Dave69 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Przeplywomierz wystarczy wypiac i sprawdzic jak wtedy bedzie sie zachowywalo auto. Wypiac tzn odlaczyc wiazke z kablami ktora do niego idzie. Jesli auto zacznie jezdzic normalne, a jest to mozliwe, to oznacza ze mamy przyczyne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arri Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Podobnie miałem z padniętą pierwszą sondą lambda moze byc ze wlasnie saoda lub przeplawka wplywaja na zle obleczenia skladu mieszanki. Przeplawki nie czysc sam bo to dosc trudne zadanie i bardzo delikatne.Mnie to wygląda na prozaiczne zatkanie odpowietrznika wlewu paliwa. Czy robi mocne pssssyt przy otwieraniu?? Ja też mam podobny problem szarpania. A to pssst przy otwieraniu jakie ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 no i tak ja myslalem u mnie problem powrocil po ponad miesiacu wiec czyszczenie przepustnicy nic nie dalo bo raczej po miesiacu by sie nie zabrudzila?! mysle nad nastepnym posunieciem. moze ktos rozwiazal problem jakims sposobem i sie podzieli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Sprzedaj go i kup innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Juz nie pamietam z wątku, ale probowaleś z paliwami 95, 98 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Juz nie pamietam z wątku, ale probowaleś z paliwami 95, 98 ? prubowalem i bez zmian. najciekawsze jest to ze po odlaczeniu aku przez jakis czas jest dobrze. Dlaczego??? Sprzedaj go i kup innego Sprzedaj go i kup innego nie mam z nim problemow autko lux, sprawdzone i pewne, gdyby tylko nie ta dziura. chyba nie warto bo moze da sie to tanim kosztem zalatwic a upujac innego wiadomo co bedzie za gangrena??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A dajesz mu czasem w palnik? To są wszystko metody "po omacku", raz pomogą raz nie. U mnie pomogło w pewnym momencie zmienione stacji i rodzaju paliwa i juz na bardzo długo nie wróciło. Jeśli jest tu ktoś, kto zna problem i rozwiazanie - to sie cały czas nie ujawnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 A dajesz mu czasem w palnik? To są wszystko metody "po omacku", raz pomogą raz nie. U mnie pomogło w pewnym momencie zmienione stacji i rodzaju paliwa i juz na bardzo długo nie wróciło. Jeśli jest tu ktoś, kto zna problem i rozwiazanie - to sie cały czas nie ujawnia cisnalem go przeciagalem na obrotach ale nie wiem czy mam jechac 100km dajac mu po garach czy pojechac i w terenie pol baku wyszalec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doom21 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jaki masz motor w tym Forku. Jeżeli masz 2,0 DOHC to może dopadł Cię znany problem opóźniania zapłonu w przedziale 2-3,5 tys obr. mam własnie taki problem. co można z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LMS Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam wszystkich, odpisuję do ..:: Bywalec :.. i innych. K upiłem swoją Imprezę 4 lata temu. Z uwagi na darmowe paliwo jakie posiadam typu LPG postanowiłem ją nim uraczyć. Założyłem instalkę u partacza na Lubartowskiej w Lbln`ie DT Gó..o Gas Syfstem. Życiowy błąd. Identyczny problem zaczął się dziać już przy ok 60 tyś km. DZIURA POMIĘDZY 2-2,5 tyś obr. Pomijając milion innych przygód u ASO Koper, i wyłożonych ok. 8,5 tyś zł w diagnozy i remont silnika (dziura w zaworze po 98 tyś. km, w tym ok. 50-ciu na gazie), proponuję Tobie się zatrzymać i zastanowić. W chwili obecnej, od wczoraj po wymianie oleju i filtrów (112000 przebiegu), po przejechaniu 3 tyś. km na całkowicie nowej instalacji, problem powrócił. J....a DZIURA pomiędzy 2-2,5 tyś. obr. (wypadanie zapłonu wg błędu z czytywanego podczas jazdy) Powtórka z rozrywki. Przyczyna ta zadziała się dokładnie po wymianie oleju i filtrów. (sam od zawsze to robię ze szczególną uwagą od kiedy jakiś głąb mi zalał minerala zamiast półsyntetyka). Obecnie jestem umówiony "najtaniej" do rodzinnego biznesu (sprawdzonego) autoelektronika w Chełmie. Napisałem sprawdzonego, bo niewiele osób sprawdzi Ci ciśnienie na cylindrach oscyloskopem. Nie będę jego reklamował by nie było.. Według mojej diagnozy, bo jest to moja trzecia Impreza, problem "musi leżeć" pomiędzy przepływomierzem (wymiana filtra) a komputerem sterowania. Dlatego też, czytając poprzednie wpisy: "po odpięciu klem problem zniknął do 25 tyś. km". Z przestrogi wiem, że muszę działać szybko zanim kolejna dziura w zaworze doprowadzi mnie że będę musiał opylić samochód za psie pieniądze, albo zakupić jeszcze z 5 silników, bo instalacja gazowa z problemu jest wykluczona przez już chyba 100 osób. Dziura pomiędzy tym przedziałem 2-2,5 tyś obr. to szatkowanie paliwa, stąd potem dziura w zaworze. Remont robiłem w KAS CAR W Lublinie, bo wiele ASO do nich prowadza samochody. W Subaru są mistrzami bo na stanie rozłożonych dzień w dzień mają wiele silników. Mi zrobili przynajmniej bardzo dobrze, tak uważam, a widzę że dziura to nie problem roboty, tylko inna przyczyna. Jak zakupiłem Imprezę trzecią z 2006r., to Check przed podaniem zapłonu zapalił się i zgasł na czas sprawdzenia błędów. Teraz i po kasowaniu wszystkiego Check gaśnie z chwilowym opóźnieniem. Być może coś z Softem...? Podaję do siebie kontakt, bo chciałbym również zgłosić ogólne poruszenie tematu do SIP Subaru by w końcu znalazła się osoba odpowiedzialna za pomoc związaną z wypadaniem zapłonu pomiędzy 2-2,5 tyś. obr. 666040732 - Łukasz Coś mi się wyśrodkowało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jestem pełny podziwu dla pomysłowości pomiaru ciśnienia sprężania za pomocą oscyloskopu;) i tak to zostawie;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LMS Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jestem pełny podziwu dla pomysłowości pomiaru ciśnienia sprężania za pomocą oscyloskopu;) i tak to zostawie;P Widać mało widziałeś i mało słyszałeś.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 No pewnie tak a mógłbyś podzielić się szczegółami tego badania;>? bo nie stosując żadnego zewnętrznego przetwornika ciśnienia opcji nie widzę, pozdrawiam , a tak wogóle również walczę z tym samym problemem + p0171. IAM wychodzi 1 , parametry niby poprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 a mógłbyś podzielić się szczegółami tego badania To nic wielkiego , to taki gadzet nic nie wnoszacy do tematu, pomiar jest wykonywany tradycyjnie . tylko jest przetwornik ciśnienia , który przetwarza sygnał na obraz elektroniczny i mozesz sobie zobaczyć na laptopie cisnienie w cylindrach a klient mówi : wow ale maja sprzęt . Tylko to kompletnie nic daje ........ w sensie diagnostyki . Takich gadzetów wymyslanych przez firmy produkujące sprzet dla serwisów jest mnóstwo , połowa niepotrzebnych . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Carfit to jaki masz pomysł ? i co może być nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Carfit to jaki masz pomysł ? i co może być nie tak Problem jest znany od dawna , i sa na to sposoby , ale pewnie elektronik z Chelma zna tez to rozwiazanie więc dajmy mu sie wykazać i zarobić . Ma w końcu oscyloskop do badania ciśnienia ..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 pewnie elektronik z Chelma zna tez to rozwiazanie Ma w końcu oscyloskop do badania ciśnienia ..... Czasami potrzebne jest doświadczenie i żadne gadżety go nie zastąpią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 To samo mówi moja żona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Widzę że każdy zna rozwiazanie, kazdy jest mądry w docinaniu innym ktorzy chcą ten problem rozwiazac a tak naprawde temat ciagnie sie juz od dawna a nikt nie napisal zadnych konkretów co z tym zrobic jak sie pozbyc. Więc moze czas najwyzszy pomoc w potrzebie i zdradzić ta tajemnice bo chyba juz czas nazwac to tajemnica skoro Wiecie a nie mowicie jak problem zamulenia auta usunąć. Ja nie znam rozwiazania i wiele osob tez nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 @@mati2610, może czas udać się do kogoś kto ogarnia temat. Jak widać oscyloskop do pomiaru ciśnienia sprężania nie wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 @@mati2610, może czas udać się do kogoś kto ogarnia temat. Jak widać oscyloskop do pomiaru ciśnienia sprężania nie wystarcza. Pytanie kto ogarnia temat tez padlo kiedys z mojej strony ale odpowiedzi brak. Byłem w dwoch zakladach mechanicznych (nie podam nazwy) i niestety nie ogarniaja. Chętnie pojade do kogos kto ogarnia w Lublinie najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Mati2610 , ale chyba sobie nie wyobrażasz ze podam przez net , nie widząc auta i nie sprawdzając go , gotowe rozwiazanie problemu na talerzu. A potem inni mechanicy którzy to przeczytaja bedą malpowac bezmyślnie rozwiazanie które w konsekwencji moze doprowadzić do np. wypalenia tloka ? Problem jest rozwiązywalny , ale indywidualnie i szczerze nie mam zamiaru sie tym dzielić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 hehe dokładnie mówiąc "wodotrysk" z oscyloskopem cieszący oczy;P U ojca mojego w warsztacie jest przyrząd pomiarowy ciśnienie sprężania polskiej produkcji baardzo wiekowy z rysikiem i karteczkami z kalką i mierzy od ponad 30 lat niezmiennie tak samo;) ale jak to Carfit napisałeś klient nasz pan;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati2610 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 carfit wyobrazam sobie tylko to ze jezeli ja bym znal przyczyne i rozwiazanie napewno bym sie tym podzielil bo po to jest forum zeby sobie pomagac. tez moge powiedziec ze bylem na ksiezycu ale nie pokaze zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 @@mati2610, czy Tobie naprawę tak trudno zrozumieć, że żaden odpowiedzialny człek nie dokona diagnozy przez neta? Ja rozumiem chęć zaoszczędzenia czasu i pieniędzy, ale pewnych rzeczy się tak po prostu nie da rzetelnie zrobić. Jeśli ktoś ma wziąć odpowiedzialność za diagnozę to auto musi być u niego. Proste. Czy jeszcze czegoś nie rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się