Skocz do zawartości

Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]


MacGregor

Rekomendowane odpowiedzi

właściwie to już witałem sie tzn przedstawiłem jakies poł roku temu, ale ze względu na to ze przywitanie było jedniocześnie ostatnim moim postem to witam ponownie . cos jakby nowe narodziny na forum.

pozdrowienia dla pomylonych i kochających inne samochody niż golf, w tym zarówno pijących jak nie pijących /ale szczerych/.

ze zdolnegoŚląska

no i ta kontrolka silnika wciąż mi się świeci. jak kiedys zgaśnie ... strach pomyślec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sylwiatuz

Hallo, mam na imie Sylwia, dzisiaj jestem pierwszy raz na tym forum.

Mam super autko

:mrgreen:

Prosze o opinie

http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... ks2002.jpg

 

http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... GE_145.jpg

 

http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... 008483.jpg

 

http://i509.photobucket.com/albums/s334 ... C01554.jpg

 

420bhp, max predkosc 290 kph, od 0 do 96.5 km na godzine w 3.9 sekundy

mam wiecej informacji o samochodzie ale jest po angielsku a ja niestety nie znam odpowiednikow polskich:

 

Modifications:

2.0ltr STI 8 SCOOBYCLINIC CONVERSION ,

SC46 TURBO & WASTEGATE 740CC INJECTORS,

FUEL LAB REG,

PARALLEL FUEL RAILS,

GFB DUMP VALVE,

AUTRONICS SM4 ECU,

E-BOOST 2,

GT SPEC 2 HEAT WRAPPED HEADERS & TURBO UP PIPE,

BALANCED EXEDY TWIN PLATE CLUTCH & FLYWHEEL,

PPG STRAIGHT CUT QUICK SHIFT GEARBOX,

FULL RCM EXHAUST SYSTEM,

SCOOBYCLINIC DECAT DOWN PIPE ,

FMIC,

ALLOY RAD,

SCOOBYCLINIC OIL COOLER,

17" WHITE INOVIT ALLOYS,

TOYO T1R TYRES ,

HOTBITS DT2 FULL RACE/RALLY COILOVERS

WHITELINE ANTI ROLL BAR & ALLOY DROP LINKS-ANTI LIFT KIT--STRUT BRACE--LOWER 4 POINT STRUT BRACE.SCOOBYCLINIC 6 POT BRAKE KIT.

DEFI GAUGES, OIL PRESS,OIL TEMP,TURBO BOOST

SM4 ANTI LAG & LAUNCH CONTROL :twisted: ,

E-BOOST 2,

OMP HARNESSESS

OMP RS RACING SEATS

MOMO RACE STEARING WHEEL

DRIFTWORKS CARBON FIBRE REAR WING

 

 

napiszcie ile myslicie jest wart w Polsce :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów!

Piszę pierwszy raz więc trochę drżą mi ręce. Mam nadzieję, że to kiedyś przejdzie, bo bardzo utrudnia pukanie w klawisze. Na razie, ponieważ nie mam niczego ciekawego do powiedzenia (poza tym, że jestem nieprzejednanym, zajadłym, uparcie upierdliwym subarufanatoholikiem), żegnam się grzecznie i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę pierwszy raz więc trochę drżą mi ręce. Mam nadzieję, że to kiedyś przejdzie, bo bardzo utrudnia pukanie w klawisze.

jest lekarstwo: jezdzic, jezdzic.... oczywiscie subru :twisted:

żegnam się grzecznie

amen

 

a na powaznie: witamy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam wszystkich pięknie. Niniejszym ogłaszam, że niebawem odchaczę kolejne z długiej listy marzeń i zostanę szczęśliwym użytkownikiem bugaja - nie omieszkam pochwalić się po znalezieniu właściwego egzemplarza. Bardzo serdecznie wszystkich pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam kierowcę czarnego Forestera PO?????, takiego jak mój tylko wolnossącego, z którym miałem przyjemność na trasie z Wrocka do Oleśnicy pomykać w tą subarową pogodę. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Subaraki!

Co prawda ja od 3 diamentow, a w zasadzie jeszcze od Lwa, ale forum swietne, to czemu by nie. :)

W szczegolnosci witam warszawe i wszystkie te bulgoczace i syczace potworki.

mala prosba, w przypadku zauwazenia P 405 na bialych felgach pokaz BOVa mile widziany :)

Pozdrawiam!

Maciek

 

p.s. fotograf jestem (AkademiaSP), wiec jak ktos cos potrzebuje (sprzedaje auto, ma zachcianke) to walic jak w dym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pepe_leg

Witam wszystkich forumowiczów !

 

Na dniach dokonam zakupu wyjątkowego wynalazku jakim jest Subaru Legacy, dobrze byłoby więc zapoznać innych użytkowników tego cudu techniki.

 

:twisted:Pozdrawiam z Sosnowca!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nabassu, Jakiś czas temu miałem okazję jak się zbiera podobny Pug, miał napis T16 na klapie. Gdzieś wyczytałem że AWD i ponad 200KM, no i że bardzo mało tego było w cywilnej wersji. Ten Mi16 to taki słabszy brat T16?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem przekonany, że Mi 16 miały 200km i były 16V. Widocznie istniały też wersje ośmio zaworowe o mniejszej mocy i taką właśnie posiada nabassu. Wersja T to po prostu turbo - FWD, ale ja zdecydowanie gratuluję VR'a... mam nadzieję, że to protoplasta Lancera Evo, czy już nowszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T16 to 2.0 turbo 16 zaworowe, 200 paro konne. bylo ich zdaje sie 400 sztuk. 4x4 torsen.

Mi16 to 2.0 16 zaworowe, 150 paro konne, zaleznie od roku. w moim niestety przekrecila sie panewka, i mialem do wyboru, z uwagi na zadki dostep i cene silnikow Mi16, 3 silniki: 2,0 T 8v 150KM, 2,2 16v 170KM i 3,0 V6 190KM. wybralem turbo bo najtansze, no i rozwojowe z uwagi na turbo i nie zaluje. w lutym na poprawki poleci to bedzie mieal cos pod 170 koni. podobno ma jezdzic podobnie do T16, tyle ze ośka. ale to jeszcze przez rok, zbieram kase na odkupienie VR4 od rodzicow (on wcale duzo nie pali, 11 mozna spokojnie miec, bedzie wam sie nim fajnie jezdzic, tylko mi go przechowajcie :> ) jestem wyrodnym synem? :>

 

 

VR4 to 2001 rok, czyli juz rekinek. Type S, 280 koni (ale to otępione elektronicznie, niedlugo...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe :) ladny to on bedzie jak z nim skoncze :>

juz radio zdobylem, od 2006 roku wiedzialem ktorymodel bedzie :)

projekt stylistyczny jest ambitny, oczywiscie nie mowie o zadnych szpojlerach czy neonach :)

a mocowo podobno kompem do 330 sie da, potem wdech i wydech, to jakies moze 350 i pewnie styka, bez ingerencji w silnik, bo przez te 7 lat zrobil 55 tys tylko i mi glupio go katowac, poza tym to cos jak 22b :) malo tego jest z LHD.

 

a tego T16 gdzie widziales? jaki kolor? moge znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...