Mikołaj_Outback Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Witam! Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Outback 2009r. Niestety mimo, że jest to stosunkowo nowy samochód, zauważyłem iż auto, które nabyłem miało dwie ukryte wada, a mianowicie przez kilka min po uruchomieniu silnik bardzo głośno pracuje. Jest to specyficzny metaliczny dźwięk nie sprzyjający komfortowi jazdy, drugi problem dotyczy nieprzyjemnego szarpania występującego głównie przy ruszaniu lub gdy poruszam się z niską prędkością. Problem ten również występuje tylko wtedy, gdy silnik jest nierozgrzany. Bardzo proszę o jakieś wskazówki skutkujące zlokalizowaniem źródła tak dziwnego zachowania mojego auta. Z góry dziękuję i pozdrawiam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroart Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 1. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/2580-tutaj-sie-witamy-dzial-dla-nowych-forumowiczow/ 2. Nie wydaje mi się zeby było to jakieś nadzwyczajne. pytanie ile czasu potrzeba (luk kilometrów) do pełnego rozgrzania wozu. Bo Jezeli nie duzo to jest to normalne "Walenie Tłoka" na zimnym silniku i tyle. Natomiast jezeli dłużej to mozna by zaczac sie martwić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam! Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Outback 2009r. Niestety mimo, że jest to stosunkowo nowy samochód, zauważyłem iż auto, które nabyłem miało dwie ukryte wada, a mianowicie przez kilka min po uruchomieniu silnik bardzo głośno pracuje. Jest to specyficzny metaliczny dźwięk nie sprzyjający komfortowi jazdy, drugi problem dotyczy nieprzyjemnego szarpania występującego głównie przy ruszaniu lub gdy poruszam się z niską prędkością. Problem ten również występuje tylko wtedy, gdy silnik jest nierozgrzany. Bardzo proszę o jakieś wskazówki skutkujące zlokalizowaniem źródła tak dziwnego zachowania mojego auta. Z góry dziękuję i pozdrawiam;) Proponuję lekturę poniższego wątku. Znajdziesz kilka odpowiedzi na Twoje pytania. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33962-outback-20d-my10-pierwsze-kilometry/page__st__3800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Takoż i tu (chociaż w tytule jest Forester, to jednak ten sam silnik) → http://www.forum.sub...f-i-inne-takie/ Tylko przeczytaj do końca (pomijając różne niczego nie wnoszące spamy), bo początek może być przygnębiający, ale koniec jest optymistyczny. Edytowane 7 Marca 2013 przez debtux Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Takoż i tu (chociaż w tytule jest Forester, to jednak ten sam silnik) → http://www.forum.sub...f-i-inne-takie/ Tylko przeczytaj do końca (pomijając różne niczego nie wnoszące spamy), bo początek może być przygnębiający, ale koniec jest optymistyczny. problem w tym, że szarpanie na zimnym SBD występuje nawet przy zupełnie czystych wtryskach. Tak było u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Bardzo proszę o jakieś wskazówki skutkujące zlokalizowaniem źródła tak dziwnego zachowania mojego auta Sugeruję kontrolę pracy układu wtryskowego, być może wtryski do czyszczenia, lub wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Bardzo proszę o jakieś wskazówki skutkujące zlokalizowaniem źródła tak dziwnego zachowania mojego auta Sugeruję kontrolę pracy układu wtryskowego, być może wtryski do czyszczenia, lub wymiany. Podłącze się do tematu. Jeśli po podpięciu pod komputer, wtryski maja super korekcję, a poszarpywanie występuje, w zasadzie głównie po rozgrzaniu silnika? Edytowane 7 Marca 2013 przez korzen93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jeśli po podpięciu pod komputer, wtryski maja super korekcję, a poszarpywanie występuje, w zasadzie głównie po rozgrzaniu silnika Sterowanie doładowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Jaki jest przebieg auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Bratek Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 a pompa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi