dirkdiggler Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 (edited) Mój TypeR-ek ma obecnie standardową przekładnię z GL-a chciałoby się ją skrócić. Stąd poproszę o propozycję jakie rozwiązanie zastosować? Są różne opcje, STi, inne itp. W którą stronę wg Was warto uderzyć? Jak zwykle koszty są istotne i chętnie bym zapoznał się z rozsądnymi (jak na Subaru) opcjami. Jeśli możecie wrzucić orientacyjny koszto gratów będzie wogóle już fajnie i kompletnie. Edited February 19, 2013 by dirkdiggler Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 napisz do uzytkownika czaviar (on sam ma Type-R), ktory jakis czas temu sprzedawal przekladnie od STI Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiek202 Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Opcji jest kilka najlepsza to pewnie przekladnia z spec c, albo sti. Jest jeszcze Q-Rack, i quicknery z USA które tu na forum są potępiane(najtańszy koszt- koło 800zl) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Action Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 pytania w temacie: mam do kupienia przekładnie z STI 06-07 nr 34110 FE 600 razem z krzyżakiem. 1. czy to podejdzie do jdm gc8 sti rok prod 98? 2. czy będę potrzebował jeszcze jakiś części? czy pompę wspomagania też będzie trzeba wymienić? 3. czy będzie trzeba coś przerabiać i jeśli tak to czy dużo? pytanie dodatkowe: czy ten numer przekładni to faktycznie przekładnia od STI 06-07? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now