jdmboar Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 czesc wszystkim. specjalnie sie zarejestrowalem na waszym forum by otrzymac dosc konkretne informacje o legacy. moze to niegrzecznie tak od razu walic prosto z mostu ale cholernie intertesuje mnie wasze zadnie o legacy 2 lirty twin turbo. miaol ktos lub kros jezdzil? auto ma walnieta uszczelke pod glowica ale mozna go kupic za smiesdzne pieniadze a przebie ok 100k jest zachecajacy. na co zwrocic uwage przy kupnie bo jestem zdecydowanie w ciemno kupic ten samochod dzieki i prosze o normalne odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Może popytaj w tym wątku: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/49638-legacy-b4-rsk/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jdmboar Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 w glownej mierze interesuje mnie jednostaka napedowa wiec moze kazdy subarowicz cos podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Jeżeli przeczytasz podany wyżej wątek, to dowiesz się czym różni się twin turbo od standardowego z jedną turbiną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Na co zwrócić uwagę przed zakupem..Na wszystko co w takim autku powinno się ją zwrócić...przede wszystkim silnik...napędy- sprzęgło..zawieszenie...Niestety- nie są to proste w budowie samochody a więc i serwis oraz ewentualna naprawa może lekko nadszarpnąć budżetem..Do czego to autko chcesz? bo na pewno ( ) nie przełożysz tego na LHD... Aflinta słusznie podał link do wątku o ww.modelu...Ewentualnie poszukaj w necie więcej danych technicznych...Koledzy poruszali już tematy o tym modelu...I odpuszczali z reguły...Ciekawe czemu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jdmboar Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 tam gdzie mieszkam jezdzi sie po lewej stronie wiec nie bede przekladal kierwonicy czytajac wikipedie wiem ze w ww legacy wystepowaly 2 silniki o oznaczeniach EJ20H i EJ20R. skoro samochod ktorym sie interesuje jest z 96 roku i jest w automacie powinien miec silnik H. jednak wystepuje on w dwoch odmianach 245 i 255 KM (wg wiki). co za rzecz miala wplyw ze ubylo 10KM? i jesli skoro jest to blok EJ20 da rade podczepic manualna skrzynie z innego subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daddykubs Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Jdm AT jest slabszy od MT (ECU ma inne mapy). Np. BL5 2.0GT AT=260hp MT=280hp EJ20 jest jak lego. Jak masz impreze 2.0Sport to mozesz jej zalzyc skrzynie z STI z DCCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jdmboar Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 super ze jest jak lego ale mam dwa pytania. 1) rozumiem ze uszczelka pod glowice w kazdym ej20 jest taka sama ( impreza - legacy - NA - turbo -twin turbo -nie ma to znaczenia?) 2) czy jak zmienie skrzynie i wrzuce tam ecu z wersji manualnej moc podskoczy do 260. a gdy to samo zrobie ale do automatu ( beda wyskakiwac bledy? ) dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daddykubs Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jak masz inny plaszcz wodny w glowicy bo jest np. z silnika closed deck a blok masz open to nie wiem czy tak pieknie by ci to wyszlo. Ludzie buduja frankensteiny ale az tak daleko chyba nie ida. Skrzynie, wydechy, korby i tloki, kolektor.... A z tego co sie orientuje to ECU od AT nie da sie tak latwo przestroic na MT (steruje VDC itd...) tak samo na odwrot- lepiej remapowac. A no tak - uszczelka. Jestem przygotowany na krytyke i korekre gdybym sie mylil. Sa roznych grubosci, materialow i wzorow wg. mocy i typu plascza wodnego. Dodatkowo mozesz zawsze kupic super mocna miedziana HKS czy kto tam je robi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się