Jump to content
stach1111

Legacy VI

Recommended Posts

German-teutonic subaru chyba nigdy nie miało, był tylko epizod "italian-ant eater" :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

German-teutonic subaru chyba nigdy nie miało, był tylko epizod "italian-ant eater" :mrgreen:

who's talking? :evil2:

 

2nh1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

]Istotne fakty są dwa:

- UE staje się rynkiem bardzo nieprzyjaznym, przeregulowanym, gdzie rządzi lokalne lobby

to akurat fakt, w branży motoryzacyjnej rządzą niemieckie firmy ustami i czynami Angeli M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że na żywo będzie jeszcze ładniejsze. Do takiego wniosku dochodzę patrząc na plenerowe zdjęcia. Jeśli do tego dodamy świetny napęd to powstaną problemy ale dla konkurencji. Trzeba przyznać, że zmiana do Legacy poprzedniego jest znacząca.

 

Jak popatrzę na to jak może wyglądać nowy OBK czyli wsadzony na wyższe zawieszenie Legacy to ciężko mi sobie wyobrazić model zakamuflowany. Przód jest zdecydowanie ładniejszy niż w Levorgu. Na zdjęciach wnętrza widać odejście od twardych materiałów. Było to widoczne już w modelach XV i Foresterze. Tu pewnie będzie jeszcze większa różnica biorąc pod uwagę klasę auta na plus :)

 

Ciekawe przy pokażą teraz nowego OBK czy dopiero jesienią?

Edited by Mozart_2005

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potencjał tego Legacy jest ogromny! Niestety, jak widać, wszystko jest zrobione pod klienta amerykańskiego (bezguście dla Europejczyków). Felgi asymetryczne nie pasują. Jeden rozmiar więcej, chociaż w opcji, zmienić grill i z zewnątrz jest na odpowiednim poziomie. W środku coraz lepiej. Generalnie ładny. Co to się ostatnio z Subaru dzieje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potencjał tego Legacy jest ogromny!

 

Nie ma się czego wstydzić !!!- jest dobrze !!! będzie co poprawić żeby było pięknie !! felgi , lota , końcówka wydechu bardziej widoczna , brembulce , dokładka zderzaka przedniego i lans !! środek piękny !!! - zegary w tunelach - pierwsza klasa !!!

 

Ma ktoś zdjęcie jak będzie wyglądał LGT !!! poproszę o foty forumowych szpiegów !!!

 

Jeszcze dyfuzor musi być czarny !!!

 

Grill - plaster miodu !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narazie nie ma zdjec LGT, lub/i wersji H6.

 

Wszystko wskazuje na to ze od tej generacji, Legacy bedzie oferowany tylko w Stanach i Kanadzie.

To model SoA pod hamerykanski plebs. Sprzeda sie jak cieple buleczki.

A jak sie jeszcze postaraja to opchna w ten sposob troche starych silnikow i technologii.

 

Reszta swiata (w tym Ameryka Lacinska) otrzyma za to znacznie lepszy product FHI - Levorg.

 

Wracajac jednak do nowego Legacy, co jeszcze myslicie o zdjeciach z mojego wczorajszego wycieku?

Choc kazali mi je usunac z NASIOC i LGT, to siec w pore wylapala wszystkie i od rana kazdy serwis i blog zamieszcza gdzie i jak moze.

 

Szkoda tylko ze dodaja spekulacyjny opis. Nie ma zadnych szczegolow, tylko te zdjecia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legacy bedzie oferowany tylko w Stanach i Kanadzie.

 

Przerobi się oświetlenie i git !!! Moim jeszcze pośmigam parę lat !!! jak się mi znudzi to przemaluję na niebiesko i znowu parę lat pojeżdżę !!! wtedy VI - tek będzie już trochę sprowadzonych !! będą dostępniejsze finansowo !!! ( tylko nie wiem czy będą z ręczną skrzynią biegów!! ) i wtedy zmiana !!

 

Wracajac jednak do nowego Legacy, co jeszcze myslicie o zdjeciach z mojego wczorajszego wycieku?

 

Fajne !!! podzienkował !!! czekam na 6 -tego !!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno zdjęcie, którego tu wcześniej nie było, znalazłem.

14448436761919039945.jpg

Do takiego wnętrza to pasują już tylko poważne silniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miejmy zatem nadzieję że będzie 2.0 DIT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wracajac jednak do nowego Legacy, co jeszcze myslicie o zdjeciach z mojego wczorajszego wycieku? Choc kazali mi je usunac z NASIOC i LGT, to siec w pore wylapala wszystkie i od rana kazdy serwis i blog zamieszcza gdzie i jak moze.

 

Wyciek jak wyciek - wygląda na autentyczny, a zdarzyć się może każdemu. Plusem dla tego komu wycieka, że jest dodatkowy szum wokół tego co wyciekło ;) Minusy - wiadomo...

 

A co do danych - za 2 dni będziemy coś więcej wiedzieć, w sumie to i tak wiadomo z grubsza czego się spodziewać ;)

 

Poza tym sporo widać już na tych zdjęciach:

- całkowicie nowa stacja multimedialna z przyciskiem Apps (?) (więc być może będzie miała możliwość doinstalowania jakichś bajerów, być może będzie dostęp do Internetu, platforma to podejrzewam Android, a nie Windows CE)

- znaczki na maskownicach głośników sugerują jakieś markowe audio (Harman/Kardon?), więc pewnie być może wzmacniacz (i ew. subwoofer) w topowej wersji

- rozbudowany komputer pokładowy

- trzystopniowa regulacja podgrzewania przednich siedzeń

- całkowicie nowe zegary, ponownie ze wskazaniem temperatury silnika (i w końcu bez patyczków!)

- i potencjalnie największa nowość to jakieś poduszki pomiędzy kierowcą a pasażerem (są etykietki SRS Airbag doczepione do foteli tuż przy tunelu środkowym)

 

Z minusów:

- siedzisko foteli z przodu wydaje się krótsze niż w obecnej generacji (ale to zapewne kwestia proporcji - prawdopodobnie oparcie jest trochę dłuższe)

 

Jeszcze jedno zdjęcie, którego tu wcześniej nie było, znalazłem.

 

No właśnie to jedno gdzieś mi uciekło ;) Poniżej odrobinę większe:

post-11547-0-12484000-1391533886_thumb.jpg

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ciekawe bardzo bo jakoś inne japonskie marki tez placa małe bo małe 10% cło i tez ponosza koszty transportu i jakos da sie? ...

 

Poszukaj za pomocą wujka gugla ile z tych "japońskich" aut płynie do Europy z Japonii, a ile jest produkowanych na miejscu lub bliżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie wygląda ten Legac :) Środek jak to w Legacy.prosty,uporządkowany,elegancki.Mnie się bardzo podoba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru quo vadis - naprawdę ładne toż to szok jest :) Te fotki naprawdę ładne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, to SoA jest zabawne. Link do Edmunds zniknal na chwile zeby sie znowu pojawic ze starymi zdjeciami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hehe, to SoA jest zabawne. Link do Edmunds zniknal na chwile zeby sie znowu pojawic ze starymi zdjeciami.

 

To może ja wrzucę na nasze forum ;)

 

Tak oglądam te fotki i coraz bardziej mi się podoba to nowe Legacy - w tych ujęciach na tle natury wygląda naprawdę super :wub: Czemu nie będzie go w EU... :cry:

 

Jedynie tył faktycznie mogli trochę inaczej narysować - ale to w końcu Subaru nie można przesadzać z tym pięknem :P

post-11547-0-26232100-1391546583_thumb.jpg

post-11547-0-88424800-1391546585_thumb.jpg

post-11547-0-62129900-1391546587_thumb.jpg

post-11547-0-36684600-1391546589_thumb.jpg

post-11547-0-33123300-1391546595_thumb.jpg

post-11547-0-46179300-1391546604_thumb.jpg

post-11547-0-41338100-1391546606_thumb.jpg

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że Subaru idzie w ogólny trend spójności wizualnej swoich aut (tj. BMW czy Audi), nowe modele Forka, WRX, STI, Levorg a teraz Legacy są dość do siebie podobne i właśnie spójne. Myślę że to dobry kierunek. Wcześniej różnice w wyglądzie aut były dość radykalne. Czekam na wygląd Outbacka.

Edited by Herostrates

Share this post


Link to post
Share on other sites

STI 07, subaru r1 i tribeca tez były spójne :mrgreen:

 

Japończycy zawsze mieli tendencje do spójności w ramach jednej generacji. Nie maja jednak takiego zapędy do ciągłości designerskiej na przestrzeni paru generacji jak to maja na przykład Niemcy... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że Subaru idzie w ogólny trend spójności wizualnej swoich aut (tj. BMW czy Audi), nowe modele Forka, WRX, STI, Levorg a teraz Legacy są dość do siebie podobne i właśnie spójne.

 

I słusznie bo ten nowy styl jest naprawdę bardzo udany. I przy tym nie przesadzają z tym jak Audi czy Skoda, gdzie niektóre modele trudno od siebie w pierwszej chwili odróżnić (np. A3/A4/A6 czy Rapid/Octavia).

 

Japończycy zawsze mieli tendencje do spójności w ramach jednej generacji. Nie maja jednak takiego zapędy do ciągłości designerskiej na przestrzeni paru generacji jak to maja na przykład Niemcy... :)

 

To zależy którzy Japończycy - w Hondzie są ewidentne nawiązania pomiędzy generacjami (np. obecny/poprzedni Accord, Civic, CR-V), dwie wcześniejsze generacje Mazdy 3 i 6 też tak miały. Jakby się zastanowić to Toyota też tak ma - wszystkie generacje ich aut są tak samo bezpłciowe :P (poza GT86 rzecz jasna)

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że Subaru idzie w ogólny trend spójności wizualnej swoich aut (tj. BMW czy Audi), nowe modele Forka, WRX, STI, Levorg a teraz Legacy są dość do siebie podobne i właśnie spójne. Myślę że to dobry kierunek. Wcześniej różnice w wyglądzie aut były dość radykalne. Czekam na wygląd Outbacka.

Do pełnej spójności brakuje trochę ale to tylko detale i przy drobnym liftingu i zmianie grila w forkach, XV w łatwy sposób udałoby się to zrobić w 100%. Właśnie OBK ciekawi mnie najbardziej. Na razie mam względnie nowe samochody ale teraz zamierzałem kupić OBK MY13 ale teraz nabieram ochotę na poczekanie na nowy OBK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...