Skocz do zawartości

i-Stop


rs_6luki

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie i-stop dezaktywuję, ale wczoraj widząc, że jest długi cykl pomiędzy jednym zielonym światłem, a drugim, bo ok 2 min., co spowodowało korek, aktywowałem i-stop. Silnik osiągnął już temperaturę oleju 51 stopni. System trzykrotnie gasił i odpalał silnik, a przez ten długi cykl oszczędziłem 43 ml benzyny. Ale nie ma róży bez kolców (pomijam tu kwestę panewek,wału korbowego, rozrusznika) - o ile przed pierwszym zgaszeniem silnika,  obroty biegu jałowego były ca 550/min, to po trzecim już ponad 700/min, co w pewnym stopniu "zjadło" tę oszczędność z uwagi na zapewne konieczność doładowywania akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jeszcze wyłącza się nawiew i mniej huczy w środku na postoju

oczywiście system ma wady czasem silnik włącza się po całych 5sek od wyłączenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...