shake Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Jak w temacie, zbliża się wiosna i nie mogąc dłużej patrzec na mojego off road'a postanowiłem zafundowac mu nowe sprężyny i tu pojawia się dylemat... na jednych stronach sprężyny Tein(ten sam nr. katalogowy) są przeznaczone do Wrx/Sti a na innych Wrx Sti, Eibach dedykuje Pro Kit do 1.6 , 2.0, 2.0 WRX oprócz Sti. Idąc drogą dedukcji Tein do Wrx powinien również pasowac do N/A , natomiast do Sti nie.. tylko czy to te springi są dla Wrx czy Sti?? Bo informacje w necie tylko mnie zdezorientowały... Może ktoś wie i się wypowie w temacie, będę bardzo wdzięczny Wiem że napiszecie że mam brac Eibachy bo tam sprawa jest jasna, ale z tego co się orientowałem Tein obniża bardziej, zwłaszcza przód dlatego są na chwilę obecną(o ile będą pasowac faworytem nawet pomimo 400zł róznicy w cenie) Wszelkie opinie, propozycję innych sprężyn mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 To o twojej Madzi czytałem ostatnio na mazdaspeed?? gratki wozu:) Co do springów to to ile autko na nich usiądzie z reguły...nie ma reguły ludziska znani mi tutaj na forum pomykają na springach eibacha i sobie chwalą...Nie wiem czy to efekt placebo ale ja kupiłem duzo tańsze chińszczyzny tzn. mts technik- i tez nie narzekałem...autko fajnie usiadło- super sie prowadziło...Straciło troszkę na wygodzie podróżowania no ale cóż...taki urok springów...Wiem, że Matiz ma eibacha u siebie- moze się w wątku wypowe...natomiast kolega Dyziek miał w swojej wannie jakieś inne springi i bajecznie Mu Imprezka siadła....W porównaniu z Nim- u Mnie stała jak na szczudłąch:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 W 2006 Legacy 2.5i, mam zainstalowane Tein H-tech i samochod jest obnizony nieznacznie, ale odczuwalnie, prowadzenie auta jest poprawione, a i wyglad jest nieco bardziej agresywny. Generalnie chodzilo mi o poprawienie wlasciwosci jezdnych, a obnizenie to niejako skutek oboczny, ale wyglad po opuszczeniu bardzo pasuje do tego auta. Znajomy mial te sprezyny na WRXie i mu nie odpowiadaly, ale zapewne zachowanie auta zalezy od amortyzatorow, felg, opon, i innych ulepszen zawieszenia. Podejrzewam ze amotryzatory i sprezyny z WRX posowalyby do GX... wiem ze pasuja do RS i z STI tez z tym ze nie wszystkie roczniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Apropo Tein-ów znalazlem kiedyś Ciekawy temat http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1267918 Eibach klasa. Nic złego nie mozna powiedzieć. Choć nie jest chybastricte sportowa, jest twardsza na tyle żeby zrekompensować -30. Jakiś czas temu walnałem referat, nie bede znów spamował. Chyba najlepszy kompromis, te opinie ludzi nie sa wyciagniete z kapeliusza. Dyziek miał OMP, ale tył mu usiadł za fest i kombinował troche z nimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Tak tak chciałem właśnie napisać , że miał OMP..później coś pokombinował- ale efekt finalny był Mega!!! Siadła super jak na montaż tylko springów.... Tak czy inaczej- mod na plus...I tyle:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 shake 3 dni temu wrzucilem do siebie sprężyny z sti 03-05. Efekty to lekko obniżone auto, dużo twardsze i zdecydowana poprawa prowadzenia. Koszt również nieznaczny. Na początek w tą strone bym poszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 bmarcin napisałes że auto usiadło nieznacznie a no obniżeniu akurat najbardziej mi zależy, no i o ile się nie mylę do springów z Sti potrzebuję również inne górne mocowania. Przeczytałem lekturę którą podrzucił mi Matiz no i po Tein'ach takich opinii się nie spodziewałem... pogrzebałem wczoraj jeszcze trochę w sieci i znalazłem jeszcze sprężyny H&R, powiem szczerze że po fotkach które widziałem są moim zdecydowanym faworytem jak na obecna chwilę, autka ładnie siadały na nich i z przodu i tyłu, widziałem że nawet na forum były do sprzedania i chyba przygarnął je właśnie Dyziek a tu foty tych springów u poprzednich właścicieli, mam nadzieję że plasma555 i KratekPL się nie pgniewają za wykorzystanie ich zdjęc Jeśli wisienka tak by usiadła byłby usatysfakcjonowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Jesli cena zachęca do poeksperymentowania to działaj Efekt na pewno będzie bardziej widoczy niż...seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 (edytowane) H&R obniżają troche za bardzo, musiałbyś pomyśleć o innych amorach. Nie lepiej jakiś gwint od razu? Edytowane 23 Lutego 2013 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 shake z tyłu jest dorbna różnica, przód -sam bym chyba nie poznał czy jest niżej czy nie Mnie zależało na tym, żeby auto się nie bujało na zakrętach, a nie żeby szło niżej, ten efekt jest jakby uboczny. Dla Ciebie nie do końca to jest to rozwiązanie. I do STI potrzebujesz mocowan - zgadza sie. Aha ,auto z drugiego zdjęcia nie tylko miało inne sprężyny, amor tam też inny siedzial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 WueM co do ceny to hmm, Tein - 1.199zł , Eibach Pro Kit - 790zł , H&R - 1.013zł są jeszcze Vogtland - 803zł(te mam okazję kupic uzywane , czekam na fotkę jak auto na nich stało) Matiz z tego co wiem to do -40mm można spokojnie obniżac na seryjnych amortyzatorach(co prawda H&R informuje o -35mm ale po fotkach widac że auta zeszły nieco niżej, tyle że między N/A a Turbo trzeba też uwzględnic różnicy masy, więc N/A usiądzie nieco mniej) Gwintu póki co nie chcę bo po pierwsze koszt(a mam nowe amortyzatory, celowy zabieg żeby mnie na gwint nie skusiło), po drugie jedno auto na gwincie już mam i wiem po sobie że nie mam umiaru i kręcę na maxa w dół a to auto ma byc daily(ale też nie off-road) bmarcin wiem że były tam KYB AGX ale amortyzator chyba wpływu na obniżenie auta nie ma, jedynie na współpracę sportowa sprężyna/amortyzator A tak się u mnie kończy jazda na gwincie, na takim setupie się poruszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 (edytowane) patrząc na ceny samych sprężyn (HR czy Tein). te z STI za darmo są można powiedzieć ciekaw jestem czy aż taka różnica w użytkowaniu jest. Edytowane 23 Lutego 2013 przez bmarcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Czytałem o tej madzi- dobry pług Jeśli już masz amorki- to faktycznie jedyna opcja to pod nie dobrać springi....Aczkolwiek od zawsze w subarynce chorowałem na gwint lub air...Niestety obu tych opcji nie udało mi się zrealizować Jeśli chcesz mieć na prawde nisko (tak jak lubie) to chyba pozostają springi h&r....Ewentualnie eibach (ponieważ jest zachowany minimalny- choc zawsze komfort)..O tein'e nic nie wiem...Ale jeśli jakość ich wyrobów jest porównywalna- to byłaby to chyba ostatnia opcja...Ewentualnie weź te "chińczyki", na których Ja jeździłem P.S.....Mieszkasz w Orzeszu? Byłem tam poro krotnie u takiego szpeca- co to mini wgniotki bez lakierowania "wyciąga"...Taka tam...luźna informacja nic nie wnosząca:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Byłeś pewnie u Miljona, dobry fachowiec Gwintu nie będzie z powodu (patrz fotki wyżej ) Ma byc niżej ale nadal praktycznie, chyba wezmę H&R ile usiądzie się okaże, jak napisałeś to loteria, jednym siada więcej innym mniej. Sprężyny markowe więc lipy byc nie powinno....teoretycznie Wkrótce sie przekonamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Dobry wybór....A amorki jakie zakupiłeś? U Kogo byłem( z nazwiska) to przyznam bez bicia, że nie pamiętam- ale pewnie masz racje bo fachowiec pierwsza klasa...Miły- sympatyczny i w ogóle:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Amorki Kayaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 No i piknie panie...A jakby to jeszcze agx'y były...takie chciałem u siebie....albo gewint...Jedyna słuszna droga:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Auto na codzienne dojazdy do pracy, do sklepu, od czasu do czasu w góry na deskę czy rower ewentualnie jakiś wypad raz do roku w cieplejszy zakątek europy, pojeżdżawek na torze nie mam w repertuarze, zresztą nawet nie ma czym, AGX i gewinde mu nie potrzebne Na wiosnę świeży lakier, bagażnik thule, chlapacze w stylu Rally Armor ewentualnie jakieś fajne koło w 18" coś szprychowego w stylu ATS Dtm, Speedline Turini i będzie jak ma byc a no i kierownica z MY05 bo na to coś co mam obecnie patrzec/trzymac nie mogę Troszkę pracy mam na ten sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 I widzimy sie w takim setupie na tegorocznym SUMMER CARS PARTY Życze powodzenia w modzeniu- patrząc na madzię na pewno plan się powiedzie Bagażnik i owieka była i w Moim planie...niestety sięnie zdązyło się....Kolega kriss z Rybnika..ma w swoim sedanie taki setup tyle, że Yakima...Wygląda to bardziej niż dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 patrząc na ceny samych sprężyn (HR czy Tein). te z STI za darmo są można powiedzieć możesz powiedzieć ile Cie kosztowały sprężyny z mocowaniami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) możesz powiedzieć ile Cie kosztowały sprężyny z mocowaniami?? 350 pln razem z mocowaniami i montażem. Edytowane 24 Lutego 2013 przez bmarcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shake Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dobra cena, za sam montaż liczą sobie w warsztacie ok.200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Dobra cena, dlatego nawet przez sekunde sie nie zastanawiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 W wolnej chwili poproszę na PW namiar gdzie mają takie diwajsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) a zakładał ktoś może Jamex'y do imprezy?? jak miałem celikę to pare osób w klubie je sobie chwaliło (jako obniżenie d00powoza) i zastanawia mnie jak się sprawują w subaru... http://darstuning.co...-impreza--30mm/ ps. znalazłem jeszcze Apex'y i MTS'y ale o nich to nic nie wiem... http://darstuning.co...a--40mm-01-03r/ http://allegro.pl/sprezyny-mts-technik-30-30-subaru-impreza-00-03r-i3012424592.html Edytowane 25 Lutego 2013 przez wslawex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się