jarekfilimon Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam. Mój ojciec kupił w 2008 roku Outbacka, przejechał 130 tys. km i poza przygodami ze sprzęgłem wszystko było w porządku, szczególnie silnik dzałał bez zarzutu, ojciec po prostu nie mógł się nachwalić. Kilka dni temu auto nagle stanęło, silnik przepięknie warknął i skonał. . . Jeszcze nie wiadomo dokładnie co się stało, pierwsza diagnoza z serwisu (nie aso) - silnik zatarł się i jest do wymiany. Co tu dużo mówić.. katastrofa, a jeszcze kilka dni wcześniej był sprawdzany poziom oleju choć nigdy ten silnik nie brał oleju. Czy to jest częsta awaria (nie będe bardziej dosadny!!!) w tych silnikach, czy ASO w jakiś sposób ratuje takich klientów pogwarancyjnych ??? ręce opadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Bez dostarczenia auta do aso trudno coś wnioskować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Panewka się ukręciła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arsvet Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 prawdopodobnie strzelił wał korbowy albo panewka ale tylko ASO Subaru - warunkiem partycypacji w kosztach jest , że wszystkie przeglądy były robione w subaru pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Ciekawa teoria z tą partycypacją kosztów przez ASO Łącze się w bólu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 @@jarekfilimon, nie przejmuj się, twój ojciec jest tylko tym "promilem" w statystyce awarii SBD . Współczuję. Czekamy na info, co dokładnie się stało, bo zaczynam mieć wrażenie, że statystyka forumowa nie odpowiada statystyce o której mówią sprzedawcy nowych SBD . Poza tym są inne wątki na tematy związane z awariami diesli. Polecam lekturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 nastepny SBD skonal w kwiecie wieku.bo tak to trzeba okreslic.jak tak dalej pojdzie to i skona SIP. Bo kto kupi auto z silnikiem na 100tkm.No ale to tylko promil w rosnacej statystyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) http://www.forum.sub...ana-shortblock/ Edytowane 22 Marca 2013 przez Wielki Szu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekfilimon Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Sytuacja jest zła ale mogło być gorzej, tzn. silnik jest do uratowania. Po rozebraniu na części pierwsze okazało się że zatarła się panewka korbowodowa, przez co sporo częsći jest do naprawy/wymiany, trochę szlifu i będzie jeździł... Niesmak pozostał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 okazało się że zatarła się panewka korbowodowa, dziwne , na którym cylindrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 napisz spodziewany koszt naprawy i ewentualnie jaka byla przyczyna zatarcia panwi.JaK NIE OLEJ TO MATERIAL NIE WYTRZYMAL PROBY CZASU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Sytuacja jest zła ale mogło być gorzej, tzn. silnik jest do uratowania. Po rozebraniu na części pierwsze okazało się że zatarła się panewka korbowodowa, przez co sporo częsći jest do naprawy/wymiany, trochę szlifu i będzie jeździł... Niesmak pozostał zmien w tytule "umarł" na przeżył śmierć kliniczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Tak czytam ten wątek i mnie zamurowało... Od kilku tygodni myślę nad zmianą Audi A6 4F 2.4 Quattro na Subaru Legacy z Dieslem. A tu taka wiadomość, ja przy 130.000 km mam do wymiany cały rozrząd na łańcuchu, niedawno wymieniłem całe zawieszenie pneumatyczne za ok.10.000 zł i mam już tego auta dość. Liczyłem że zostały jeszcze jakieś przyzwoite marki i że jeśli wrócę do jedynej słusznej na Sz którą miałem już sporą przyjemność to zaznam chwilę spokoju.... Sorki za OT ale ja już nie wiem co kupić żeby było dobrze i w miarę bezawaryjnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 a już nie wiem co kupić żeby było dobrze i w miarę bezawaryjnie... Subaru z silnikiem diesla b. dobry wybor..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi