tyca Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) Wiem że tematy zawieszeń byłu juz setki razy opisywane... ale może podam konkretnie co ja potrzebuje i ktoś mi coś doradzi... Mam STI type ra my 98 i jest tam w tej chwili seryjne zawieszenie i zastanawiam sie nad koncepcją zmiany na cos co poprawi trakcję i prowadzenie. Auto zamierezam zbudowac do sportu aczkolwiek narazie pozostaje poziom amatorski. Nie chciał bym bardzo twardego i sztywnego zawieszenie bo zawsze w sezonie zaliczam jakieś 2-3 kajtki szutrowe. Jak wiadomo nawierzchnie i wyryp jaki zdarza sie na kjs chyba nie sprzyja zawieszeniem torowym jakich jest wiele. Chciał bym zawiasik który można wyregulować pod względem twarddości i wysokości tak abym na szutry nie musiałł wymieniać całcy kolumn zawieszenia. Czytałem na forum o kyb ultra sr czy agx + eibach bądz też, również myślałem o zastosowaniu jakiegoś zawiasu z new age bo podobno podnosi auto a wcale nie traci na włąściwościach jezdnych? Jeszcze kwestia top mountów... zostawiać serie czy szukac regulowanych...?? co radzicie? może ktos mi podpowie jakieś sensowne rozwiązanie żebym nie wyważał otwartych drzwi. Edytowane 11 Lutego 2013 przez tyca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Miałem w Type-R teina SS i byłem zadowolony. Fajny kompromis na nasze drogi plus tor ,KJS-y. W porównaniu z seria samochód prowadził się dużo lepiej. Zestawy typu KYB itp... odpuścić sobie, niewiele zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 jesli w Type RA zawias jest podobny jak w GTku to KYB AGX to najlepsza niskobudzetowa alternatywa pracujacy sporo lepiej od serii. niektorzy wkladaja amory i sprezyny z STi new age do GC8, jest to chyba najlepsze niskobudzetowe rozwiazanie na szuter, auto stoi wyzej i z tego co slyszalem to taki zestaw jest chwalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Jak na szuter to tak jak grygo pisze. Tein SS to na tor, na szuter nie sprawdzi się wg mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 AST sportline 2 ,czy jakoś tak, miałem w ra v5, rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 wcześniej w gtku miłem serie amor i eibaha i było przyzwoicie, ale type ra prowadzi sie inaczej i jest twardsze. niewiem czy to sprawa napędów czy zawieszenia. czyli na szuter zawias z new age a na ubite nawierzchnie?? tylko wtedy musiał bym zmieniać zawieszenia w zależności od charakterystyki nawierzchni. czy jest coś co pozwoliło by mi tego uniknąć a jednakowoż było by lepsze od serii?? wiem że coś uniwersalne jest do niczego ale może... jakiś złoty środek?? zawsze warto zapytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 A co jest złego w seryjnym zawiasie? Jest uniwersalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Na Lausitz już dwa razy jechaliśmy na AGX new age, jak pokazało życie, niskobudżetowy zawias nawet na hopach dawał radę.Na KJS uwazam, że niskobudzetowo,to AGX do GC8 daje radę bez probemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 A jak wypada konfrontacja AGX vs USR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Róznica podstawowa,to,ze AGX jest regulowany, a Ultra jest nastawem stałym.Wytłumaczę Ci za pare dni, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 ototo ,jak już o tym mowa to mozecie poratować jakimś źródłem Ultra SR do klasyka? Mam tylko wolnossaka, Agx to troche przerost formy nad treścią, a komplet z RA który kupiłem ma jeden amor na smietnik . Seryjne wolnossakowe przód dosyć szybko sie spociły przy Pro-kicie, bez sensu wymieniać na to samo żeby znów tak szybko zabić potrzebuje tylko amor który zniesie obniżenie btw. te spocone amory są dalej sprawne wg. aparatury diagnostycznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Róznica podstawowa,to,ze AGX jest regulowany, a Ultra jest nastawem stałym.Wytłumaczę Ci za pare dni, Nie ma takich, co zostało powiedziane na The Forum musi być na The Forum wyjaśnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 generalnie do serii nie mam zarzutów tylko mój jeden tylny sie zapocił, więc myśle że watro juz pomysleć o wymianie a jak już wymiana to kpl czyli nisko budzetowo to agx + eibach new age, a inna opcja to ???? tak jak koliedzy pisali na początku (tein SS, ATS)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 generalnie do serii nie mam zarzutów tylko mój jeden tylny sie zapocił, więc myśle że watro juz pomysleć o wymianie a jak już wymiana to kpl czyli nisko budzetowo to agx + eibach new age, a inna opcja to ???? tak jak koliedzy pisali na początku (tein SS, ATS)?? polecam ci HSD HR (na grubej rurze) przystepna cena i bardzo fajnie wybiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Zapomnij o Tein SS na szutry, czy nawet na zimę.... To twardy gwint z opornie wybierającymi amorami. Fajny na równy tor. O wiele lepszy był mój ex BC Racing. Natomiast AGX - dla mnie to nieporozumienie. PS. Uniwersalnie FHI już wyposażyło Twój pojazd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 (edytowane) a coś takiego jak FIt proponuje? http://www.forum.sub...-sti-01-05-tez/ komancz a jaka jest mniej więcej cena i dostępność zestawu o którym piszesz ?? i czy spełnia krtyteria ?? Edytowane 17 Lutego 2013 przez tyca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 D2 chyba nie jest zbyt dobre, na szutry seryjny zawias z type ra jest wystarczający. Jak potrzebujesz też na asfalty to obserwuj ebay i kup AST ,ja wyrwałem za 180 funtów zawieszenie do regeneracji. Wymieniono mi w nich prawie wszystko co kosztowało 2200zł. Zawias rewelacja, świeży i z gwarancją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 (edytowane) Na HSD HR jest organizowany zakup grupowy, do 2 marca zapisy, też się zastanawiam nad zakupem. http://www.xxlrally....owy/page14.html Edytowane 17 Lutego 2013 przez grysia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Zapomnij o Tein SS na szutry, czy nawet na zimę.... To twardy gwint z opornie wybierającymi amorami. Fajny na równy tor. O wiele lepszy był mój ex BC Racing. Natomiast AGX - dla mnie to nieporozumienie. PS. Uniwersalnie FHI już wyposażyło Twój pojazd... Jest tu gdzieś "lubię to " ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 słuchajcie potrzebuje podpowiedzi bo w chodzą w gre 2 opcje: 1. kupno tego "uniwersalnego" FHI tylko gdzie zdobyć taki amor i czy jest sens wymieniać 1 szt czy kolplet tył skoro ten sprawny ma 85% sprawności a uszkodzony(wylany) ma 30% 2. kupno kolpletu zawieszenia - biorę to pod uwage to co komancz mi podpowiedział czyli np HSD HR halo halo... jakies opinie o HSD HR spóźniełem sie z zakupem grupomwym ale myśle i tak o tym zawieszeniu... komancz możesz cos wiecej opisać?? Spiszę sie do moich oczekiwań?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 zrobiłem wrx-em na HSD HR ok. 10 tys. więc krótko wcześniej miałem serię, agx i ultra sr ze sprężynami sti agx trwały ale nie za bardzo wybiera ultra sr dużo stabilniej, na codzień bardzo ok, ale brak regulacji i wiadomo twałość ... jak się posypały zmieniłem na hsd hsd bardziej twarde od ultra sr, ale nie podskakuje jak agx na codzień i szutry może być dla niektórych za hardcorowo, ale ja się nie znam cybel użytkuje bardziej w sporcie i chyba zadowolony za tą cenę zawias naprawdę ok, ja jestem zadowolony byc może wziąłbym bardziej miękkie sprężyny (o ile taki wybór jest ?) jeśli jeszcze coś to pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 hsd bardziej twarde od ultra sr, ale nie podskakuje jak agx byc może wziąłbym bardziej miękkie sprężyny (o ile taki wybór jest ?) właśnie. jest wybór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Z tego co wiem od Komancza HSD nie ma 3kgf i 4kgf minimum to 5. Pozostaje dobrać sprężyny z innych gwintów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się