FIGO Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Witam wszystkich, mam problem ze swoim foruniem sturbo, po wymianie rozrzadu i regulacjach zaworow zaczelo sie lekkie poszarpywanie w przedziale 2500 a 4000 tys. O co chodzi? To co sprawdzilem: doladowanie stale przrplywka nowa kable wn tez swiece przewody podcisnienia kompresja cisnienie paliwa szczelnosc ic PROSZE o pomoc bo pomalu opadam z sil z gory dziekuje za wszystkie sugestie Edytowane 5 Marca 2013 przez FIGO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Rozrząd na 100% dobrze złożony? Były przypadki przestawienia o ząbek i efekty mogą być podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Przepustnica wyczyszczona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGO Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Rozrządu jeszcze nie sprawdziłem a przepustką też była czyszczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 czujnik położenia wałka rozrządu sprawdź czy jest ok, przy zmianie rozrządu lubi paść, wyciągnij go i sprawdź, daje 100zł na stół że to ten czujnik. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 czujnik położenia wałka rozrządu sprawdź czy jest ok, przy zmianie rozrządu lubi paść, wyciągnij go i sprawdź, daje 100zł na stół że to ten czujnik. powodzenia Fakt, o tym zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 jak byś miał rozrząd przesunięty to byś nie miał mocy z zaworami by było podobnie, chyba że czujesz że samochód się inaczej zachowuje po podaniu gazu, bo to może też oznaczać że źle zostały ustawione luzy zaworowe , jeśli czujnik wałka to nie to to próbuj czujnik wału, a jeśli to nie to, to sprawdź rozrząd i ustawienie luzów zaworowych ostatecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek0511 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 zdarza sie ze przy wkrecaniu moze peknac porcelana w swiecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGO Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 dzieki za propozycje, zaraz jade na bajeczna i bede sprawdzal czujniki dodam tylko ze to nie bajeczna robila rozrzad i zawory oni staraja sie pomoc I z wasza pomocą udało się wyleczyć forka , czujnik wału Bardzo dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 No to super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 witam! troche z innej beczki, ale ... wczoraj po kilku latach spokoju po remoncie uszczelki pod głowica, znowu forek postanowił wyciąć mi numer. jadę sobie temp. zewn.ok.+5C po zupełnie normalnej jeździe może kilku elastycznych wyprzedzaniach do 120km/h wskazówka od temp.plynu leci w gore ... natychmiast zwalniam staję juz zauważam ze z pod maski leci biały dym. wyskakuje (silnik wyłączony) klapa w gore ... wszystko zarzygane płynem chłodniczym płyn cieknie z pod spodu po belce ciężko znalesc miejsce wycieku bo płynu wywaliło ze 2-3l może więcej i to co dziwne przez biały zbiornik wyrównawczy bo korek zolty odkryty a w zbiorniczku pusto, z czarnym przy silniku po odkręceniu posucha... znajomy ratuje podcholowujac na Neutralu 10-15km/h na najblizasza stacje paliw. po 3h wracam juz w asyscie tescia by kolo 1-2km zabrac go do domu. Na stacji kupuje pertygo leje powolutku do czarnego wszystko fajnie bąbelków brak kiedy system sie napił odpalam forka by go choc trochę odpowietrzyć układ i znowu zaczyna sikac z pod auta. forek na podworku nie mogę zlokalizować wycieku bo wszystko mokre, ale spuszczam plyn chłodniczy i wymontowuje chłodnice grube przewody cale na chłodnicy pęknięć brak co dalej oby to nie byla znowu UPG szukam nowej chlodnicy, bo pomyslow brak a do mechanika podjechac trzeba chocby do Zbyszka do Wwy Pomysly ??? Co moze laik ? tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 grube przewody cale na chłodnicy pęknięć brak U mnie nie tak ekstremalny ubytek jak u Ciebie ale był - powód ,źle dokręcona(nie zaciśnięte) dobrze przewody na spodzie chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 witam! a jednak pękła chlodnica na dole tuż przy półce na wiatraki chyba w dwóch miejscach. Dziwne wygląda chlodnica praktycznie jak nowa bez zniszczonych lamelek, w środku czysciutka a do wyrzucenia. Zamowilem Koyorada. Tylko czy konsekwencje tego przypadku skończą się z wymiana chłodnicy, nowym płynem oraz nowym olejem ? A moze już odkładać na UPG ? Ale najważniejsze co było przyczyną tego stanu rzeczy? Auto owszem parkuje pod chmurką, Ale płyny wymieniam na czas dbam by się rozgrzal rano silnik mimo iż zaczolem jeździć duuuzo wolniej, no i pod praca daje mu chwilę na ostygniecie. Co mogę jeszcze zrobić by kolejny raz nie mieć UPG. Nowe lepsze uszczelki założone poprzednim razem, płyn subaru dolany do kulanta jak mówią amerykańskie doświadczenia, szpilki ARP zastosowane. Co jeszcze ??? tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arri Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 dzieki za propozycje, zaraz jade na bajeczna i bede sprawdzal czujniki dodam tylko ze to nie bajeczna robila rozrzad i zawory oni staraja sie pomoc I z wasza pomocą udało się wyleczyć forka , czujnik wału Bardzo dziękuje za pomoc Czujnik wału? Jak to można sprawdzić? Ja mam podobny problem już wiele rzeczy robiłem łącznie z regulacją zaworów... Zawsze po rozłączeniu akumulatora problem mija lecz powraca po jakichś 300 km... Ile taki czujnik kosztuje i czy wymienię sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGO Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 dzieki za propozycje, zaraz jade na bajeczna i bede sprawdzal czujniki dodam tylko ze to nie bajeczna robila rozrzad i zawory oni staraja sie pomoc I z wasza pomocą udało się wyleczyć forka , czujnik wału Bardzo dziękuje za pomoc Czujnik wału? Jak to można sprawdzić? Ja mam podobny problem już wiele rzeczy robiłem łącznie z regulacją zaworów... Zawsze po rozłączeniu akumulatora problem mija lecz powraca po jakichś 300 km... Ile taki czujnik kosztuje i czy wymienię sam? kolego niestety nie pomogło nadal lekko szarpie już mi ręce opadają pomóżcie bo szaleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 dzieki za propozycje, zaraz jade na bajeczna i bede sprawdzal czujniki dodam tylko ze to nie bajeczna robila rozrzad i zawory oni staraja sie pomoc I z wasza pomocą udało się wyleczyć forka , czujnik wału Bardzo dziękuje za pomoc Czujnik wału? Jak to można sprawdzić? Ja mam podobny problem już wiele rzeczy robiłem łącznie z regulacją zaworów... Zawsze po rozłączeniu akumulatora problem mija lecz powraca po jakichś 300 km... Ile taki czujnik kosztuje i czy wymienię sam? kolego niestety nie pomogło nadal lekko szarpie już mi ręce opadają pomóżcie bo szaleje Wiem że to "mało fachowa"rada, ale tankujesz na jednej stacji...? Może spróbuj zmienić... i filtr paliwa przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGO Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 niestety to nie paliwo serce mnie boli jak on tak cierpi, jeszcze raz proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 sprawdź dokładnie przepływke wim że nowa ale orginał czy podróba . Podróby trafiają się trefne jak masz możliwość to podmień z innego dobrego wtedy będziesz miał 100% pewności .koleś miał podobne objawy w GT i była to przepływka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGO Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Sprawdze przeplywke i zastanawiam się nad stukowym, chyba już zrobiłem wszystko co moglem . A może o czymś zapomniałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGO Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 pomocy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się