Jump to content

Subaru Impreza gen. 1 - silnik i podzespoły


Recommended Posts

Czy do subaru imprezy gen. 1 zmieszcze silnik od alfy 159? I jeśli tak, to czy wymagana jest wymiana podzespołów? I ponownie jesli tak, to na jakie :D

Edited by Nickooo
Link to post
Share on other sites

Chciałem wymienić silnik na lepszy, pokombinować, bo młody jestem to kombinuje i szukam więcej mocy a silniki alfy ponad 240 konne są tanie tak więc pomyślałem nad tym i stwierdziłem że zapytam :D dzięki za pomoc, jeszcze poczytam nad tym :)

Link to post
Share on other sites

Nickooo...Wszystko się da...Kwestia tylko ceny i tego- kto sie tego podejmie....bo problemów na pewno nie będzie mało...no i pytanie, które już padło...Po co w ogóle?

Chcesz mody w I gen.imprezy? Kup taką w wersji turbo i tyle :D

Tak czy owak....Jeśli masz chęc i zapał...Nie będę Go gasił...Tylko3mał kciuki :D

Link to post
Share on other sites

Nickooo, alfa jest beee. Serce boksujące w subaru też potrafi rozwinąć ponad 200 i nawet więcej koni.

ładując jakieś włosie padło, po pierwsze godzisz się na rzeźbę, po drugie tracisz napęd na 4 łapy.

Lepiej ściągnąć jakąś wersję specjalną z kierą po prawej stronie i wtedy przeszczep jednostki z napędami, zawieszeniami i heblami...

Link to post
Share on other sites

Właśnie też myślałem nad anglikiem do przeszczepu.. przeglądnę i najwyżej posłucham Cię, ryk boksera jest bezcenny :) mam warunki i pomoc specjalisty do przeróbek.. (ojciec ale też nie zna się zbyt dobrze na czymś takim) Najbardziej boli chyba to że jest strasznie spragniony na benzynę.. GT pali pond 20/100 :(

Link to post
Share on other sites

zagazować :P

Więc nie idź w Turbo tylko w n/a...2.5 litra lub 2.2 też robi robotę:D

A tak BTW...Z tymi 20stoma to chyba lekka przesada :D

Link to post
Share on other sites

A może kolega chce założyć do Imprezy silnik boxer z Alfy.

O ile dobrze pamiętam to były takowe w modelu 33 i w początkowym

okresie produkcji modelu 145/146. Nie wydaje mi się żeby te silniki

spełaniały założenia mocowe i były oszczędne.

Link to post
Share on other sites

Miałem alfe 145 z silnikiem boxera 1.7...całe 130koni choć pewnie ich trochę uciekło- to i tak...Dynamiczny był skurczybyk :D

Brzmiał jak boxer brzmieć powinien i palił podobnie jak te moje byłe 1.8....

Pytanie nadal..Po co kombinować? Chce dżwięk i moc niech kupi turbo...Chce tylko dźwięk niech zmieni kolektor w dowolnym n/a...Jeśli seria Go nie zadowoli- wpakować 2.2 lub 2.5 litra ALE SUBARU...Lub uturbiać co się ma...To i tak mniejsza herezja i karkołomna operacja niż silnik z alfy :P

Link to post
Share on other sites
interesuje mnie moc głównie :D

najpierw naucz się jeździć, potem walcz o moc.

 

 

GT pali pond 20/100 :(

to trzeba takie GT naprawić, bo to nie jest normalne. Myślisz że alfowy wynalazek będzie palił mniej niż 17l?

Link to post
Share on other sites

Ja gdzieś słyszałem, że Subaru ma silniki, które pasują plug and play i jeszcze więcej mocy, niż w tych z alfy będzie :P

Link to post
Share on other sites

... żeby nie było nie jestem mechanikiem i nie znam się na mechanice :-D

 

Jeżeli kolega wziąłby silnik z Alfy Romeo 159 3.2 JTS Q4, a tam jest torsen to czy przy grubej rzeźbie AWD będzie działać?

 

Nickooo z tego co się orientuję to AR może być jeszcze bardziej paliowżerne niż Subaru i to przy normalnej jeździe bez upalania.

Edited by NonPhixion
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...