Jump to content

Impreza MY08 2.0 komputer pokładowy


Rafał Kacprowski

Recommended Posts

U mnie nie pokazuje chwilowego spalania w ogóle. Przy każdej z trzech opcji (przebieg/trip A/trip B) pokazuje średnie. Ostatnio jeździłem tylko po mieście na dosyć krótkich odcinkach i udało mi się zejść do 13.6 jak jeździłem "jak taksówkarz". Zaczynam się martwić bo średnie spalanie 14l/100 to trochę przegięcie...

Link to comment
Share on other sites

Ja mam takie spalanie teraz w WRXie, ale nie jeżdżę na pewno jak taksówkarz. Chociaż z drugiej strony też się nie ścigam. W wolnym ssaku w mieście zimą takie spalanie jest możliwe, ale na pewno przy jeździe dużo bardziej dynamicznej od taksówkarskiej ;) Wiem, bo miałem N/A.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

witam!

 

coż mam powiedziec, mam 2,5FXT spalanie w miescie to ok.13-13,5l/ 100km nie jezdze jak kapeluszownik ale i scigantem nie jestem. Mam w planach kupno 2,0RS jako tańszej wersji eksploatowanego FXT a tu szlysze iz tych oszczednosci nie bedzie mimo iz auto jest non turbo???

 

tomasz

Link to comment
Share on other sites

witam!

 

coż mam powiedziec, mam 2,5FXT spalanie w miescie to ok.13-13,5l/ 100km nie jezdze jak kapeluszownik ale i scigantem nie jestem. Mam w planach kupno 2,0RS jako tańszej wersji eksploatowanego FXT a tu szlysze iz tych oszczednosci nie bedzie mimo iz auto jest non turbo???

 

tomasz

 

non turbo prowokuje do podkręcania obrotów i stąd można spalić więcej niż się wydaje :)

dlatego główna zaleta N/A to raczej większa trwałość niż niższe spalanie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...