lukass Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Rainexpert jest swietny na mokrym (szczególnie aquaplaning), ale na suchym będzie w subiektywnym odczuciu będzie mało precyzyjny. Ni jest to niebezpieczne, ale osoby lubiące "twarde" szybko reagujące opony będa czuc pewien dyskomfort - niestety taka jest charakterystyka większości opon kierunkowych (szczególnie tych mocno naciętych). Jeżeli jeździsz dośc ostro/agresywnie to raczej szukaj opony asymetrycznej i dośc twardej bo forek ma dość wysoki profil. Popatrz na coś ze stajni Bridgestona - z wyższej półki np. Bridgestona Turanzę T001 (ma dobra cenę jak na klasę premium) lub ze średniej pólki na Firestona TZ300. Mozna spojrzeć w klasie premium na Conti lub Dunlopa, a w średniej na Fuldę, ale będa one wszystkie droższe w swoich klasach niz produkty Bridgestona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sputnik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja zamówiłem Dunlop SP Sport Bluresponse 215/60 R16 99 H XL osobowy, założe je po długim weekendzie. Nie wiem na ile oznaczenia EU mają się do rzeczywistości ale A dla zachowania na wodzie i 68 dB wygląda obiecująco. Powiem szczerze, po 6 latach na geolanderach oczekuję znaaaacznej poprawy. Dam znać jak się sprawują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarnwood Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 ja kupiłem do Forka 09MY Falkeny Ziex ZE914, 215/65R16 98H, po 350 zł. za szt. zanim je założyłem na koła, trafiłem okazyjnie na oryginalne felgi 17 cali teraz szukam opon 225/55R17 w dobrym stosunku jakość/cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 teraz szukam opon 225/55R17 w dobrym stosunku jakość/cena Coś rozsądnego z półki środka to koszt trochę powyżej 500zł/szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarnwood Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 co konkretnie mógłbyś zaproponować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Obecnie mam GY Excellence 215/55/17 i jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t-mateusz Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Rainexpert jest swietny na mokrym (szczególnie aquaplaning), ale na suchym będzie w subiektywnym odczuciu będzie mało precyzyjny. Ni jest to niebezpieczne, ale osoby lubiące "twarde" szybko reagujące opony będa czuc pewien dyskomfort - niestety taka jest charakterystyka większości opon kierunkowych (szczególnie tych mocno naciętych). Jeżeli jeździsz dośc ostro/agresywnie to raczej szukaj opony asymetrycznej i dośc twardej bo forek ma dość wysoki profil. Popatrz na coś ze stajni Bridgestona - z wyższej półki np. Bridgestona Turanzę T001 (ma dobra cenę jak na klasę premium) lub ze średniej pólki na Firestona TZ300. Mozna spojrzeć w klasie premium na Conti lub Dunlopa, a w średniej na Fuldę, ale będa one wszystkie droższe w swoich klasach niz produkty Bridgestona Dzięki za odpowiedź i wskazówki. Z kilku powodów wybrałem jednak Rainexpert'y. Założyłem jeszcze przed długim weekendem i pierwsze wrażenia bardzo pozytywne - zwłaszcza, gdy jechałem w deszczu Teraz czas na wymianę tylnych amortyzatorów... i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehari3 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Mam Yokohamy Geolanday na aucie ,bo takie nabyłem z autem. Ma ktoś z was doświadczenie z tymi oponami ? Zauważyłem, że po pierwsze są głośne,po drugie piszczą na zakrętach ( sprawdzę ciśnienie ) ....Co do zakrętów to wyprzedzę pytania ....nie,nie wchodzę na maksie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Mam Yokohamy Geolanday na aucie ,bo takie nabyłem z autem. Ma ktoś z was doświadczenie z tymi oponami ? Zauważyłem, że po pierwsze są głośne,po drugie piszczą na zakrętach ( sprawdzę ciśnienie ) ....Co do zakrętów to wyprzedzę pytania ....nie,nie wchodzę na maksie Ja mam. Po zakupie OBK zdjąłem i wyrzuciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehari3 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Mam Yokohamy Geolanday na aucie ,bo takie nabyłem z autem. Ma ktoś z was doświadczenie z tymi oponami ? Zauważyłem, że po pierwsze są głośne,po drugie piszczą na zakrętach ( sprawdzę ciśnienie ) ....Co do zakrętów to wyprzedzę pytania ....nie,nie wchodzę na maksie Ja mam. Po zakupie OBK zdjąłem i wyrzuciłem ok, i ja tak chyba zrobię . a czy aby to piszczenie jezeli nie cisnienie nie jest objawem zlej geometrii ,lub kończących się amorów ??? u mnie tył usiadł i zostanie w tym tygodniu juz wymieniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sputnik Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 ok, i ja tak chyba zrobię . a czy aby to piszczenie jezeli nie cisnienie nie jest objawem zlej geometrii ,lub kończących się amorów ??? u mnie tył usiadł i zostanie w tym tygodniu juz wymieniony To raczej nie jest kwestia geometrii, one po prostu tak maja. U mnie zaczęły piszczeć po jednym roku użytkowania i tak przez kolejne 4 lata doprowadzając mnie do szewskiej pasji. W tym roku założyłem dunlopy blue response i jak na razie jestem zachwycony. Nie piszczą w zakrętach, są dużo cichsze, na deszczu ostrzejsze hamowanie bez abs'u i podsterowność dużo mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehari3 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 ok, i ja tak chyba zrobię . a czy aby to piszczenie jezeli nie cisnienie nie jest objawem zlej geometrii ,lub kończących się amorów ??? u mnie tył usiadł i zostanie w tym tygodniu juz wymieniony To raczej nie jest kwestia geometrii, one po prostu tak maja. U mnie zaczęły piszczeć po jednym roku użytkowania i tak przez kolejne 4 lata doprowadzając mnie do szewskiej pasji. W tym roku założyłem dunlopy blue response i jak na razie jestem zachwycony. Nie piszczą w zakrętach, są dużo cichsze, na deszczu ostrzejsze hamowanie bez abs'u i podsterowność dużo mniejsza. dzięki za cenne informacje. nie pozostaje mi w takim razie nic innego jak kupić nowe dobre opony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się