FanSub Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Generalnie i-stop dezaktywuję, ale wczoraj widząc, że jest długi cykl pomiędzy jednym zielonym światłem, a drugim, bo ok 2 min., co spowodowało korek, aktywowałem i-stop. Silnik osiągnął już temperaturę oleju 51 stopni. System trzykrotnie gasił i odpalał silnik, a przez ten długi cykl oszczędziłem 43 ml benzyny. Ale nie ma róży bez kolców (pomijam tu kwestę panewek,wału korbowego, rozrusznika) - o ile przed pierwszym zgaszeniem silnika, obroty biegu jałowego były ca 550/min, to po trzecim już ponad 700/min, co w pewnym stopniu "zjadło" tę oszczędność z uwagi na zapewne konieczność doładowywania akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 jak pisałem wczesniej chodzi też oto że jak stoisz żeby auto nie wydzielało spalin i hałasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 i ty też w aucie masz ciszej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 ... a jeszcze jak się audio wyłączy, to będzie "krzyk ciszy" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 u mnie jeszcze wyłącza się nawiew i mniej huczy w środku na postoju oczywiście system ma wady czasem silnik włącza się po całych 5sek od wyłączenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się