KACPERO_1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 grubo... nawet, za grubo... jutro odbieram, ale wieści są więcej niż rewelacyjne... musiałem zrobić 1 i 2 stopień SJS, bo inaczej Carfit powiedział że mi auta nie da z taką mocą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Dokładnie Jutro zobaczymy:) Do mnie już szósteczka jedzie:), więc do zobaczenia w Nowym Sączu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Ho ho to czekam Kacper na jakiś opis i relacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 No to gitarra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) Kacpero -pochwal się . Bambino ,co kombinujesz z parametrami - zmniejszasz?Czy tylko szósteczka? Edytowane 16 Marca 2013 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Bambino ,co kombinujesz z parametrami - zmniejszasz?Czy tylko szósteczka? Najpierw 6MT, a później...zobaczymy najpierw szósteczke:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 a później... jak zaczniesz dokładać mocy i innych dupereli.... to nic nie będziesz robił tylko stal na serwisie....... słuchaj kolegi z Łodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 a później... ... nic już nie będzie takie jak dawniej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Ale trasę do NS przetarl. Ja bym zostawił już jak jest. Dasz 6 i jeździć i nie kombinować dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 a później... jak zaczniesz dokładać mocy i innych dupereli.... to nic nie będziesz robił tylko stal na serwisie....... słuchaj kolegi z Łodzi Dzięki Carlos...tylko co tu więcej robić? Ograniczeniem silnika jest skrzynia 5MT...(już niedługo)...czy warto jeszcze coś kręcić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 można kręcić do "oporu", ale wszystko gdzieś o siebie zahacza. trzeba silnik kuć / skrzynie zmienić / większe turbo / wydajny ic / wydajniejsze wtryski / efektywniejsze chłodzenie / i mase dupereli które niby dużo nie kosztują, ale w sumie robią koszt. nie mówię nic o zawieszeniu i hamulunku - tylko napędy dla 2,5 okolice 330-340KM i 500nM to najlepsze warunki pracy i długiego efektywnego działania 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 efektywniejsze chłodzenie Praktycznie tylko to do poprawy...reszata: done:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Przecież z 500 nm to i tak już jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino5 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 dla 2,5 okolice 330-340KM i 500nM to najlepsze warunki pracy i długiego efektywnego działania Dzięki Carlos za radę...tego będę się trzymał Przecież z 500 nm to i tak już jedzie Jedzie:)..pewnie, a jak zmiany U Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Na razie stage 1 268 i 422nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) można , można przy jeździe umiejętnej - wrażenia z jazdy BEZCENNE :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: ale tak jak pisze Carlos, to jednak po tych zmianach - chłodzenie dla tego silnika to chyba najistotniejsza sprawa... Edytowane 17 Marca 2013 przez KACPERO_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 To co tam wyszło ciekawego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Podepnę się pod temat - czy skrzynia 5mt z Forka 2.5 xt 2005-2007 podejdzie do 2.5 III gen 2009 rok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Podepnę się pod temat - czy skrzynia 5mt z Forka 2.5 xt 2005-2007 podejdzie do 2.5 III gen 2009 rok? Plug&play , nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Podepnę się pod temat - czy skrzynia 5mt z Forka 2.5 xt 2005-2007 podejdzie do 2.5 III gen 2009 rok? Plug&play , nie Dzięki za odpowiedź - czyli albo pozostaje mi szukanie używanej z MY09 (szukać ze świecą bo dostępne były w EU chyba tylko 2 lata) albo naprawa obecnej? Na razie czekam na diagnozę cały czas i liczę, że może jakaś drobnostka w skrzyni albo wisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Podepnę się pod temat - czy skrzynia 5mt z Forka 2.5 xt 2005-2007 podejdzie do 2.5 III gen 2009 rok? Plug&play , nie Dzięki za odpowiedź - czyli albo pozostaje mi szukanie używanej z MY09 (szukać ze świecą bo dostępne były w EU chyba tylko 2 lata) albo naprawa obecnej? Na razie czekam na diagnozę cały czas i liczę, że może jakaś drobnostka w skrzyni albo wisko Strach ma wielkie oczy - szumiało łożysko prawego koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się