ziarus007 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Witam kolegów mam problem z hamulcami w wrx i nie wiem czy wszystkie tak mają czy tylko u mnie jest problem autko z roku 2002 europa strasznie słabo hamuje , nowe tarcze hamulcowe brembo , klocki do kompletu brembo płyn ferrodo racing a hamulcy jak nie było tak nie ma . Mam porównanie z astrą gtc która staje dęba przy hamowaniu mimo tego że zacisk dwutłoczkowy i tarcza 306mm. Może jakies inne klocki zastosowac bo nie chce od razu zmieniac zacisków i tarcz na większe. Edytowane 13 Lutego 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Jeśli to są podobne hamulce co w Foresterze z tych samych lat, to są kiepskie od urodzenia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudi Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Ja u siebie mam gładkie brembo + RC5+ i hamują bardzo dobrze . Przy codziennej jeździe mi hamulca nie zabrakło . Na pojeżdżawkach też jest przyzwoicie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 u mnie największy problem jest jak jadę powiedzmy 140 km/h hamuję do 50-60km/h i jak nie pozwolę sie im schłodzić to już następne hamowanie jest straszna lipa a astrą czy nawet o wiele cięższą suprą moge parę razy z dużych prędkości hamować i jest ok , no chyba że przesadzę to i tam się zagotują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 1) Sprawdź stan tylnych zacisków i klocków. Jeśli ok, to: 2) Wymień klocki na jakieś "normalne", RC5+, Ferodo DS Performance, EBC Redstuff lub inne tej klasy. I wielki hebel przestanie być potrzebny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 ja mam dba tarcze i cl 5+ i jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 dobry klocek to podstawa, na tarczach dba i klockach OMP Forek jedynie spowalnia, ale na tarczach brembo i CL RC5+ impreza hamuje bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Mam ten sam problem, tylko że w forku. Mimo wymiany płynu i przeczyszczenia układu jest nadal tak samo źle. Mogę praktycznie wcisnąć do samej podłogi. Nie wiem, jaki zestaw u mnie siedzi; podejrzewam, że oryginały, muszę sprawdzić na fakturze. Czy "wina" słabego hamowania spoczywa głównie na klocku? Mam porównanie z Fabią, Focusem i Ceedem i tam hamulec łapie od razu i działa bardzo dobrze. A nie podejrzewam, żeby w w/w samochodach zastosowano jakieś super podzespoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Zmień sobie hamelunek na cztery tłoczki i seria będzie o niebo lepiej hamować. Hamulce dwutłoczkowe w WRXie MY01-02to żenada. Załóż te od modelu MY03. Edytowane 13 Lutego 2013 przez Hogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Hamulce dwutłoczkowe w WRXie MY01-02to żenada Od GT99 do WRX07 EU hamulce czterotłoczkowe są takie same. Dwutłoczkowe były w US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 jawa, odczuwalna efektywność układu hamulcowego w subaru pozornie jest słaba, to fakt - w skodzie, renault czy mitsubishi wydaje się, że hamulce są jak żyleta - niewątpliwie w subaru trzeba użyć więcej siły w nodze, ale skuteczność układu jest ok... chociaż odczuwalnie pozornie może być gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Zmień sobie hamelunek na cztery tłoczki i seria będzie o niebo lepiej hamować. Hamulce dwutłoczkowe w WRXie MY01-02to żenada. Załóż te od modelu MY03. u mnie sa czterotłoczkowe z przodu i dwutłoczkowe z tyły, może faktycznie te klocki brembo są do dupy bo w pozostałych autach mam ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 ATE to bardzo dobry klocek z serii seryjno-drogowej. Duża czułość i nienajgorsza odporność na przegrzanie, ale nijak się nie ma do polecanych wyżej, "sportowych". A brembo z serii takich "dla Kowalskiego" to badziew - i tarcze i klocki. Tarcze textara i ate są znacznie mniej podatne na krzywienie się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ja w OBKu już wymieniałam wszystkie tłoczki i zaczęłabym od sprawdzenia czy one w ogóle pracują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ja w OBKu już wymieniałam wszystkie tłoczki i zaczęłabym od sprawdzenia czy one w ogóle pracują Ja w Kąąbi cały zacisk wymieniłem, na nowszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Myslalem, ze to US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bestia Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Do WRXa są dwa sprawdzone zestawy seryjny czterotłoczek pod tarczę 294mm (dobra tarcza ATE, Brembo, Ferodo co kto lubi + lepszy klocek osobiście polecam CarboneLorraine RC5+) ew. duży hamulec z sti pod tarczę 326mm o ile dobrze pamiętam +seryjne klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Do WRXa są dwa sprawdzone zestawy seryjny czterotłoczek pod tarczę 294mm (dobra tarcza ATE, Brembo, Ferodo co kto lubi + lepszy klocek osobiście polecam CarboneLorraine RC5+) ew. duży hamulec z sti pod tarczę 326mm o ile dobrze pamiętam +seryjne klocki. i jeszcze zacisk z puga 607 v6 zamiast sti + adaptery też robi robotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Do WRXa są dwa sprawdzone zestawy seryjny czterotłoczek pod tarczę 294mm (dobra tarcza ATE, Brembo, Ferodo co kto lubi + lepszy klocek osobiście polecam CarboneLorraine RC5+) ew. duży hamulec z sti pod tarczę 326mm o ile dobrze pamiętam +seryjne klocki. jak ktoś chce na prawde dobrze na seryjnych tarczach 294mm dodał bym jeszcze Tarcze Hawk Quiet Slot + klocki HP+ lub wyzsze Edytowane 15 Lutego 2013 przez kiepuczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 (edytowane) Ja w OBKu już wymieniałam wszystkie tłoczki i zaczęłabym od sprawdzenia czy one w ogóle pracują Święta prawda. Zabetonowane hamulce to codzienność. W hamulcach WRX-a (i w ogóle Subaru) występuje tradycyjny problem: Nie wielkość a sprawność się liczy - co akurat w tym przypadku jest bezdyskusyjną prawdą . To mówiłem ja, posiadacz małego hamulca . Edytowane 15 Lutego 2013 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek80 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Da radę założyć do serii wrx 4 tłoczki, jakieś większe tarcze bez zmiany innych elementów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Same tarcze? No raczej nie za bardzo. Zaciski też trzeba by wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Podnoszę temat. Czy tarcze w blobie z US sa takie same jak w EU, a różnią sie jedynie zaciskami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 W dniu 10.01.2020 o 16:27, Panbenonium napisał: Podnoszę temat. Czy tarcze w blobie z US sa takie same jak w EU, a różnią sie jedynie zaciskami ? tak, tarcze te same, roznia sie jedynie zaciskami wersja US - przod>dwutłoczek tył> jednotłoczek wersja EU - przód> 4-ro tłoczek tył>dwutłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 A jeśli zaciskami, to czy z przewodami też tam występuje jakiś problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się