. co trzeba wymontować żeby dostać się do napinacza paska rozrządu? podjedz do jakiegos aso to Ci powiedza co piszczy. Jak w rozrzadzie to sie pospiesz.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 U mnie piszczało na zimnym, okazało się, że to zawór pompy powietrza wtórnego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Nadmiernie naciagniety pasek wydaje takie specyficzne jęczenie ,często taki dżwiek wydawały paski Contitecha rozebrać musisz osłony i juz generalnie ktoś ogarnięty wyczuje czy jest za mocno czy nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 czasami łożyska napinacza, albo rolki prowadzącej potrafią piszczeć, bardzo często, od kilku lat, przytrafia się to produktom SKF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sal1232 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 trzeba rozebrac i sprawdzic bo jak peknie pasek bedzie bieda najlepiej montowac rozrzad orginalny pewne ze przejedziesz 100 tysiecy kilometrow Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitstoop Posted March 16, 2013 Author Share Posted March 16, 2013 Nadmiernie naciagniety pasek wydaje takie specyficzne jęczenie ,często taki dżwiek wydawały paski Contitecha rozebrać musisz osłony i juz generalnie ktoś ogarnięty wyczuje czy jest za mocno czy nie Właśnie jest to takie jęczenie ,a zamontowany jest pasek contitecha, może wymienić pasek na inny ? Jakie paski ew. polecacie ? i czy do wymiany trzeba wyjmować chłodnicę ,czy wystarczy wymontować wentylatory? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sal1232 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 wyjmij chlodnice wiecej miejsca masz Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 rozrząd który był wymieniany 15tyś km temu ale to od 15 tys. tak jęczy? Jeśli to pasek , to wymień na inny,bo jego zęby i wytrzymałość to znak zapytania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitstoop Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Raczej od 15tyś tak jęczy , lecz nie jestem do konca pewien , jest to moje pierwsze subaru . Byłem wczoraj u znajomego co ma impreze sti i usłyszałem podobny dzwięk do mojego , jakby głośne łożysko , on twierdzi że subaru tak ma , co wy o tym sądzicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now