Jump to content

legacy 2.0 TT warto wydawac kase?


jdmboar
 Share

Recommended Posts

czesc wszystkim.

specjalnie sie zarejestrowalem na waszym forum by otrzymac dosc konkretne informacje o legacy. moze to niegrzecznie tak od razu walic prosto z mostu ale cholernie intertesuje mnie wasze zadnie o legacy 2 lirty twin turbo. miaol ktos lub kros jezdzil? auto ma walnieta uszczelke pod glowica ale mozna go kupic za smiesdzne pieniadze a przebie ok 100k jest zachecajacy. na co zwrocic uwage przy kupnie bo jestem zdecydowanie w ciemno kupic ten samochod

dzieki i prosze o normalne odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Na co zwrócić uwagę przed zakupem..Na wszystko co w takim autku powinno się ją zwrócić...przede wszystkim silnik...napędy- sprzęgło..zawieszenie...Niestety- nie są to proste w budowie samochody a więc i serwis oraz ewentualna naprawa może lekko nadszarpnąć budżetem..Do czego to autko chcesz? bo na pewno ( :D ) nie przełożysz tego na LHD...

Aflinta słusznie podał link do wątku o ww.modelu...Ewentualnie poszukaj w necie więcej danych technicznych...Koledzy poruszali już tematy o tym modelu...I odpuszczali z reguły...Ciekawe czemu?? :D

Link to comment
Share on other sites

tam gdzie mieszkam jezdzi sie po lewej stronie wiec nie bede przekladal kierwonicy :) czytajac wikipedie wiem ze w ww legacy wystepowaly 2 silniki o oznaczeniach EJ20H i EJ20R. skoro samochod ktorym sie interesuje jest z 96 roku i jest w automacie powinien miec silnik H. jednak wystepuje on w dwoch odmianach 245 i 255 KM (wg wiki). co za rzecz miala wplyw ze ubylo 10KM? i jesli skoro jest to blok EJ20 da rade podczepic manualna skrzynie z innego subaru?

Link to comment
Share on other sites

super ze jest jak lego :D

ale mam dwa pytania. 1) rozumiem ze uszczelka pod glowice w kazdym ej20 jest taka sama ( impreza - legacy - NA - turbo -twin turbo -nie ma to znaczenia?) 2) czy jak zmienie skrzynie i wrzuce tam ecu z wersji manualnej moc podskoczy do 260. a gdy to samo zrobie ale do automatu ( beda wyskakiwac bledy? )

dzieki

Link to comment
Share on other sites

Jak masz inny plaszcz wodny w glowicy bo jest np. z silnika closed deck a blok masz open to

nie wiem czy tak pieknie by ci to wyszlo.

Ludzie buduja frankensteiny ale az tak daleko chyba nie ida.

Skrzynie, wydechy, korby i tloki, kolektor....

A z tego co sie orientuje to ECU od AT nie da sie tak latwo przestroic na

MT (steruje VDC itd...) tak samo na odwrot- lepiej remapowac.

 

 

A no tak - uszczelka.

Jestem przygotowany na krytyke i korekre gdybym sie mylil.

Sa roznych grubosci, materialow i wzorow wg. mocy i typu plascza wodnego.

Dodatkowo mozesz zawsze kupic super mocna miedziana HKS czy kto tam je robi..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...