Skocz do zawartości

Zapowietrzenie układu wspomagania kierownicy.


mbmastermx

Rekomendowane odpowiedzi

Jakos to przeoczylem, dzieki.

Jakby sie ktos zastanawial, dlaczego takie wymiary, to srednica przekroju 2,5mm, srednica wewnetrzna 11mm, zewnetrzna 16mm (16 - 11 = 5; 5 / 2 = 2,5). W sklepie wystarczy podac 2,5mm i np. fi 11mm.

Ja oring kupilem od reki po 50gr/sztuka w sklepie z lozyskami (w Krakowie jest taki np. przy ulicy Opolskiej).

 

Po wymianie oringu wycie/pilowanie z pompy chyba zniknelo, natomiast caly czas jest problem z wibracjami/telepaniem w pewnych sytuacjach (czasem sie takie cos pojawia przy srecaniu). Myslicie, ze gdzies w ukladzie jest powietrze? Krecilem kierownica od lewej do prawej z kolami na podnosniku, ale nic to nie pomoglo. Chcialem sprobowac sposobu z zacisnieciem weza powrotnego do zbiorniczka, ale waz sprawia wrazenie bardzo twardego - reka nie jestem w satnie go zacisnac i obawiam sie, ze jak zacisne jakims narzedziem, moze peknac. Macie jakies pomysly, jak  moge sprobowac odpowietrzyc uklad?

Nikt nic?

Edytowane przez uxon
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że skoro nie masz już bąbli w płynie i dźwięk się uciszył to prawdopodobnie masz już przytartą pompę wspomagania i starta gładź ją rozszczelnia co się objawia krótkim szarpaniem za kierownicę podczas  manewrowania i po drugiej stronie gwałtownymi obciążeniami dla silnika. Ale obym był w błędzie, jednak tyle ci mogę zasugerować z własnego doświadczenia z innych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...