Pan Dziedzic Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Ciekawy jestem o ile faktycznie OBK Agi wyższy jest od naszego Legaca.Bo jeśli jest to różnica 2-3 cm. to zakładam oponę rozmiar większą od obecnej i w przyszłym roku też damy radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz Rzeźnik Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Dzień dobry Stwierdziłem, że tutaj się przywitam, bo pewnie tylko tu będe coś pisał o wyjeździe do zainteresowanych. Prześledziłem wątek, Fajnie, że tyle ekip się zbiera. Tak na szybko do właścicieli Legasy i lowriderów - niestety, to nie dla tych autek trasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Hej! Przyznam, że to będzie moja pierwsza taka wyprawa, mam kilka pytań. Zakładam z góry, że lekko nie będzie i pewnie nie jeden kapeć się zdarzy w naszej ekipie. 1. Czy z Twojego doświadczenia, są jakieś zestawy naprawcze do opon godne polecenia, które można będzie zastosować "na dziko"? (1 koło zapasowe zakładam że każdy i tak będzie mial) Gdyby (takie założenie, tfu tfu) zdarzyła się jakaś awaria, to czy w regionie w którym będziemy jest realna szansa na znalezienie części zamiennych? Przepraszam jeśli pytanie jest absurdalne, ale nigdy tam nie byłem... Jeśli sytuacja jest taka se... to co w autach psuje się najczęściej na takich wypadach? Z aut które jadą wydaje mi się, że znalazłoby się sporo podzespołów uniwersalnych, chociaż głowy nie dam. Może jakiś wspólny budżet na podstawowe części zapasowe? A po wyprawie co by się nie przydało to byśmy sprzedali :] Edytowane 2 Marca 2013 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz Rzeźnik Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Ja mam taki zestaw do naprawy opon na szybko w serwisówce, więc nie ma co mnożyć bytów. Dostęp do wulkanizatorów też nie stanowi problemów w Rumunii. Kapcie to najmniejszy problem - kwadratura felg prędzej Ja wiem co się psuje w LR. Co w Subaru to nie wiem, z resztą widzę raczej stosunkowo nowe auta. Zapycha się filtr powietrza / paliwa, kończą klocki, najczęściej jakieś drobne wycieki z układu chłodzenia, pasek/paski się kończą, zaciera się rolka napinacza, kończą szczotki/łożyska alternatora, łożyska kół, jakieś gałki, łączniki itp. Nie martwiłbym się zbytnio awariami, trzeba jeździć ostrożnie a to zaledwie 2500-3000km z dojazdem. Co do dostępności części Subaru w Rumunii to zróbcie sobie przed wyjazdem listę serwisów w NW rejonach. Aha - słyszałem, że do Subaraków się sprzęgła wozi w bagażniku zapasowe Edytowane 2 Marca 2013 przez Miłosz Rzeźnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Aha - słyszałem, że do Subaraków się sprzęgła wozi w bagażniku zapasowe Tylko do SBD Witam na The Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoui Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Czesc Milosz Witamy na Forum Tylko nam uczestnikow nie wystrasz ;p Najwyzej zachęć ich tak samo jak nas, że nie zakopujesz się daleko od domu Zresztą Rumunia nie jest tak daleko.... Ciesze sie, ze tu zajrzales. Mam nadzieje, ze bedziesz tu czestym gosciem, bo na pewno im blizej wyjazdu, tym bedzie wiecej pytan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 forek zostanie podniesiony na seryjnym zawiasie, albo moim albo od FTX06, do czasu wyjazdu powinien stać wyżej niż obecnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 My jednak kupimy inne opony bo te co mamy ... Ale bez szaleństw. Póki co pełna seria: od czubka dachu, przez sprzęgło z przebiegiem 120 tys. - jak Izce do tej pory nie udało się go zniszczyć to podczas tej wyprawy na pewno nie rozwali; po końce piast. Nie zmieniamy nic. Zobaczymy jak sobie poradzi po serwisowaniu w ASO i normalnej eksploatacji. Ja troszkę zastanawiam się nad blachami pod silnikiem i tylnym mostem i chlapaczami na przód i tył. Jestem ciekaw opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Ja troszkę zastanawiam się nad blachami pod silnikiem i tylnym mostem Ja pod silnikiem mam, ale nie mam pod tylnym mostem i też jestem ciekaw opinii doświadczonych off-roaderów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 (edytowane) Aha - słyszałem, że do Subaraków się sprzęgła wozi w bagażniku zapasowe Nie wiem jak w SBD, ale intakwrx mi kiedyś mówił ,że skrzynie biegów są w Subaru z papieru i się je wymienia raz w roku razem z olejem Edytowane 4 Marca 2013 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 skrzynie biegów są w Subaru z papieru Mam nadzieję, że nie będziemy dyskutować o tych żenujących plotkach w każdym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Ja już w ostatnim kwartale skrzynie wymienialem i nie chcialbym powtarzać tego bolesnego finansowo doswiadczenia Plyte pod silnikeim mam (tu uklon w stronę forumowicza grzegorzp) ale pod dyfrem... może warto o tym pomyśleć. Aha, zwykle szosowe opony dadzą radę? No chyba, że cala ekipa wie o konieczności zmiany tylko ja jeden się ostalem w nieswiadomosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 tylnym mostem i chlapaczami na przód i tył. Jestem ciekaw opinii. Jak przód przejdzie to tyłu nie rozwalisz. Chlapacze się przydają jak się jeździ bardzo szybko i kamienie latają w koło ale tego nie przewidujemy. Aha, zwykle szosowe opony dadzą radę? No chyba, że cala ekipa wie o konieczności zmiany tylko ja jeden się ostalem w nieswiadomosci. Dadzą rade. Skoro to jeszcze nie będzie lato, można jechać na oponie zimowej, która ma większy profil i bardziej agresywny bieżnik. Nie ma sensu na jeden wyjazd kupować opon AT czy podobnych wynalazków. ale intakwrx mi kiedyś mówił To się go spytaj, czy Pani Zosia nie może mu jeszcze mocniejszej mapy napisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Dadzą rade. Skoro to jeszcze nie będzie lato, można jechać na oponie zimowej, która ma większy profil i bardziej agresywny bierznik. Bieżnik jak już Ja zamierzam jechać na letnich oponach, najwyżej zostanę gdzieś w polu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Bieżnik jak już No juz dawno "spatrzyłem" to przecie Ja zamierzam jechać na letnich oponach, najwyżej zostanę gdzieś w polu Damy radę wytargać, my robimy za "Safety Car" na końcu kawalkady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 U mnie całoroczne, z ubiegłego roku więc bieżnik jakiś tam jest... W razie czego jak utkniemy to biorę ze sobą przenośnego grilla, z głodu nie umrzemy Co do chlapaczy, osłon itd. Dzisiaj rozmawiałem z Grzegorzem odnośnie płyty pod silnik, będę spokojniejszy, a i na przyszłość się przyda. Pod tylnym mostem mam jakieś ustrojstwo, nie wiem czy to fabryczne zabezpieczenie czy czyjaś inwencja twórcza, później wrzucę zdjęcie. Chlapacze na chwilę obecną chcę zdemontować na wyjazd (mam sztywne z plastiku)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Bieżnik Dywany trza brać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Dywany trza brać? Latające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Tak pomyślałem, że faktycznie to sprawdźcie uchwyty mocujące, haki wkrecane czy nie zgubiliście tego czasem przypadkiem, gwinty do wkrecania przesmarować. W razie czego jak utkniemy to biorę ze sobą przenośnego grilla, z głodu nie umrzemy Słuszne nastawienie, jak człowiek najedzony to sobie ze wszystkim poradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Zmierzylem odleglosc od gleby do dolnej krawedzi progów, wyszlo ok. 21-22 cm, plyta pod silnikiem i rura wydechu jest nieco niżej, zakladam, ze prawdziwy przeswit zamiast seryjnych 22 cm jest ok. 18 cm... dajcie cynka czy podnosić auto do serii tj. +3-4 cm, czy mimo wszystko hardcore nie będzie aż taki jak na filmiku z landroverem i pajero i 18 cm styknie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 czy mimo wszystko hardcore nie będzie aż taki jak na filmiku z landroverem i pajero Nie będzie, mierzymy siły na zamiary 18 cm styknie? W znaczniej mierze liczy się technika jazdy i wybieranie takiej ścieżki aby możliwości samochodu, i kierowcy starczyło na przeszkodę. Jak będzie nieprzejezdnie to sobie objedziemy odcinek problematyczny, albo pomachamy łopatą, odwalimy glazik, wyniesiemy drzewo itd. Jedziemy bardziej głową niż mniej Rozmawialem dzisiaj z Miłoszem i aby "na bank" mieć zaklepany dośc mocno rozchwytywany termin majowy musze dokonać wpłaty zaliczki. Bardzo proszę o przesłanie do mnie na PW adresu mailowego, wraz z imieniem i nazwiskiem do sporządzenia listy "porządkowej" a zwrotnie prześlę wam mój numer konta. Zaliczke (1500zł) muszę wpłacić w tym tygodniu więc na ile możecie prosiłbym o wpłatę 200zł od załogi. W połowie kwietnia będziemy rezerwować noclegi, zazwyczaj "operatorzy" pensjonatów nie domagaja się wpłat rezerwacyjnych ale gdyby się zdarzyła potrzeba to damy wam znać. Mamy w tej chwili jeszcze dwa tematy, gdzie nasza decyzja jest być albo nie być dla tematu. 1. Rafting - czy jesteśmy chętni i ma Miłosz sprawdzać mozliwość zorganizowania spływu czy odpuszczamy. Czyli ankieta. 2. Temat drugi jutro, gdyż padam po dzisiejszym dniu na... pysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Bardzo proszę o przesłanie do mnie na PW adresu mailowego Mój masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 200zł od załogi niech stracę... Rafting nie wiem... pewnie im wiecej atrakcji tym lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Dziękuję za PW. Maile wysłałem. Ciekawy jestem o ile faktycznie OBK Agi wyższy jest od naszego Legaca.Bo jeśli jest to różnica 2-3 cm. to zakładam oponę rozmiar większą od obecnej i w przyszłym roku też damy radę Jedziemy zobaczyć jak to wszystko wygląda, zdamy relacje jak było. Forek+OBK mają zbliżone do siebie mozliwości pokonywania przeszkód niż Forek i Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Wpłacone! Rafting - jestem na tak! Po obejrzeniu wczoraj najnowszego odcinka Top Gear i tego jak radziła sobie Impreza jestem trochę spokojniejszy o nasz wypad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się