wit411 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam, Jeździłem dzisiaj STi z 2002 roku i miałem wrażenie że auto nie do końca trzymało tor jazdy. Na prostej bylo wszytsko ok, ale przy 110 km/h na łukach auto trochę myszkowało. W trakcie jazdy po mieście nie odczuwałem niedogodności. Dodam, że jeździłem na łysych letnich oponach, w dodatniej temperaturze, na czarnej drodze. Właściciel mówi, że amortyzatory są w 100% ok. Nie mam dużego doświadczenia, stąd moje pytanie do Was, co może być nie tak. Jeśli taki temat istnieje, to przepraszam, ale sprawa jest nagła i wymaga szybkiej weryfikacji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 co może być nie tak Po pierwsze trzeba zrobić pełną geometrię podwozia , nie tylko zbieżności tył i przód ale i kąty pochylenia , liniowość i przesunięcia tył przód i będziesz coś bardziej o autku wiedział , bo pewnie zamierzasz kupić a najlepiej oprócz tego niech ktoś kto ma subaru przejedzie sie tym autkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 co może być nie tak Po pierwsze trzeba zrobić pełną geometrię podwozia , nie tylko zbieżności tył i przód ale i kąty pochylenia , liniowość i przesunięcia tył przód i będziesz coś bardziej o autku wiedział , bo pewnie zamierzasz kupić a najlepiej oprócz tego niech ktoś kto ma subaru przejedzie sie tym autkiem Dokładnie geometria to podstawa oraz sprawdzenie na szarpakach całego zawieszenia! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Auto wydaję się bardzo dobre, 3 osoby z zewnątrz potwierdziły jego bardzo dobry stan. Boje się jednak, że auto mogło dostać dzwona w koło, ale czy wtedy samochód zachowywał by się bezproblemowo przy mniejszych prędkościach i na prostej? Przy hamowaniu auta nie znosiło. Dodam też, że samochód długo stał w garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Dodam, że jeździłem na łysych letnich oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Dodam, że jeździłem na łysych letnich oponach Dodam też, że samochód długo stał w garażu. trochę dziwne łyse opony długo stał w garażu , a mi się wydaje że po prostu albo ktoś nie dbał o to autko albo nie było go stać na utrzymanie tego samochodu bo jak można w zimie jeździć na łysych letnich oponkach. Przyjrzyj się temu autu dokładniej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Dodam, że jeździłem na łysych letnich oponach od tego zaczalbym szukania przyczyny dziwnego zachowania 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ja mialem problem z myszkowaniem przy wyzszych predkosciach w Legacy, i wprawdzie jest to inne auto od imprezy, to byc moze moje doswiadczenia pomoga. Na poczatku zmienilem opony i zrobilem geometrie, problem zmalal ale nie zanikl, wiec wymienilem amortyzatory, i zalozylem obnizajace sprezyny (bardziej by poprawic wlasciwosci jezdne generalnie), i dopiero wymiana amortyzatorow zniwelowala problem. Myszkowanie auta moze byc spowodowane usterka jednej czesci, lub zuzyciu roznych czesci ktorych suma powoduje ze auto prowadzi sie kiepsko przy wyzszych predkosciach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Sprawdź tez jakie są modyfikacje zawieszenia. Ludzie kupią okazyjnie jakaś cześć np stabilizator przód, tył zostawia seryjny itp. A potem jeżdżą zdziwieni ze sie dziwnie prowadzi, wypluwa przód, tył, jeździ bokiem itp.... Ja bym zaczął w kolejności: -ciśnienie w oponach - wymiana opon na mniej lyse - sprawdził amorki - sprawdził geometrie - szukał tuningu zawieszenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Dzięki za informacje! Jutro prześwietlę auto w Kocarze i jak wszystko pójdzie dobrze, to w końcu trafie do zacnego grona Auto jest ponoć w 100% seryjne, nawet końcówka wydechu, więc myślę, że skończy się na geometrii lub na złym ciśnieniu. W najgorszym wypadku nowe amorki, ale jest to jeszcze do przełknięcia. Lecą pomuki! Subarak zakupiony! Po 4 latach ślinotoku Jakiej szerokości opon używacie? W książce napisane jest 215, w necie 225, mam te drugie. Teoretycznie różnica bardzo mało, ale w serwisie powiedzieli mi, że opony są za szerokie i na polskich drogach może to robić różnicę. Jakie są Wasze doświadczenia w tej sprawie Siostry i Bracia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja też mam 225/45/17 i do tego zima , jest ok prowadzi się jak po sznurku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 A w koleinach nie masz problemu? Wczoraj mnie tak zniosło przy wyprzedzaniu do rowu, że siedziałem na drugim piętrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 225/45 r17 mam na lato a zima to205/50r17 i jezdzi siecalkiem przyjemnie. Letnie troche gonia w koleinach ale da sie prowadzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 A w koleinach nie masz problemu? Wczoraj mnie tak zniosło przy wyprzedzaniu do rowu, że siedziałem na drugim piętrze Z subaru nie mam problemu w koleinach co prawda mam tuleje poliuretanowe w zawieszeniu może to troszkę poprawia , ale supra z 255/40/17 to jest dopiero tragedia w koleinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się