Jump to content

H6 gaz fabryczny


mus
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie do użytkowników H6 (03-09) z fabryczną instalacją lpg.

Co ile średnio kilometrów dokunujęcie korekty luzów zaworówych?

pozdrawiam

Edited by mus
Link to comment
Share on other sites

Luzy zaworowe w aucie z lpg, powinno sie sprawdzac co 50.000km. W H6 chyba rowniez..

Co 50 tysięcy się je najczęściej reguluje (vs 100 tysięcy na Pb), serwisy radzą kontrole nawet częściej. Niestety, kontrola w H6 jest dość upierdliwa...

Link to comment
Share on other sites

No tak , tyle to i ja wiem (a nawet więcej).

Wiem też że temat LPG w H6 to temat rzeka i nie chcę dublować wcześniejszych z watków o lpg.

Interesuję mnie wyłacznie odpowiedź na zadane pytanie kierowane do użytkowników H6 (03-09) z fabrycznymi instalacjami lpg tj:

Co ile kilometrów średnio regulujecie luzy zaworowe?

pozdrawiam

Edited by mus
Link to comment
Share on other sites

Nie ma czegos takiego jak h6 z fabrycznym gazem.

Ja zawory mam sprawdzqne co przeglad. Regulowac jesscze nie regulowalem ale podobno od 80 do 200kkm przejezdzaja h6 bez regulacji.

W h4 na log regulowalem srednio co 50kkm

Edited by sherif
Link to comment
Share on other sites

No tak , tyle to i ja wiem (a nawet więcej).

Wiem też że temat LPG w H6 to temat rzeka i nie chcę dublować wcześniejszych z watków o lpg.

Interesuję mnie wyłacznie odpowiedź na zadane pytanie kierowane do użytkowników H6 (03-09) z fabrycznymi instalacjami lpg tj:

Co ile kilometrów średnio regulujecie luzy zaworowe?

pozdrawiam

 

To nie jest olej czy rozrzad ktory sie wymienia co xxx km. Zawory sie reguluje kiedy jest taka potrzeba. Przy lpg nalezy kontrolowac co 50.000km, przy beznzynie co 105.000km. Tyle w temacie.

Link to comment
Share on other sites

Przecież ja nie pytam co ile się sprawdza tylko co ile km kto regulował luzy w konkretnym modelu samochodu.Chyba oczywistym jest fakt że przy przeglądach sprawdza się czy zawory są OK i wtedy dopiero podejmuję decyzję o ewentualnych korektach. Mój mechanik twierdzi że zawory w H6 wytrzymują nawet 250-300 km na bęzynie a na lpg średnio 50-70 tys km.

Zadając pytanie chciałem się dowiedzieć czy luzy w samochodach z instalacją montowaną przez Subaru czy imortera Subaru i sprzedawane jako nowe w salonie wytrzymują więcej niż te montowane do używanych aut.

Że takie auta są to wiem bo sam widziałem 3 w ostatnim tygodniu , i jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu.

Link to comment
Share on other sites

Rozmawiałem podczas przeglądu instalacji w moim aucie z Jako na temat LPG w H6. W skrócie lepiej sobie odpuścić takie połączenie. Jak dobrze pamiętam to regulację zaworów trzeba było robić co 30tys km. Zna przypadek H6 w Tribece zawory podparte po przejechaniu 25 tys.km na LPG.

Link to comment
Share on other sites

jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu.

Pewnie z 3 na 4 auta na forum z LPG mają takie rozwiązanie, m. in. obie moje imprezy. Miło wiedzieć, że to objaw profesjonalizmu, bo wystarczyło o to poprosić... :D

Link to comment
Share on other sites

Przecież ja nie pytam co ile się sprawdza tylko co ile km kto regulował luzy w konkretnym modelu samochodu.Chyba oczywistym jest fakt że przy przeglądach sprawdza się czy zawory są OK i wtedy dopiero podejmuję decyzję o ewentualnych korektach. Mój mechanik twierdzi że zawory w H6 wytrzymują nawet 250-300 km na bęzynie a na lpg średnio 50-70 tys km.

Zadając pytanie chciałem się dowiedzieć czy luzy w samochodach z instalacją montowaną przez Subaru czy imortera Subaru i sprzedawane jako nowe w salonie wytrzymują więcej niż te montowane do używanych aut.

Że takie auta są to wiem bo sam widziałem 3 w ostatnim tygodniu , i jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu.

 

Mozesz pokazac jakis link lub fotke takiej "fabrycznej" h6 z lpg ?

 

Ciekaw jestem ktory dealer by sie w to bawil przy h6 :)

 

jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu.

Pewnie z 3 na 4 auta na forum z LPG mają takie rozwiązanie, m. in. obie moje imprezy. Miło wiedzieć, że to objaw profesjonalizmu, bo wystarczyło o to poprosić... :D

 

Dokladnie, podobnie jak moj :)

Link to comment
Share on other sites

mus, nie w kazdym h6, reguluje sie zawory co xxx km...to nie jest regula.

w jednym egzemplarzu bedzie to 25k, a w innym 50k..

Edited by KamilP
Link to comment
Share on other sites

Mozesz pokazac jakis link lub fotke takiej "fabrycznej" h6 z lpg ?

 

 

też chętnie zobaczę

 

chyba nie zobaczymy bo raczej nie bylo czegos takiego :). W D,I, E lpg byl dokladany do 2.5 przed dealerow, ale nigdy fabrycznie i watpie zeby nawet dealerzy pchali sie w H6... chyba ze jakis jeden dealer sie wylamal, tytulem testu np :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mozesz pokazac jakis link lub fotke takiej "fabrycznej" h6 z lpg ?

 

 

też chętnie zobaczę

 

chyba nie zobaczymy bo raczej nie bylo czegos takiego :). W D,I, E lpg byl dokladany do 2.5 przed dealerow, ale nigdy fabrycznie i watpie zeby nawet dealerzy pchali sie w H6... chyba ze jakis jeden dealer sie wylamal, tytulem testu np :)

 

Kolega ma w 100% racje. W DE była to inicjatywa lokalnego importera i ASO, które instalowały LPG. Podobnie jak u nas webasto ale to nie ma nic wsplnego z fabryczną instalacją. Nieporozumienie bierze się do "naciągaczy" z alezłom, kórzy wypisują różne bajki. Dostępne były L/OBK MY04 -07 2.0 oraz 2.5 N/A. W późniejszych modelach temat odpuszczono.

Z informacji użytkowników wynika, że H6 01 -03 lepiej znoszą gaz. Silnik z modeli MY03-06 niż gorzej i trzeba częściej regulować zawory. W późniejszych wersjach wprowadzono SI Drive co podobno jeszcze bardziej skomplikowało sprawe.

Jak chcesz znać szczegóły to zwróć się do kolego Yako. To forumowy specjalista od LPG w Subaru.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...