WueM Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Ja u Siebie miałem MTS technik...siadło przyjemnie....Było jednak twwwaaaarrrrdoooo...Po dwóch sezonach zabiło mi seryjne amorki- więc założyłem wrx'owe....Jaki teraz setup jeździ to nie wiem bo autko sprzedałem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) siadło przyjemnie....Było jednak twwwaaaarrrrdoooo no właśnie słyszałem że na jamex'ach nie jest tak twardo a fajnie siada auto... dla tego pytam... Po dwóch sezonach zabiło mi seryjne amorki- więc założyłem wrx'owe a założyłeś z nowymi amorami czy na używki?? Edytowane 25 Lutego 2013 przez wslawex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Jamexy lubią po jakimś czasie sie "przechodzić" i lecą na doł. Mozesz mieć jak Dyziek- przód -20 ,tył -50. Akurat podałeś same słabe firmy, na prawde 700zł za pro kit to tak duzo? Nie przystoi taki pasztet do subaru pchać There are plenty of people who think just lowering a car makes it handle "tite". I was driving behind this Civic today that was lowered (not too excessively) that was just bouncing all over the highway. Looked dope, handled like crap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Akurat podałeś same słabe firmy, na prawde 700zł za pro kit to tak duzo? Nie przystoi taki pasztet do subaru pchać wiem że to subaru ale też wiem że to N/A a nie STi chodzi o to żeby troszke "posadzić" auto któro jest d00powozem (używanym w 90% zimą i weekendami) i nie będzie robiło rocznie więcej niż 4-5tys km więć wstępnie opcje są 3: zostawić serie i olać obniżanie; założyć (jak kolego bmarcin) używki z STi / ewentualnie wrx; kupić coś co obniża ale za niewielkie pieniądze - czytaj jamex lub inne g00fno... ps. prosze nie karcić za złe pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Właśnie wróciłem ze sprężynkami, miał byc H&R jest Vogtland Jak tylko troszkę się ociepli montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Pochwal się oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Vogtland to nie 1sza lepsza firma wiec napewno zle nie bedzie jak zamontujesz wrzuc jakies foto jesli to nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 mi amorami czy na używki?? sorki dopiero teraz przebrnąłem przez ten wątek Dałem używki w super stanie- okazja była to nie wybrzydzałem Na mts'ach było mega twardo..ale za to tak jak lubię Dobra opcja jest którą wymieniłeś...seria z sti... ewentualnie amorki sti/wrx...i pro kit...lub h&r... Patrzysz na to jednak tak samo jak ja...to wolny ssak a nie sti- więc i ja budżetowo wybrałem to co pod ręką było...czyli mts- i choć nie namawiam to tez złego słowa nie napiszę...każde takie springi z czasem zabiją seryjne amorki- więc to nie jest tak, że chińszczyzna za szybko je wykończyła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak tylko założę to się pochwalę, jeśli chodzi o cenę to dlaczego wolny ssak ma się czuc dyskryminowany? Też mu się należy odrobina luksusu A za budżetowe nowe springi trzeba zapłacic więcej niż za markowe używki w dobrym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Mnie ta odrobina luksusu kosztowała prawie 20k....więc raczej nie szukałem oszczedności na siłe...trafiły sie takie to wziełem se- a co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Kazdy dziala wg wlasnego gustu upodoban i ew zasobnosci portfela, nie jest powiedziane ze ktos kto ma Jamexy bedzie mnie zadowolony niz ktos kto zalozy Teina Osobiscie pakowalbym sie z Eibacha bo sprawdzone ale Vogtlandy zla marka nie sa...czekamy na foty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Z okazji prostowania letnich 18" załozyłem zimówki to i zrobiłem zaległą fotkę dla porównania jak było przed i jak jest po założeniu springów Vogtland przed po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 MTS'y miałem u Siebie...Twaaardoooo Apex to właściwie to samo co MTS....Chińszczyzna....ale da rade... Jamex to już jest marka...mysle, że najlepsza z tych wyżej wymienionych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 ładnie a jak wrażenia z jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Nooo...ładnie robal usiadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) Jaki masz rozmiar opon na tych 15"?? Mój blob na wspomnianych wcześniej H&R wygląda tak: Tutaj na starej fotce lepiej widać: Ogólnie u mnie na zimówce na tej samej feldze 15" nadkole jest bardziej wypełnione ale ja mam mega balony W poprzedniej imprezie GF8 miałem sprężyny OMP (z sedana w kombiaku) i faktycznie musiałem kombinować bo dupa dużo niżej siedziała. Ogólnie udało się to zniwelować. Uważam, że były to super sprężyny. Szkoda, że nie ma ich na rynku... mi sie udało uzywane w super stanie kupić w dobrej kasie. Jedyny minus to brak lakieru po pierwszej zimie Właśnie sobie przypomniałem, że sam założyłem pewny temat na tym forum... ja juz usupełniłem wątek i proszę was o to samo dla potomności http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47550-taki-prawie-konfigurator-zawieszen-i-kol/ Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez Dyziek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Świetnie wygląda, widac że usiadł dużo bardziej niż mój na vogtlandach Zimówki mam 195/60r15, zgodnie z tym co podaje pismo Na lato kupiłem 215/40r18 żeby zachowac jak najbardziej zbliżoną średnicę koła ale juz żałuję że nie kupiłem 215/45.... Tutaj fotka Buga na vogtlandach i kołach 215/40r18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 extra wygląda....gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się