Grzesiek79 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) Witam, Znajomy ma mały problem ze swoim Subaru STi type R ver IV moc 343KM A mianowicie narzeka na dziwna prace sprzęgła przy upalaniu/zabawie na placu. Kiedy chwile tak powariuje sobie robiąc np bączki to pedał sprzęgła chodzi normalnie ale są problemy z rozłączeniem sprzęgła, zmianą biegu. Dopiero jak wyjedzie na zwykłą drogę i jedzie sobie normalnie kilka min wszystko wraca do normy i sprzęgło działa już normalnie tak jak należy. Sytuacja ta występuje tylko przy upalaniu z małymi prędkościami. Czy ktoś spotkał się może z taką przypadłością i wie jak temu zaradzić? Tracza może tak kleić z dociskiem ? a jak ostygnie troszkę to wraca do normy ? Wiem trzeba rozebrać to nie będzie problemem, ale czym to jest spowodowane ? Bardzo proszę o poradę Edytowane 19 Lutego 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 niech zacznie od wymiany plynu w hydraulice sprzegla 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tak, też bym zaczął od wymiany płynu a najlepiej jakiś "przeznaczony" do upalania o lepszych parametrach wrzenia,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strawsome Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Jak płyn nie pomoże sprawdziłbym stan sprzęgła... Znajomy ma standardowe, czy organiczne lub spiekowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Sprawa rozwiązana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 a co bylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 a co bylo? Ponoć wysprzęglik , wężyk ,wyczyszczone przedmuchane ,nowy płyn i wszystko działa jak należy Ja tego nie robił ani na oczy nie widziałem a szkoda ważne że już wszystko OK ,choć auto w akcji widziałem i dobrze jedzie ,ogólnie bardzo fajne type R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Miałem podobne objawy. Po rozgrzaniu pedał był gumowy i miałem problemy ze sprzęgłem. Po wymianie płynu wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Tu podobno pedał był taki jak by wszystko było ok a jednak sprzęgła nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 kiepskie plyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się