Jump to content
stach1111

Legacy VI

Recommended Posts

New front seat-cushion airbags deploy from the seat bottom to help keep occupants in place in [/size]a frontal collision.

 

Czyli dobrze wypatrzyłem te metki od airbagów w dziwnych miejscach ;)

 

Jeszcze to mi się podoba:

 

 

Harman/kardon premium audio system 576-Watt equivalent, 12-harman/kardon speakers including center dash speaker and subwoofer, and all features of the infotainment system

 

Super auto jednym słowem, aż żal d... ściska... :cry:

 

Pozostaje Outback - ciekawe kiedy trafi do Polski i czy będzie 2.0DIT z CVT.

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że w Outback-u będzie znowu H6 tylko tym razem z CVT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że w Outback-u będzie znowu H6 tylko tym razem z CVT.

 

Na rynku amerykańskim zapewne tak, w Europie nie sądzę, choć bardzo bym chciał abyś miał rację...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli połączenie H6+CVT będzie spełniać odpowiednie normy i nie przekroczy flotowych limitów to myślę, że ze względu na pozycję/prestiż wrócą do H6 aby też poszerzyć gamę silników czyli wybór. Niektórzy są zdania, że może 2.0DIT ma niższą emisję ale to w H6 łatwiej jest się trzymać limitów.

 

PS Martwi niestety jedna rzecz w nowym Legacy. Zero informacji o SiDrive nawet w wersji H6 :(

Edited by FilipBB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przegladam sobie prase i widze ze coraz czesciej mowi sie o Legacy dla Ameryki oraz Levorgu dla Europy.

 

"Du fait de son nouvel embonpoint et de sa taille importante, il se murmure que cette nouveauté ne viendrait pas en Europe dans le courant de l’année 2015 et laisserait la place à plusieurs versions de la nouvelle Levorg.

 

Lire la suite: Nouvelle Subaru Legacy 2015 : Une Sub’ normale… http://blogautomobile.fr/nouvelle-subaru-legacy-2015-une-sub-normale-220494#ixzz2sa5QiSKn

 

Swoja droga to ciekawe ze wy tu o H6 a na amerykanskich forach wzdychaja do SBD :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zero informacji o SiDrive nawet w wersji H6

 

Zdaje się, że wcześniej też go nie było w USA...

 

Swoja droga to ciekawe ze wy tu o H6 a na amerykanskich forach wzdychaja do SBD :-)

 

To ciekawe bo jak miesiąc temu byłem w Stanach to na miejscu widać, że diesel to nadal totalna egzotyka - samochodów z takimi silnikami nie ma, problem gdzie tankować itd. Facet z którym ucięliśmy sobie dłuższą pogawędkę o samochodach (szofer Lincolna MKT) nie wyobrażał sobie nic mniejszego niż "wi-siks" ;) Uturbione benzyny rzędu poniżej 2 litrów uważał za totalny farmazon, a diesel za bez mała chory wymysł Europejczyków ;)

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdaje się, że wcześniej też go nie było w USA...

Faktycznie, w Outbacku 3.6R nie ma.

 

Swoja droga to ciekawe ze wy tu o H6 a na amerykanskich forach wzdychaja do SBD :-)

Jeśli Amerykanie tak "marzą" o SBD i dostępność tego paliwa by wzrosła to może Subaru zrobiłoby SBD 3.0D 270KM? Gdyby, gdyby, marzenia. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ciekawe bo jak ostatnio w Stanach to na miejscu widać, że diesel to nadal totalna egzotyka - samochodów z takimi silnikami nie ma, problem gdzie tankować itd. Facet z którym ucięliśmy sobie dłuższą pogawędkę o samochodach (szofer Lincolna MKT) nie wyobrażał sobie nic mniejszego niż "wi-siks" ;) Uturbione benzyny rzędu poniżej 2 litrów uważał za totalny farmazon, a diesel za bez mała chory wymysł Europejczyków ;)

 

To wszystko prawda, byłem, widziałem nawet trochę mieszkałem. Tym niemniej wzrost cen paliwa zmienia tam powoli punkt widzenia. Np: https://www.facebook.com/pages/Bring-Subaru-Diesel-to-the-US/369835731018

 

P.S. Właśnie skończyłem oglądać 'War Z' z Bradem Pitem i teraz, po ciemku, boję się iść do łazienki bez siekiery :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To ciekawe bo jak miesiąc temu byłem w Stanach to na miejscu widać, że diesel to nadal totalna egzotyka - samochodów z takimi silnikami nie ma, problem gdzie tankować itd. Facet z którym ucięliśmy sobie dłuższą pogawędkę o samochodach (szofer Lincolna MKT) nie wyobrażał sobie nic mniejszego niż "wi-siks" ;) Uturbione benzyny rzędu poniżej 2 litrów uważał za totalny farmazon, a diesel za bez mała chory wymysł Europejczyków ;)

Diesel nie jest popularnym typem silnika w USA bo benzyna jest tansza od ropy, i hybrydy sa popularniejsze od ropniakow, bo poprostu sa tansze i latwiejsze w uzytkowaniu. Poza tym w przeszlosci bylo kiedys kilka experymentow w Ameryknskiej motoryzacji gdzie byly montowane silniki na rope ale poprostu byly kiepskie i sie nie przyjely. W US z ropniakow najczesciej widac na drogach stare mercedesy z lat 80tych, VW TDI i to by bylo na tyle, natomiast jest sporo pick up'ow na rope, takze ropa jest w US przeznaczona do pojazdow roboczych. Jesli chodzi o auta flotowe, to coraz czesciej widzi sie hybrydy, bo poprostu skonczyly sie czasy benzyny ponizej $3.00 za galon, i koszt uzytkowania tych aut jest wyzszy niz dawniej. Silniki o pojemnosci ponizej 2.0L zaczynaja stawac sie popularne, choc na przyklad Audi 1.8t byly jak najbardziej popularne, takze wszystko zalezy od producenta i typu silnika. Nawet Cadilac ATS jest dostepny z silnikiem 2.0 turbo... w przeszlosci to byloby nie do pojecia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za doprecyzowanie sytuacji Eryk, czy the 4 cylindrowe Ecoboosty Forda rowniez sa oferowane w USA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy pojawiły się ceny nowego Legacy? Ciekawi mnie polityka cenowa Subaru. Zwykle producenci oferowali samochód w cenie podobnej do schodzącego modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brak silników turbo. Stonowana limuzyna, mi pasuje.

 

wszystko OK ale brak 2.0DIT skutecznie zablokuje import w "normalnych" cenach.

Jedyna szansa, że w najbliższej przyszłości dodadzą wersję GT ale tam pewnie trafi 2.5T.

 

Na rynku amerykańskim zapewne tak, w Europie nie sądzę, choć bardzo bym chciał abyś miał rację...

 

 

niestety wszystko wskazuje na to, że masz racje. Nie po to wycofali ze sprzedaży OBK H6 MY12, żeby teraz wprowadzać go na nowo.

 

Legacy dla Stanów, Outback dla Europy. Levorg na Azji?

 

OBK to najlepiej sprzedany model przez Subaru US. Dlatego kilka lat temu zrezygnowano w US z Legacy Kombi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za doprecyzowanie sytuacji Eryk, czy the 4 cylindrowe Ecoboosty Forda rowniez sa oferowane w USA?

Są. Fusion (czyli Mondeo EU 2015) jest oferowany z Ecoboostem 1.5T, 170 KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za doprecyzowanie sytuacji Eryk, czy the 4 cylindrowe Ecoboosty Forda rowniez sa oferowane w USA?

Są. Fusion (czyli Mondeo EU 2015) jest oferowany z Ecoboostem 1.5T, 170 KM.

 

Dzieki, to podobno niezle silniki. W 2009 roku jezdzilem po zachodnich Stanach Mustangiem (nowy wowczas model) z silnikiem v6. Mialo toto z jakies 4 litry pojemnosci, 200 koni duze zuzycie i niewielkie osiagi. Z duzej chmury maly deszcz. Nowy Mustang bedzie mial juz 4 cylindry i turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za doprecyzowanie sytuacji Eryk, czy the 4 cylindrowe Ecoboosty Forda rowniez sa oferowane w USA?

Są. Fusion (czyli Mondeo EU 2015) jest oferowany z Ecoboostem 1.5T, 170 KM.

 

Dzieki, to podobno niezle silniki. W 2009 roku jezdzilem po zachodnich Stanach Mustangiem (nowy wowczas model) z silnikiem v6. Mialo toto z jakies 4 litry pojemnosci, 200 koni duze zuzycie i niewielkie osiagi. Z duzej chmury maly deszcz. Nowy Mustang bedzie mial juz 4 cylindry i turbo.

 

Ten 1.5T to jakaś nowość - w EU są 1.6T. Moje wrażenia były takie sobie, samochód nie jechał, natomiast spalanie na poziomie 12 l/100 km to była norma. Raz mi się udało zejść do chyba 8 litrów, ale przy jeździe w trasie, ze stałą prędkością na tempomacie nie przekraczającą 110 km/h.

Ogólnie świetny samochód, tylko nie z tym silnikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wracając do tematu: na stronach FHI pojawił się komunikat prasowy na temat premiery nowego Legacy: http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_97783.pdf

 

Nowa generacja ma ten sam rozstaw osi (2750 mm), ale istotną większą szerokość (1840 vs. 1780 w obecnym), jest też odrobinę dłuższa (4796 vs. 4745). Wysokość pozostała praktycznie bez zmian (1500 vs. 1505).

 

Doszukałem się też jeszcze jednej nowości (chyba o tym nie było):

 

SRF automatically turns on the fog lamp on one side during cornering to improve visibility when cornering at night. In consideration of oncoming vehicles, this function can turn the fog lamps on and off according to the steering angle and driving speed.

 

Czyli będzie doświetlanie zakrętów - fajnie. Jest też opisanych szereg innych ciekawostek (m.in. powiększone, dwukomorowe poduszki boczne itd.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

50mm szerszy to sporo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co tu duzo mowic. Mi sie podoba :) ale nie bedzie kombi co jest moze i ladne ale niepraktyczne . Ciekawy jestem jak OBK bedzie wygladal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale nie bedzie kombi

 

oj tam. Zrobią rozkładane tylne siedzenia i upchasz dużo więcej. W ekstremalnych warunkach + box na dach i po sprawie.

Dawno już zauważyłem, że jaki by nie był pojemny bagażnik moja ładniejsza połowa wykorzysta go do końca. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

buda kombi jest dla prawdziwych ogierów, natomiast sedany tu już dla.. zmiękczonych :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kąbi !!!

Ładny ten nowy Legac według mnie, kąbi też udane. To właściwie wygląd nowego Outbacka nie będzie wielką niespodzianką - podniesiony zawias, off-roadowe nakładki w dolnej części nadwozia. Z nowymi silnikami będzie dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...