Jump to content

Legacy I reperaturki błotników tył


wojto79
 Share

Recommended Posts

Witam,

wie ktoś z Was czy są gdzieś do dostania reperaturki tylnych błotników do Legacy I ( w aso cały błotnik ok 6000PLN ), a jak nie to czy podchodzą od innego auta?

Chyba, że ktoś wie gdzie kupić używki bez rdzy :biglol:

Pozdrawiam.

Kuba

Link to comment
Share on other sites

O ile wiem i się dowiadywałem (co prawda kombi) - nie ma czegoś takiego.

U mnie było wycinane wraz z częściami progów i rękodzielniczo dorabiane ;)

Edited by Fala
Link to comment
Share on other sites

Ja mogę tylko potwierdzić to co piszą Fala i impreza555 :( Robiłem obie strony pół roku temu i blacharz się trochę nagimnastykował, zobaczymy ile wytrzyma :unsure:

Kiedyś widziałem ogłoszenie z USA, że takową koleś sprzedawał, ale to może już być "św.Graal" ;) -wyjątek potwierdza regułę...

Edited by adamski
Link to comment
Share on other sites

a od daewoo espero?? :P

 

Od Espero to wszystko pasuje.

Link to comment
Share on other sites

A żeby było śmiesznie to znalazłem reperaturke do Leone :@ i to w Polsce ni wiem czy jeszcze dostepna, ale zawsze.

Edited by wojto79
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A żeby było śmiesznie to znalazłem reperaturke do Leone :@ i to w Polsce ni wiem czy jeszcze dostepna, ale zawsze.

 

podasz jakieś namiary na te reperaturki ? może jest ich więcej...

Link to comment
Share on other sites

Jestem świeżo po naprawie tylnych nadkoli i błotników w kombi.

U mnie było bardzo źle, na tyle źle że reperaturki ńie miałyby się czego trzymać. Ale moje auto podobno w PL kupione w 93 roku więc warunki życia miało ciężkie.

Po dlugich poszukiwaniach kupiłem dwa błotniki po 150zł, właściwie to ćwiartki cięte na progu i podłodze bagażnika, z których blacharz odzyskał potrzebne elementy. Bluźnił przy tym strasznie, bo okazało się, że cały błotnik tylny składa się z ponad 20tu elementów - takie profile między warstwą zewnętrzną i wewnętrzną, ktorych nie widać, a które również okazały się pognite.

Polecam Wam wszystkim dobrze przyjrzec się kielichom od strony bagażnika, nadkolom w dolnej części - tam niedrożne odpływy wody najczęściej powodują rdzę. No i jeszcze najpopularniejsze miejsce gnicia, czyli spotkanie progu z tylnym błotnikiem widoczne po otwarciu tylnych drzwi.

Edited by viperski
Link to comment
Share on other sites

Gratuluję sedanow jest niestety znacznie mniej i gorzej z dostępnością zdrowych części przynajmniej w europie. Moze stany, ale to nie bardzo opłacalne. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Temat powraca, zabieram się za swoje błotniki z tyłu, i jest koszmar, chciałem uniknąć rękodzieła, ale chyba się nie da... ma ktoś może jakieś namiary na błotniki ?

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Ja zacząłem szlifować rdzę na swoich i okazuje się, że u mnie rdzewiało coś pod gruuuuuuubą warstwą szpachli, generalnie dziury na wylot. Doszedłem do wniosku, że wytnę ile się da a resztę razem z nadkolem od wewnątrz zrobię z laminatu i już nigdy nie zardzewieje. Ważne tylko z tego co się dowiadywałem, żeby rdzę jeśli jakaś zostaje (nie do wycięcia) "zamknąć" w żywicy i więcej nie wylezie. Jka już się za to zabiorę to postaram się o fotorelację.

Pozdrawiam.

Kuba

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Co do reperaturek a ktoś je spasował czy tak podobnie wyglądają? widział to ktoś ?

 

a co do linka to tam jest tytuł linka jak ma się nazywać....

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio na forum sprzedał się turbodziadek po blacharce i pisałem do sprzedającego i od niego mam informację, że takie właśnie wykorzystał jego blacharz.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ja u siebie zrobiłem szkielet reperaturek z blachy aluminiowej i wszystko powleczone laminatem. blacha aluminiowa oczywiście nitowana do nadwozia. Myślałem że sam laminat wystarczy, ale po wycięciu zgniłej blachy brakowało mi połowy tyłu. Można to zrobić samemu, koszt jednej strony ok 50pln bez malowania oczywiście. Jak ktoś chce znać szczegóły: ma-tys@o2.pl

Link to comment
Share on other sites

Gratuluję! Masz może fotki robione w trakcie? Ja zamierzałem robić ale pprzy żywicy łatwo telefon lub aparat zabić :biglol:

Ja miałem małą dziurę, i obeszło się bez blachy :biglol: , ale widzę, że pojawiło się małe pęknięcie na łączeniu laminatu z blachą, ale to szczegłóy!

Pozdrawiam.

Kuba

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

 

 

Co do repraturek to słyszałem, że poasują od seata cordoby 1998 tej na szerokim zderzaku: http://www.google.pl...91&tx=105&ty=67

 

 

 

seat cordoba combi i błotniki są praktycznie idealne tak robił mój kolega blacharz

 

już niedługo w moim sedanie czeka mnie akcja "BŁOTNIK" więc doprecyzujmy, kupować reperaturki z Cordoby sedan czy kombi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Co do repraturek to słyszałem, że poasują od seata cordoby 1998 tej na szerokim zderzaku: http://www.google.pl...91&tx=105&ty=67

 

 

 

seat cordoba combi i błotniki są praktycznie idealne tak robił mój kolega blacharz

 

już niedługo w moim sedanie czeka mnie akcja "BŁOTNIK" więc doprecyzujmy, kupować reperaturki z Cordoby sedan czy kombi?

 

Tez jestem ciekaw.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...