Skocz do zawartości

Impreza WRX/STI koszty upgrade silnika


gizmo

Rekomendowane odpowiedzi

JA mam caly seryjny silnik wewnatrz seryjny tylko zmienione ( wtryski, STI IC, przelotowy wydech , Turbo (badziewne ale idzie), pompa paliwa , K&N, remap na 300 BHP i od roku NIC sie nie dzieje a auta nie oszczedzam . :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX stage 1 (275-300 BHP) = 930 funtow

 

Full turbo back exhaust 550 cc Injectors VF 34 Turbo Remap Fitting

 

Rozumiem że to na nowych czesciach :) jesli tak to ja poprosze w tej cenie zestaw do polski bez remapu i kosztów montażu . :yahoo: bo cena abstrakcyjna dla mnie . Podobnie z innymi zestawami .

I teraz rozumiem ze te pakiety na seryjnym silniku ma wszystko działac ? upssss

 

Napisze do niego i dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam caly seryjny silnik wewnatrz seryjny tylko zmienione ( wtryski, STI IC, przelotowy wydech , Turbo (badziewne ale idzie), pompa paliwa , K&N, remap na 300 BHP i od roku NIC sie nie dzieje a auta nie oszczedzam . :))

to gratulujemy i zyczymy zeby jak najdluzej NIC sie nie dzialo ale IMHO juz Twoj poziom mocy na seryjnych bebechach to igranie z ogniem a 360KM do ktorych sie przymierzasz to juz jawne skakanie do ogniska. na golasa w dodatku :D

Edytowane przez JanekS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam caly seryjny silnik wewnatrz seryjny tylko zmienione ( wtryski, STI IC, przelotowy wydech , Turbo (badziewne ale idzie), pompa paliwa , K&N, remap na 300 BHP i od roku NIC sie nie dzieje a auta nie oszczedzam . :)

 

ogolnie silniki 2.0 , mapowane w PL, w rozumieniu "bezpiecznie" dla silnika i skrzyni - ustawiane w okolicy 250/400nM

po zmianie IC na STI, turbo od STI, pompy paliwa, remapu - z silnika 2,5 w wrx jest możliwe otrzymanie 300KM i nawet 500nM , ale tutaj pojawia się ograniczenie w postaci 5mt skrzyni biegów, która nie powinna pracować z takimi parametrami.

Także twoj setup jest już "dziwny", ale jeszcze nie ekstra hardkorowy - ale jeśli lubisz to auto to ja bym raczej sie zastanowił na twoim miejscu i nie szukał mocy na skroty, bo to co podałeś to jest druciarskie podejście do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

930 funtów to ok 4500 zł , hmmm ciekawe , samo turbo nowe kosztuje min. 900 funtówł , wydech nawet chiński to min. 400 funtów , a gdzie wtryski , robocizna, remap , ? gość dopłaca do tego ? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam caly seryjny silnik wewnatrz seryjny tylko zmienione ( wtryski, STI IC, przelotowy wydech , Turbo (badziewne ale idzie), pompa paliwa , K&N, remap na 300 BHP i od roku NIC sie nie dzieje a auta nie oszczedzam . :)

 

ogolnie silniki 2.0 , mapowane w PL, w rozumieniu "bezpiecznie" dla silnika i skrzyni - ustawiane w okolicy 250/400nM

po zmianie IC na STI, turbo od STI, pompy paliwa, remapu - z silnika 2,5 w wrx jest możliwe otrzymanie 300KM i nawet 500nM , ale tutaj pojawia się ograniczenie w postaci 5mt skrzyni biegów, która nie powinna pracować z takimi parametrami.

Także twoj setup jest już "dziwny", ale jeszcze nie ekstra hardkorowy - ale jeśli lubisz to auto to ja bym raczej sie zastanowił na twoim miejscu i nie szukał mocy na skroty, bo to co podałeś to jest druciarskie podejście do tematu.

 

Jezeli rok jazdy bez zadnegokolwiek problemu to duciarstwo ... spoko widze ze njalepiej skonczyc temat bo i tak nic nie Udowodnie a wy mnie nie Przekonacie a po za tym nie chce zasmiecac forum ew. pytania na PW poprosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli rok jazdy bez zadnegokolwiek problemu to duciarstwo ... spoko widze ze njalepiej skonczyc temat bo i tak nic nie Udowodnie a wy mnie nie Przekonacie a po za tym nie chce zasmiecac forum ew. pytania na PW poprosze

 

widzisz tu nie chodzi o to żeby, Ciebie od czegokolwiek odwodzić, lub przekonywać - twoje auto, twoja kasa, twoja satysfakcja (pozytywna lub negatywna z perspektywy czasu) , ale bardziej chodzi o to aby pokazać osobom trzecim, że tak nie powinno się podchodzić do tematu. Nie jeden silnik już z "kolan" podnosiłem i musze Ci powiedzieć że z takim podejściem powinieneś raczej oswajać się z podobną myślą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko widze ze njalepiej skonczyc temat bo i tak nic nie

 

To nie chodzi o to żeby sie obrażac , zwyczajnie tu ludzie chcą Ci pomóc żebyś na minę nie wdepnął , bo naprawde te ceny są mocno podejrzane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem w stanie uwierzyć, że WRX na seryjnych gratach jak korby, tłoki itd będzie jeździł bezawaryjnie przy ok 360KM bo te graty nie są po prostu w stanie tego znieść. 300KM to już jest tak na granicy ich wytrzymałości.

A co do cen to rzeczywiście bardzo przystępne, aż za bardzo...

Edytowane przez PatLove
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX stage 2 Full turbo back exhaust 550 cc Injectors VF 34 Turbo Remap Fitting

 

 

Rozumiem, ze startujemy z pozycji seryjnego auta?

Czyli po kolei:

 

wydech - powiedzmy po taniosci, chinski - 300-350GBP

550cc - tez pewnie okolo 400GBP ?

VF34 - jakies 900GBP pewnie tez mniej wiecej

strojenie - openecu? zalozmy, ze tak i jakies 300GBP tak pi razy oko

 

Mamy juz kwote okolo 1900GBP -a jeszcze nie wliczylismy montazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug jego zapewnien i doswiadczenia tylko to trzeba robic, a duzo osob przyjezdza do niego wiec chyba mozna mu zaufac.

 

Wlasnie sie zdecydowalem ze po powrocie z PL bede robil swojego na 360 BHP (okolo wrzesnia) :)))))) Tylko Turbo musze kupic :(

Tylko Turbo musze kupic :( - po tej wypowiedzi wnioskuje, że części nie są wliczone do kosztorysu. Więc cena to chyba remap + montaż części, tylko pytanie czy dobrze myśle.

Edytowane przez KiF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrocilem :)) bylem w pracy i czekalem na odpowiedz od znajomego.. Koszty co podalem sa za Nowe zeczy wylaczajac (VF-turbo i wtryski) reszte turbo itp ceny nowe. Tak pozatym w UK bardzo duzo WRX-ow maja 300 BHP . Wedlug jego doswiadczenia WRX mozna doprowadzic do 370 BHP ale nie poleca tego ze wzgledu na skrzynie ale nie ze wzgledu na podzespoly silnika.

 

Wedlug jego zapewnien i doswiadczenia tylko to trzeba robic, a duzo osob przyjezdza do niego wiec chyba mozna mu zaufac.

 

Wlasnie sie zdecydowalem ze po powrocie z PL bede robil swojego na 360 BHP (okolo wrzesnia) :)))))) Tylko Turbo musze kupic :(

 

Tylko Turbo musze kupic :( - po tej wypowiedzi wnioskuje, że części nie są wliczone do kosztorysu. Więc cena to chyba remap + montaż części, tylko pytanie czy dobrze myśle.

 

Ceny sa za mointaz , czesci i remap ...

 

re-map to 380 funtow niezaleznie od mocy a montaz to pomiedzy 150(wrx stage 1)-780(STI stage 3)

 

http://www.ebay.co.u...=item35c470846d (345BHP WRX )

 

 

(A tutaj jedno z Jego dziel obecnnie w stanie projektu na 600 BHP jak sie nie myle) Edytowane przez gizmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śledze temat i czekam na jego koniec jesteś ciekaw skad takie ceny : ) a wgl Anglicy lubia chodzić na skraju zbocza wiem bo sam sprowadziłem WRX ale na szczęście o mocy 250 kucy na papierku aaa duzo mniej w realu bo turbo laduje 0.5. W dokumentach pisano ze wymienili np 12000 mil temu rozrząd po rozebraniu okazało sie ze tylko wymienili pasek, a rolki były juz na skraju wypadnięcia kulek ;p wiec co tu dużo mówić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAk mam wykresik

 

 

śledze temat i czekam na jego koniec jesteś ciekaw skad takie ceny : ) a wgl Anglicy lubia chodzić na skraju zbocza wiem bo sam sprowadziłem WRX ale na szczęście o mocy 250 kucy na papierku aaa duzo mniej w realu bo turbo laduje 0.5. W dokumentach pisano ze wymienili np 12000 mil temu rozrząd po rozebraniu okazało sie ze tylko wymienili pasek, a rolki były juz na skraju wypadnięcia kulek ;p wiec co tu dużo mówić...

 

Z tym tez sie zgodze bylem w Bardzo duzej firmie w uk zajmujacej sie subaru i poprostu NIE POLECE jej nikomu ... Dlatego moje wypowiedzi sa podparte doswiadczeniem z danym mechanikiem a nie tylko liczbami na papierku ...

Edytowane przez gizmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gizma przez chwilę z Nami nie będzie, za ofertę dystrybucji części do subaru po okazyjnych cenach (w dziale K/S), otrzymał 3 dniowy urlop na małe przedumanie. Potraktowany został dość ulgowo i myślę że to wystarczy na chwilę obecną - "recydywa" to już dożywocie.

 

Delikatnie go potraktowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gizma przez chwilę z Nami nie będzie, za ofertę dystrybucji części do subaru po okazyjnych cenach (w dziale K/S), otrzymał 3 dniowy urlop na małe przedumanie. Potraktowany został dość ulgowo i myślę że to wystarczy na chwilę obecną - "recydywa" to już dożywocie.

Ale jesteś... taki fajny wątek się zapowiadał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...