Skocz do zawartości

24.03 Ułęż Time Attack - Szkoła Jazdy Racing


czwartek

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszamy na imprezę Ułęż Time Attack, organizowaną w Motopark Ułęż. Przywitajmy wiosnę w nowym wydaniu – połączenie zdrowej rywalizacji sportowej oraz pożytecznego treningu w piknikowej atmosferze.

 

uleztimeattack-slider.649213d41a.jpg

 

Jak zwykle staramy się Was zaskoczyć bogatą ofertą:

  • Tym razem jest plan przywitać wiosnę w pięknym stylu!
  • SuperSprint – przejazdy z pomiarem czasu na 3-ech różnych próbach.
  • Nagrody za miejsca w klasach AWD, FWD, RWD oraz generalce.
  • Trasa Time Attack I – około 3km.
  • Trasa Time Attack II – zmieniona konfiguracja trasy, ok. 3km.
  • Trasa Szkoleniowa – około 2,5km z elementami technicznymi oraz zadaniami dla doskonalenia kręcenia kierownicą.
  • Trasa Time Attack III – połączenie tras w nowej konfiguracji, ok. 4,5km.

Specjalnie dla wszystkich uczestników oferujemy możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Podczas imprezy będzie przeprowadzony SuperSprint, który składać się będzie z przejazdów po 3 różnych próbach sportowych. Puchary czekają na zwycięzców oraz za specjalne zasługi :D

 

Dla zainteresowanych indywidualnym szkoleniem z instruktorami SJR mamy do zaoferowania Program Szkolenie. Nasi instruktorzy (3-8 osób zależnie od frekwencji grupy) zabiorą Was na trasę Szkoleniową gdzie poprowadzą specjalne szkolenie SJR. Gwarantujemy ok 2h intensywnych jazd z instruktorami oraz indywidualny poziom szkolenia. Uczymy skutecznej jazdy w każdych warunkach.

 

 

Harmonogram

 

Niedziela – 24.03.2013

10:00 Start – rejestracja

10:30 obowiązkowa odprawa uczestników i zapoznanie z trasą

11:00 TimeAttack I oraz jazdy z instruktorami SJR

12:30 Time Atrack II

13:30 „Kiełbaska na odwagę”

14:00 Time Attack III

16:00 Podsumowanie / Wyniki

16:30 Koniec

 

Zapisy i więcej informacji:

http://racing.pl/201...ez-time-attack/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

brzmi ciekawie :)

 

Staramy sie jak mozemy... wszystko wg zasady 'dla kazdego cos konkretnego'

Jazdy na czas sa potrzebne bo jest wspolzawodnictwo, adrenalinka no i presja czasu.... poza tymi 3 probami bedziemy utrzymywac raczej luzna i piknikową atmosfere.

Kto nastawi sie na trening i dobra zabawe napewno sie najezdzi a 'kielbasa podawana jest' tylko w doborowym towarzystwie :wub: .

Glodnych nauki oraz nowych wyzwan za kierownica zapraszamy na konkretne szkolenie SJR w trybie indywidualnym - efekty gwarantowane czego dowodzą wyniki naszych Bywalcow na roznych RallySprintach :yahoo:

 

ps. Plejadowe wyscigi zbrojen juz sie zaczely... przypominamy, ze trening 'wkladki miedzy pedalami a kierownica' daje zazwyczaj lepsza skutecznosc niz podtrzymanie turbo :P

Edytowane przez czwartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak to będzie wyglądało w praktyce. Czy przy TA reszta uczestników imprezy będzie musiała zjechać z toru?

Na jednej z ostatnich imprez mierzyliście czas siedząc na prawym. W tym czasie reszta trenowała niewzruszona :) Czy teraz będzie podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oprócz prób ile będzie swobodnego jeżdzenia?

Jak zwykle... czyli do oporu (twojego lub sprzetu)

 

No właśnie jak to będzie wyglądało w praktyce. Czy przy TA reszta uczestników imprezy będzie musiała zjechać z toru?

Na jednej z ostatnich imprez mierzyliście czas siedząc na prawym. W tym czasie reszta trenowała niewzruszona :) Czy teraz będzie podobnie?

 

Dokladnie tak bedzie :D Zaraz po odprawie i zapoznaniu, jezdzimy i trenujemy po bezkolizyjnych trasach. Jak przyjdzie pora Time Attack I to instruktorzy ze stoperami wsiadaja do Was i przejezdzaja z Wami okrazenie pomiarowe. Jesli okaze sie, ze na trasie jest za duzo samochodow i bedzie to przeszkadzac osobie jadacej na czas.... ustawimy osobe wypuszczajaca samochody w odpowiednich odstepach - tak, ze odpowiadajac na Twoje pytanie.... jezdzimy tak duzo ile sie da i pozwala nasz sprzet i organizm... przy jazdach na czas mozliwe, ze bedzie kontrolowany wjazd na trase ale co do zasady wszyscy uczestnicy jezdza bez kolejek czy oczekiwan.

 

Mamy plan na konfiguracje, w ktorej beda dla Was czekac 3 trasy, ktore w trakcie imprezy bedziemy odkrywac lub zmieniac fragmenty aby bylo ciekawiej. Przebudowa tras jest tak zaplanowana aby zajmowala kilkanascie minut... Na chwile obecna planujemy zrobic tylko 1 grupowe zapoznanie z trasa a przy kolejnych zmianach bedziecie wjezdzac na trening bez zapoznania. Wszystko po to aby nie marnowac czasu oraz aby kazdy kto chce byl w stanie przejechac 100-300km na lotnisku i jednoczesnie wziac udzial w rywalizacji.

Jezdzimy nie na pamiec tylko dobieramy odpowiedni tor jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Jak przyjdzie pora Time Attack I to instruktorzy ze stoperami wsiadaja do Was i przejezdzaja z Wami okrazenie pomiarowe.

 

Hm.. a jak nie mam prawego fotela ? :)

o ja tez nie mam! co jezeli mi sie nie uda zorganizowac na niedziele?

 

:unsure: bedziemy dla Was musieli rozstawic sedziow lub zamontowac kamere onboard. Czas bedzie zmierzony z zewnatrz i/lub na podstawie nagrania... ciekawe wyzwanie :)

Pytanie czy nie powinno sie Wam jakiegos balastu dorzucic odpowiadajacego masie instruktora B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba ze będzie siedział na tylnej kanapie ? :)

"Matka siedzi z tylu" :wacko:

 

 

ja nie mam tylnej kanapy:) ale plan jest zeby ogarnac fotele do 24.03 - jezeli nie to moze rzeczywiscie onboard?

Fotel sie przyda i na treningu... ale jak nie bedzie to wirtualnego instruktora trzeba bedzie wsadzic :o

 

 

 

Czwartku,

wpuszczasz czeskie wynalazki na lotnisko? czy nie chcesz, żeby jakieś Kury traciły pierze na pasie startowym?

"Nie wazne Czym, wazne Jak!". Masz na mysli jakies Zlombolowe wynalazki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! I tak jak lubie! :D

Wchodze w to!

My tez tak lubimy :wub:

 

 

 

i niestety moje fotele nie dojechały i nie dojadą na czas :(

Damy rade... najwyzej zrobimy ci odddzielna klasyfikacje :yahoo: (zart)

 

 

 

 

Ja mam tylko nadzieję na pogodę pozwalającą założyć stanowczo letnie albo zimowe gumy.. czyli albo zima albo wiosna :)

Zaklinamy typową wiosenno-ulezowa pogode czyli: jest sloneczko i zimny wiaterek... w kilku miejscach troche kaluz a tak suchy i bardzo ubrudzony asfalt. po zimie tam masa kurzu jest wiec powinno byc fajnie slisko i do tego duzo powietrza dla turbinek.

Ja szykuje letniaki - nie widze inaczej... jednak w takich warunkach fajnie jest tez zamiast topic marzanne - spalic stare zimowki :biglol:

Fajnie jest jezdzic po sniegu ale juz moze wystarczy.... czas na przyczepnosci i predkosc!

 

 

 

 

nieee no! 24go to juz lato pewnie bedzie :)

a kiełbaska na odwagę ma szanse pochodzić z ogniska! :) ha!

zdrooowka!

Taaak... jesli bedzie sloneczko to ognisko!!! Super klimat i niepowtarzalna kielbasa 'nacieta na slick'. Juz mi slinka poleciala.

 

 

 

rozumiem, że będziesz żeby rozruszać białasa i siebie? ;)

 

A ja rozumiem, ze Ty bedziesz upalal Czarnucha i moze jeszcze Srebrnego VTSa!?!?!?!

Zapisz sie bo miejsca uciekaja :rolleyes:

 

 

Zapraszam do rejestracji - narazie kameralnie to wyglada i mamy nadzieje, ze Was wiecej przybedzie.

Przypominam, ze jeszcze ostatnie dni pierwszego teminu zgloszen.

 

http://racing.pl/szk...ng/rejestracja/

Edytowane przez czwartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgłoszenie poszło B)

super... wezme na wszelki wypadek więcej kół :biglol:

 

 

zgłoszenie wysłane :dance:

Yupi... fajnie będzie znowu się zobaczyć i to wszystko w sprzyjających warunkach pogodowych... przynajmniej takie sa zamówione :wub:

 

 

Poleciłem znajomym. Może ktoś Mazdą MX-5 też będzie... :)

Zapraszamy... będzie gonił wszystkie e30 w RWD B) Ale MX-5 daja rade, wiec wszystko od kierownika zalezy.

 

 

Chciałem uroczyście podziękować Pani Zimie oraz z utęsknieniem wypatrujemy Słoneczną Wiosnę!!!!

Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was specjalne wspomnienie - krótki klip* z Winter Open 2013

 

* wersja tzw. backstage będzie wkrótce... ale ostrzegam tylko dla wytrwałych SJRowców.

 

 

 

Lista zgłoszeń:

 

 

Program Szkolenie SJR

1. yoink – Subaru Impreza STI – AWD

2. Morgiana – Nissan 200sx S13 – RWD

3. Kubeusz – jazdy samochodem rajdowym SJR

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Program Time Attack

10. marioevo7 – mitsubishi lancer evo 7 – AWD

11. alphaOne – Honda Civic Type R – FWD

12. BOROwaty – Subaru Impreza GT – AWD

13. —

14. Dartmoor – BMW 318is e30 – RWD

15. Arek – BMW 323ti – RWD

16. LORDSEQ – Subaru Impreza – AWD

17. Kuba – Renault Clio RS RB7 – FWD

18. Beatix – Subaru Impreza GT – AWD

19. Jakub – Toyota Carina GTi – FWD

20.

21.

22.

23.

24.

25.

 

Nie czekaj do wiosny... zapisz się już teraz:

http://racing.pl/szk...ng/rejestracja/

Edytowane przez czwartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...