Grzegorz Magdziarz Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 A z pilota też otworzyć się nie da bez tego wyłącznika? @Grzegorz Magdziarz, pomóż Z tego co wiem nie, ponieważ transmiter tylko aktywuje ten microswitch, tzn pozwala na odczytanie sygnału z niego i wysłanie impulsu do siłownika. Na razie nie ma tej części nikt z zapytanych:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archilopi Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 (edytowane) Na razie nie ma tej części nikt z zapytanych:-( Albo tak dużo stłuczek "tyłków" albo ..... tak mało że zapotrzebowania nie ma. Edytowane 21 Lutego 2013 przez archilopi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 tak mało że zapotrzebowania nie ma Też tak pomyślałem, że to mało chodliwa część i komputer nie wyczuł właściwego momentu na uzupełnienie stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Złośliwy chichot losu jest w tym, że te trzy egzemplarze przeszły przeze mnie :-) Miałem je pod konkretne naprawy dlatego nie mogłem pomóc wtedy :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archilopi Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Złośliwy chichot losu jest w tym, że te trzy egzemplarze przeszły przeze mnie :-) Miałem je pod konkretne naprawy dlatego nie mogłem pomóc wtedy :-( czyli pani B... mówiła o tych "trzech sztukach". Tak myślałem. Dzięki za próbe poratowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Lutego 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Niemniej należy "uporzadkować" pewne daty. Otóż zamówienia na wymieniony element zostało złożone w dniu 08.02.2013. Ponieważ dotarło do SIP juz po godzinach pracy jego dalsze procedowanie było możliwe dopiero w dniu 11.02 ( co też zostało wykonane). Zakładamy, że przed montażem klapy niestety nie było możliwe sprawdzenie przedmiotowego wyłacznika, co spowodowało opóźnienie w jego zamówieniu. Wyłącznik w dniu dzisiejszym powinien dotrzeć do naszego partnera. Bardziej ogólnie - wprawdzie zaopatrzenie w części zamienne ogólnie jest w międzyczasie na bardzo przyzwoitym poziomie, lecz ( jak w każdej firmie ) zdarza się, że czegoś może brakować. Nie jest możliwe trzymanie wszystkich części w magazynie. Nawet jednak trzymanie wszystkich części nie gwaratowałoby pełnego zaopatrzenia - wystarczy, że zapotrzebowanie na daną konkretną część wystąpi jednocześnie w kilku miejscach... ( konkretnie: standardowy zapas magazynowy + 1 część ). Dokładnie z takiej samej przyczyny może się zdarzyć, że istotnie dana część nie będzie też dostępna ani w magazynie Europejskim, ani Japońskim. W takim wypadku będzie wyprodukowana dla danego klienta ( oczywiscie + alfa dla uzupełnienia stanów magazynowych w JP, EU, PL ). Naturalnie jest to dość słabe "pocieszenie" dla osoby właśnie takim problemem dotkniętej; mam ndzieję, że dzisiejszy termin dostawy wypełni lepiej tę funkcję pocieszającą. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archilopi Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Otóż zamówienia na wymieniony element zostało złożone w dniu 08.02.2013. ... Zakładamy, że przed montażem klapy niestety nie było możliwe sprawdzenie przedmiotowego wyłacznika, co spowodowało opóźnienie w jego zamówieniu. + Dziękuje za odpowiedź, ale teraz to ja sie musze chyba wytłumaczyć bo okazuje sie że wprowadzono mnie w błąd i robie raban niepotrzebnie otóż: - osoba obsługująca szkode zapewniła mnie że zamówiła wyłącznik z klapą w tym samym dniu tj. podobno 1.02.2013 - cytuje: "komplet wszystkich części niezbędny do naprawy" - co do oceny czy wyłacznik będzie potrzebny, to najbardziej uszkodzoną częścią był właśnie ten wyłącznik, zatem od początku było widomo że będzie on do wymiany - należało go zamówić podobnie jak listwę maskującą razem z klapą. Podobno tak zrobiono a tu okazuje sie że niestety nie :-( Reasumując: wychodzi na to że robie raban bez podstaw, bo po prostu ktoś mnie chyba "kiwa" z tymi terminami zamówień w serwisie gdzie realizowana jest naprawa :-(. przykre. Pozdrawiam Wyłącznik w dniu dzisiejszym powinien dotrzeć do naszego partnera. Czy moge prosić o sprecyzowanie: "partnera" w jakim rozumieniu tego słowa, bo już sobie robie nadzieję na: partnera realizującego naprawę, ale to chyba nie jest realne? pzdr Edytowane 25 Lutego 2013 przez archilopi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Lutego 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 sumując: wychodzi na to że robie raban bez podstaw, bo po prostu ktoś mnie chyba "kiwa" z tymi terminami zamówień w serwisie gdzie realizowana jest naprawa :-(. przykre. Hmmm, nie oceniałbym tego tak negatywnie. Nikt nie "kiwa", bo i po co ? Byc może był jakiś błąd w zamówieniu ... A może moja sugestia była właściwa - wbrew pozorom czasem nie daje się od razu stwierdzić wszystkich uszkodzeń ( stąd częste oględziny dodatkowe samochodów ). A o "raban bez podstaw" nie ma obaw - czasem właśnie takie sygnały pozwalają na znalezienie pól do usprawnień. Rozumiem też doskonale, że pierwsze wpisy są niejednokrotnie nieco ...emocjonalne. To też należy do Forum Czy moge prosić o sprecyzowanie: "partnera" w jakim rozumieniu tego słowa, bo już sobie robie nadzieję na: partnera realizującego naprawę, ale to chyba nie jest realne? Przepraszam za niejednoznaczne sformułowanie . Jako partnera rozumiem autoryzowany serwis. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archilopi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Przepraszam za niejednoznaczne sformułowanie . Jako partnera rozumiem autoryzowany serwis. Znalazłem dzisiaj chwilkę czasu zatem z niejako "dziennikarskiego" obowiązku chciałbym tylko poinformować że 25.02.2013 (poniedziałek) nieszczęsny wyłącznik dotarł do "partnera" - szczere podziękowania Dyrekcji . Czekałem cały poniedziałek i pół wtorku na telefon że mogę przyjechać po odbiórmojeo samochodu, w końcu nie wytrzymałem zadzwoniłem i .... dowiedziałem sie brakuje jeszcze jakiejś płytki do zamocowania wyłącznika w listwie , we wtorek 5.03.2013 minie 5 tydzień naprawy. Chwała serwisowi że przynajmniej udostępnili mi tymczasowo zastępczy pojazd na 4 kółkach, bo co by było bez niego to sobie nie wyobrażam. Przed nami nowy tydzień, ciekawe co w nim sie wydarzy a raczej co sie nie wydarzy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się