Skocz do zawartości

Myszkujące STi


wit411

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jeździłem dzisiaj STi z 2002 roku i miałem wrażenie że auto nie do końca trzymało tor jazdy. Na prostej bylo wszytsko ok, ale przy 110 km/h na łukach auto trochę myszkowało. W trakcie jazdy po mieście nie odczuwałem niedogodności. Dodam, że jeździłem na łysych letnich oponach, w dodatniej temperaturze, na czarnej drodze. Właściciel mówi, że amortyzatory są w 100% ok. Nie mam dużego doświadczenia, stąd moje pytanie do Was, co może być nie tak. Jeśli taki temat istnieje, to przepraszam, ale sprawa jest nagła i wymaga szybkiej weryfikacji. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co może być nie tak

 

Po pierwsze trzeba zrobić pełną geometrię podwozia , nie tylko zbieżności tył i przód ale i kąty pochylenia , liniowość i przesunięcia tył przód i będziesz coś bardziej o autku wiedział , bo pewnie zamierzasz kupić :) a najlepiej oprócz tego niech ktoś kto ma subaru przejedzie sie tym autkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co może być nie tak

 

Po pierwsze trzeba zrobić pełną geometrię podwozia , nie tylko zbieżności tył i przód ale i kąty pochylenia , liniowość i przesunięcia tył przód i będziesz coś bardziej o autku wiedział , bo pewnie zamierzasz kupić :) a najlepiej oprócz tego niech ktoś kto ma subaru przejedzie sie tym autkiem

 

Dokładnie geometria to podstawa oraz sprawdzenie na szarpakach całego zawieszenia!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wydaję się bardzo dobre, 3 osoby z zewnątrz potwierdziły jego bardzo dobry stan. Boje się jednak, że auto mogło dostać dzwona w koło, ale czy wtedy samochód zachowywał by się bezproblemowo przy mniejszych prędkościach i na prostej? Przy hamowaniu auta nie znosiło. Dodam też, że samochód długo stał w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że jeździłem na łysych letnich oponach Dodam też, że samochód długo stał w garażu.