LMS Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 No jest faktem że ta dziura to jeden z najpowszechniejszych jeśli nie najpowszechniejszy problem-widmo w Subaru, też z resztą go mam. Sprawa wygląda tak że mnóstwo użytkowników ma ten problem, wielu wychodzi z założenia że TTTM i to olewa. To faktycznie bywa niebezpieczne na drodze, a jeśli jest też niebezpieczne dla silnika to nie jest to TTTM tylko AWARIA. Ci którzy też tak myślą jadą do warsztatu, serwisu, ale mało kto to ogarnia. Pytają więc na forum, ale też się trzeba zgodzić że ciężko coś naprawić online. Sytuacja dosyć patowa i odsyłanie kogoś do Sącza czy Dzierżoniowa to nie rozwiązanie przy takiej masówce. Wg. mnie SIP faktycznie powinien tu zadziałać. Powinni przyznać że mamy tu charakterystyczny problem, przeszkolić serwisy jak to naprawić i wypuścić aktualizację softu do wszystkich, nawet starych maszyn, tak żeby CEL się zapalał gdy ten problem występuje żeby ludzie wiedzieli że mają awarię a nie jeździli całymi miesiącami i kombinowali ze 100-oktanowym paliwem, wycinaniem czujników stuku, resetowaniem kompów i bóg wie jakimi jeszcze absurdami. Osobiście obstawiam że to jakiś problem z czujnikiem stuku - albo z czasem zmienia im się charakterystyka albo są montowane w jakimś nie do końca szczęśliwym miejscu słysząc stuki tam gdzie ich nie ma. Wycinanie ich, przenoszenie gdzieś indziej bez sprawdzenia czy spełniają swoją funkcję, czy inna druciarnia, to faktycznie kamikaze, ale ciężko się ludziom dziwić w takiej sytuacji. Dać jemu pivka, wpis N` A tak serio rutra80, to święta prawda z tymi olewatorami. Zjeździłem 3 województwa i niestety, ale piękna kut...wka wyszła z tego. Oprócz dziury w obrotach, wyszła dziura w zaworze, i nikt nie pomógł, bo jak nie zaczynali od układu paliwowego, to od du.y strony. Osobiście gadałem z klientem ASO SUB ( w Wawie), który w Tribec`e wpindolił 8,5 koła, bo dzięki dziurze coś się dodatkowo zpsuło.. Urabus, dopomóż pls co i jak można zadziałać w temacie, by SIP podjęło jakieś godne jak na ludzi przystało działania. Niedawno pamiętam (ok. roku temu) była jakaś akcja z obrdzewieniem wahaczy, niby to mi sprawdzili i było ok, wrzucili jakiegoś niby środka, a dziś wyłazi. Czy coś takiego faktycznie nie można zorganizować jak napisał rutra80: "Wg. mnie SIP faktycznie powinien tu zadziałać. Powinni przyznać że mamy tu charakterystyczny problem, przeszkolić serwisy jak to naprawić i wypuścić aktualizację softu do wszystkich, nawet starych maszyn, tak żeby CEL się zapalał gdy ten problem występuje żeby ludzie wiedzieli że mają awarię a nie jeździli całymi miesiącami i kombinowali ze 100-oktanowym paliwem, wycinaniem czujników stuku, resetowaniem kompów i bóg wie jakimi jeszcze absurdami."??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Wrzucać LPG panowie , u mnie na benzynie dziura jest a na podtlenku idzie bez zająknięcia , może to jest rozwiązanie ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 @@pepe2,ale właśnie @@LMS, już ma LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LMS Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 mam, wyjąłem, włożyłem inną nową instalację, jak była dziura, tak znowu po wymianie oleju i filtrów (bez świec) dalej się pojawiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Najbardziej jednak przerażający jest fakt że koniec końców i tak nikt nie wie dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam, u mnie problem chyba rozwiązany. Dodam że wywalał bląd P0171 za ubogiej mieszanki , AFR na wolnych ok 20 i dużo stuków. problemem okazało się lewe powietrze zasysane na podciśnieniowym zaworze koło pompy wspomagania (wieczorem wrzucę fotke jak by ktoś chciał), dopiero jak go wyjąłem okazało się że jest pęknięty w koło po obwodzie w miejscu gdzie jest przyłącze do kolektora. pęknięcie było widoczne dopiero jak odginałem powyższe przylącze. Może komuś pomoże, dodam że oprócz pęknięcia ze starości plastik się zaczął łuszczyć i kruszyć . Sprawdźcie bo to 5 minut roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Zamiesc fote gdzie on jest w komorze silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 @@Alien_TM,to chyba nie uszczęśliwiłeś tu nikogo. Bo problem dotyczy silników N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 ;P a to sry dawno temu czytałem wcześniejsze posty, bądź co bądź w turbo też występuje problem;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się