Skocz do zawartości

Sprężyny obniżające 2.0 N/A Tein vs. Eibach Pro Kit


shake

Rekomendowane odpowiedzi

Ja u Siebie miałem MTS technik...siadło przyjemnie....Było jednak twwwaaaarrrrdoooo...Po dwóch sezonach zabiło mi seryjne amorki- więc założyłem wrx'owe....Jaki teraz setup jeździ to nie wiem bo autko sprzedałem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siadło przyjemnie....Było jednak twwwaaaarrrrdoooo

 

no właśnie słyszałem że na jamex'ach nie jest tak twardo a fajnie siada auto... dla tego pytam...

 

Po dwóch sezonach zabiło mi seryjne amorki- więc założyłem wrx'owe

 

a założyłeś z nowymi amorami czy na używki??

Edytowane przez wslawex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jamexy lubią po jakimś czasie sie "przechodzić" i lecą na doł. Mozesz mieć jak Dyziek- przód -20 ,tył -50.

 

 

Akurat podałeś same słabe firmy, na prawde 700zł za pro kit to tak duzo? Nie przystoi taki pasztet do subaru pchać

 

There are plenty of people who think just lowering a car makes it handle "tite". I was driving behind this Civic today that was lowered (not too excessively) that was just bouncing all over the highway. Looked dope, handled like crap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat podałeś same słabe firmy, na prawde 700zł za pro kit to tak duzo? Nie przystoi taki pasztet do subaru pchać

 

wiem że to subaru ale też wiem że to N/A a nie STi ;)

 

chodzi o to żeby troszke "posadzić" auto któro jest d00powozem (używanym w 90% zimą i weekendami) i nie będzie robiło rocznie więcej niż 4-5tys km

 

więć wstępnie opcje są 3: zostawić serie i olać obniżanie; założyć (jak kolego bmarcin) używki z STi / ewentualnie wrx; kupić coś co obniża ale za niewielkie pieniądze - czytaj jamex lub inne g00fno... :D

 

ps. prosze nie karcić za złe pomysły :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
mi amorami czy na używki??

sorki dopiero teraz przebrnąłem przez ten wątek :D

Dałem używki w super stanie- okazja była to nie wybrzydzałem :)

Na mts'ach było mega twardo..ale za to tak jak lubię :P

Dobra opcja jest którą wymieniłeś...seria z sti...

ewentualnie amorki sti/wrx...i pro kit...lub h&r...

Patrzysz na to jednak tak samo jak ja...to wolny ssak a nie sti- więc i ja budżetowo wybrałem to co pod ręką było...czyli mts- i choć nie namawiam to tez złego słowa nie napiszę...każde takie springi z czasem zabiją seryjne amorki- więc to nie jest tak, że chińszczyzna za szybko je wykończyła :lol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko założę to się pochwalę, jeśli chodzi o cenę to dlaczego wolny ssak ma się czuc dyskryminowany? Też mu się należy odrobina luksusu :D A za budżetowe nowe springi trzeba zapłacic więcej niż za markowe używki w dobrym stanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy dziala wg wlasnego gustu upodoban i ew zasobnosci portfela, nie jest powiedziane ze ktos kto ma Jamexy bedzie mnie zadowolony niz ktos kto zalozy Teina ;) Osobiscie pakowalbym sie z Eibacha bo sprawdzone ale Vogtlandy zla marka nie sa...czekamy na foty :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Jaki masz rozmiar opon na tych 15"??

Mój blob na wspomnianych wcześniej H&R wygląda tak:

 

gallery_4297_269_78808.jpg

 

Tutaj na starej fotce lepiej widać:

img9781w.jpg

 

Ogólnie u mnie na zimówce na tej samej feldze 15" nadkole jest bardziej wypełnione ale ja mam mega balony :D

 

W poprzedniej imprezie GF8 miałem sprężyny OMP (z sedana w kombiaku) i faktycznie musiałem kombinować bo dupa dużo niżej siedziała. Ogólnie udało się to zniwelować. Uważam, że były to super sprężyny. Szkoda, że nie ma ich na rynku... mi sie udało uzywane w super stanie kupić w dobrej kasie. Jedyny minus to brak lakieru po pierwszej zimie :D

 

Właśnie sobie przypomniałem, że sam założyłem pewny temat na tym forum... ja juz usupełniłem wątek i proszę was o to samo dla potomności :)

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47550-taki-prawie-konfigurator-zawieszen-i-kol/

Edytowane przez Dyziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie wygląda, widac że usiadł dużo bardziej niż mój na vogtlandach ;) Zimówki mam 195/60r15, zgodnie z tym co podaje pismo :) Na lato kupiłem 215/40r18 żeby zachowac jak najbardziej zbliżoną średnicę koła ale juz żałuję że nie kupiłem 215/45....

Tutaj fotka Buga na vogtlandach i kołach 215/40r18

14m0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...