mus Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Mam pytanie do użytkowników H6 (03-09) z fabryczną instalacją lpg. Co ile średnio kilometrów dokunujęcie korekty luzów zaworówych? pozdrawiam Edytowane 3 Marca 2013 przez mus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Luzy zaworowe w aucie z lpg, powinno sie sprawdzac co 50.000km. W H6 chyba rowniez.. Edytowane 3 Marca 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Luzy zaworowe w aucie z lpg, powinno sie sprawdzac co 50.000km. W H6 chyba rowniez.. Co 50 tysięcy się je najczęściej reguluje (vs 100 tysięcy na Pb), serwisy radzą kontrole nawet częściej. Niestety, kontrola w H6 jest dość upierdliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 napierw trzeba sprawdzic, zeby wyregulowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mus Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) No tak , tyle to i ja wiem (a nawet więcej). Wiem też że temat LPG w H6 to temat rzeka i nie chcę dublować wcześniejszych z watków o lpg. Interesuję mnie wyłacznie odpowiedź na zadane pytanie kierowane do użytkowników H6 (03-09) z fabrycznymi instalacjami lpg tj: Co ile kilometrów średnio regulujecie luzy zaworowe? pozdrawiam Edytowane 3 Marca 2013 przez mus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) Nie ma czegos takiego jak h6 z fabrycznym gazem. Ja zawory mam sprawdzqne co przeglad. Regulowac jesscze nie regulowalem ale podobno od 80 do 200kkm przejezdzaja h6 bez regulacji. W h4 na log regulowalem srednio co 50kkm Edytowane 3 Marca 2013 przez sherif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 No tak , tyle to i ja wiem (a nawet więcej). Wiem też że temat LPG w H6 to temat rzeka i nie chcę dublować wcześniejszych z watków o lpg. Interesuję mnie wyłacznie odpowiedź na zadane pytanie kierowane do użytkowników H6 (03-09) z fabrycznymi instalacjami lpg tj: Co ile kilometrów średnio regulujecie luzy zaworowe? pozdrawiam To nie jest olej czy rozrzad ktory sie wymienia co xxx km. Zawory sie reguluje kiedy jest taka potrzeba. Przy lpg nalezy kontrolowac co 50.000km, przy beznzynie co 105.000km. Tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mus Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Przecież ja nie pytam co ile się sprawdza tylko co ile km kto regulował luzy w konkretnym modelu samochodu.Chyba oczywistym jest fakt że przy przeglądach sprawdza się czy zawory są OK i wtedy dopiero podejmuję decyzję o ewentualnych korektach. Mój mechanik twierdzi że zawory w H6 wytrzymują nawet 250-300 km na bęzynie a na lpg średnio 50-70 tys km. Zadając pytanie chciałem się dowiedzieć czy luzy w samochodach z instalacją montowaną przez Subaru czy imortera Subaru i sprzedawane jako nowe w salonie wytrzymują więcej niż te montowane do używanych aut. Że takie auta są to wiem bo sam widziałem 3 w ostatnim tygodniu , i jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Rozmawiałem podczas przeglądu instalacji w moim aucie z Jako na temat LPG w H6. W skrócie lepiej sobie odpuścić takie połączenie. Jak dobrze pamiętam to regulację zaworów trzeba było robić co 30tys km. Zna przypadek H6 w Tribece zawory podparte po przejechaniu 25 tys.km na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu. Pewnie z 3 na 4 auta na forum z LPG mają takie rozwiązanie, m. in. obie moje imprezy. Miło wiedzieć, że to objaw profesjonalizmu, bo wystarczyło o to poprosić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Przecież ja nie pytam co ile się sprawdza tylko co ile km kto regulował luzy w konkretnym modelu samochodu.Chyba oczywistym jest fakt że przy przeglądach sprawdza się czy zawory są OK i wtedy dopiero podejmuję decyzję o ewentualnych korektach. Mój mechanik twierdzi że zawory w H6 wytrzymują nawet 250-300 km na bęzynie a na lpg średnio 50-70 tys km. Zadając pytanie chciałem się dowiedzieć czy luzy w samochodach z instalacją montowaną przez Subaru czy imortera Subaru i sprzedawane jako nowe w salonie wytrzymują więcej niż te montowane do używanych aut. Że takie auta są to wiem bo sam widziałem 3 w ostatnim tygodniu , i jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu. Mozesz pokazac jakis link lub fotke takiej "fabrycznej" h6 z lpg ? Ciekaw jestem ktory dealer by sie w to bawil przy h6 jeśli nawet nie są montowane w Japoni a u importera to są robione profesjonalnie co widać np. po wlewach które w klapkach do paliwa mają specjalny fabryczny uchwyt do końcówki od gazu. Pewnie z 3 na 4 auta na forum z LPG mają takie rozwiązanie, m. in. obie moje imprezy. Miło wiedzieć, że to objaw profesjonalizmu, bo wystarczyło o to poprosić... Dokladnie, podobnie jak moj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 (edytowane) mus, nie w kazdym h6, reguluje sie zawory co xxx km...to nie jest regula. w jednym egzemplarzu bedzie to 25k, a w innym 50k.. Edytowane 3 Marca 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Mozesz pokazac jakis link lub fotke takiej "fabrycznej" h6 z lpg ? też chętnie zobaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Mozesz pokazac jakis link lub fotke takiej "fabrycznej" h6 z lpg ? też chętnie zobaczę chyba nie zobaczymy bo raczej nie bylo czegos takiego . W D,I, E lpg byl dokladany do 2.5 przed dealerow, ale nigdy fabrycznie i watpie zeby nawet dealerzy pchali sie w H6... chyba ze jakis jeden dealer sie wylamal, tytulem testu np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 ostanio jak byłem na serwisie to koleś tam też mówił o fabrycznej instalacji lpg subaru ale nie pytałem o szczegóły, wiec pewnie takie cóś istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Mozesz pokazac jakis link lub fotke takiej "fabrycznej" h6 z lpg ? też chętnie zobaczę chyba nie zobaczymy bo raczej nie bylo czegos takiego . W D,I, E lpg byl dokladany do 2.5 przed dealerow, ale nigdy fabrycznie i watpie zeby nawet dealerzy pchali sie w H6... chyba ze jakis jeden dealer sie wylamal, tytulem testu np Kolega ma w 100% racje. W DE była to inicjatywa lokalnego importera i ASO, które instalowały LPG. Podobnie jak u nas webasto ale to nie ma nic wsplnego z fabryczną instalacją. Nieporozumienie bierze się do "naciągaczy" z alezłom, kórzy wypisują różne bajki. Dostępne były L/OBK MY04 -07 2.0 oraz 2.5 N/A. W późniejszych modelach temat odpuszczono. Z informacji użytkowników wynika, że H6 01 -03 lepiej znoszą gaz. Silnik z modeli MY03-06 niż gorzej i trzeba częściej regulować zawory. W późniejszych wersjach wprowadzono SI Drive co podobno jeszcze bardziej skomplikowało sprawe. Jak chcesz znać szczegóły to zwróć się do kolego Yako. To forumowy specjalista od LPG w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się