dirkdiggler Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) Mój TypeR-ek ma obecnie standardową przekładnię z GL-a chciałoby się ją skrócić. Stąd poproszę o propozycję jakie rozwiązanie zastosować? Są różne opcje, STi, inne itp. W którą stronę wg Was warto uderzyć? Jak zwykle koszty są istotne i chętnie bym zapoznał się z rozsądnymi (jak na Subaru) opcjami. Jeśli możecie wrzucić orientacyjny koszto gratów będzie wogóle już fajnie i kompletnie. Edytowane 19 Lutego 2013 przez dirkdiggler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 napisz do uzytkownika czaviar (on sam ma Type-R), ktory jakis czas temu sprzedawal przekladnie od STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek202 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Opcji jest kilka najlepsza to pewnie przekladnia z spec c, albo sti. Jest jeszcze Q-Rack, i quicknery z USA które tu na forum są potępiane(najtańszy koszt- koło 800zl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Action Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 pytania w temacie: mam do kupienia przekładnie z STI 06-07 nr 34110 FE 600 razem z krzyżakiem. 1. czy to podejdzie do jdm gc8 sti rok prod 98? 2. czy będę potrzebował jeszcze jakiś części? czy pompę wspomagania też będzie trzeba wymienić? 3. czy będzie trzeba coś przerabiać i jeśli tak to czy dużo? pytanie dodatkowe: czy ten numer przekładni to faktycznie przekładnia od STI 06-07? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się