speedo26 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Słuchajcie, sprawa jest następująca, mam outbacka z 98 roku, 2,5 DOHC w automacie, powiedzmy od początku lutego i zrobiłem nim ponad 1000 kilosów od zakupu. Dwa razy zdarzyło mi się że zamigał przez chwilę check, na zimnym silniku praktycznie zaraz po ruszeniu, oczywiscie spokojnym, miarowym gazem, jak emeryt( proszę wszystkich emerytów o wyrozumienie za porównanie ). Do auta mam dwa kluczyki jeden dorobiony do drzwi, bez pestki immo a drugi oryginalny bardziej wyrobiony do stacyjki. Ostatnio zagapiłem się i próbowałem odpalić auto tym bez immo, efekt wiadomo. No i postanowiłem że odczytam błędy, złączyłem dwie czarne kostki i czytam, 35 i 53, czyli sonda i immo, ale check się nie palił. Ale człowiek chciał więcej, a mam coś takiego jak Lauch diagun x431, zerkam jest kostka do subaru, więc sobie myślę że podłączę co uczyniłem. Błędy się potwierdziły, znaczy były dwie opcje błędy obecne i historia. W obecnych pusto w histori 35 i 53 dwa razy zapisany. Pomyślałem że wykasuję i tu zaczyna się problem, nie tylko nie wykasowały się błędy ale pojawił sie następny, w histori i w obecnych, a jest to 17 czyli wtrysk 4. Teraz check swieci się cały czas, auto chodzi normalnie na wszystkie gary, wypinanie kostek z wtrysków powoduje zmianę pracy więc musi chodzić ten wtrysk, jeszcze jak będę miał chwilę to może jak sie da podmienię wtryski, dodam ze zdjęcie klemy nic nie daje, nie mam połączenia z automatem (o spostrzeżeniach w automacie napiszę może oddzielnie żeby nie namieszać), łączę się tylko z silnikiem i hamulcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Zdejmij klemę i niech trochę postoi - zapomni wszystko i będziecie mogli zacząć od nowa ... łapać błędy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedo26 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) rzeczywiście nie pomyślałem o tym, wystarczyło nieco ponad godzinę i po odpaleniu check zgasł, zobaczę co bedzie się działo dalej a wogóle jakby ktoś miał jakąś dokumentację techniczną lub schematy okablowania to bym reflektował Edytowane 20 Lutego 2013 przez speedo26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Jeśli można podepnę się pod temat posiadam OBK z 2005r zwykły 2.5 bez turbiny i mam taki oto problem : Co jakiś czas mniej-więcej 200km wyskakuje błąd sondy P 0420. Poprzedni właściciel wymienił sonde przezd katalizatorem na DENSO DOX 1449 jest zrobiona jakaś pajęczynka do podłączenia tej sondy ale przez jakiś czas działa więc mam pytanie jaka tam powinna być sonda (żeby oryginalna wtyczka pasowała) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Pajęczynka oznacza pewnie lutowane przewody, tak? Jak są dobrze polutowane to nie ma problemów. Trzebaby sprawdzić oscylację sondy, ale bład P0420 to wydajnośc kata poniżej wymaganego progu - tak więc możesz mieć zarówno niesprawnego kata, jak i złą mieszankę. Masz lpg? edit: google pokazało, że ta sonda ma kostkę pod subaru i nie wymaga lutowania. O co chodzi z tą pajęczynką? Edytowane 6 Marca 2013 przez Avic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 tu masz coś w temacie majsterkowania przy P0420 i sondach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Dzięki za szybki odzew no więc sprawa wygląda tak DOX 1449 ma kostkę ale w kostkę są wpięte luzem przewody http://img542.images...29/sam1455m.jpg które podłączone są już przez wtyk do kostki http://img854.images...69/sam1456t.jpg lpg jeszcze brak ale nigdy nie wiadomo czy nie będę zmuszony się w to ustrojstwo doposażyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się