Kaiser_Sowza Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Pacjent: WRX 2001 EU Jest luz na maglownicy i na badaniu technicznym usłyszałem, że warto ją zregenerować. Polećcie jakąś porządną firmę w tej materii. A skoro będę wyciągał magiel to i pompę wspomagania wypadałoby zregenerować, bo czasami zawyje. Więc tak samo proszę o jakąś firmę, która zregeneruje pompę. Dałbym pomuka, ale na tym nowym "amerykańskim" forum to już się chyba nie da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 (edited) Najlepiej popytać okolicznych mechaników, jest trochę firm zajmujących się takimi pracami. Do popularniejszych modeli mają nawet maglownice w zapasie - oddajesz swoją, dostajesz zregenerowaną i nie musisz czekać. Dlaczego warto popytać mechaników? Bo jak Ci mechanik poleci konkretną firmę (najczęściej mając z nią doświadczenie), to i bierze odpowiedzialność za wymienioną część. Jeśli przywieziesz swoją, to za montaż zapłacisz więcej, a w przypadku popsucia zapłacisz kolejny raz za demontaż i za wymianę. No i przy ewentualnej gwarancji jednostkowy klient ma mniejsze szanse niż mechanik (bo firma będzie liczyć na dalszą współpracę). W poprzednim aucie wymieniona (regenerowana) maglownica się rozciekła i mój cały koszt to pozostawiony na 2 albo 3 dni u mechanika samochód. Reszta mnie nie interesowała. Wymieniona była już OK. Jeśli chodzi o pompę jest podobnie... Dałbym pomuka, ale na tym nowym "amerykańskim" forum to już się chyba nie da. Masz takie strzałeczki z prawej, gdzie oceniasz na "+" albo na "-" Edited February 5, 2013 by Qba25 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiser_Sowza Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 (edited) Najlepiej popytać okolicznych mechaników, jest trochę firm zajmujących się takimi pracami. Do popularniejszych modeli mają nawet maglownice w zapasie - oddajesz swoją, dostajesz zregenerowaną i nie musisz czekać. Dlaczego warto popytać mechaników? Bo jak Ci mechanik poleci konkretną firmę (najczęściej mając z nią doświadczenie), to i bierze odpowiedzialność za wymienioną część. Jeśli przywieziesz swoją, to za montaż zapłacisz więcej, a w przypadku popsucia zapłacisz kolejny raz za demontaż i za wymianę. No i przy ewentualnej gwarancji jednostkowy klient ma mniejsze szanse niż mechanik (bo firma będzie liczyć na dalszą współpracę). W poprzednim aucie wymieniona (regenerowana) maglownica się rozciekła i mój cały koszt to pozostawiony na 2 albo 3 dni u mechanika samochód. Reszta mnie nie interesowała. Wymieniona była już OK. Jeśli chodzi o pompę jest podobnie... Tyle i sam wiedziałem, ale sądziłem, że są jakieś firmy, które są lepsze i można im zaufać. Mechaniki poleca mi firmę z Krakowa. Dałbym pomuka, ale na tym nowym "amerykańskim" forum to już się chyba nie da. Masz takie strzałeczki z prawej, gdzie oceniasz na "+" albo na "-" A tego nie wiedziałem, więc w prezencie dostaniesz ode mnie pomuka. A w ogóle jest sens regenerować? A może lepiej poszukać używki, bo niektórzy tak doradzają. Edited February 5, 2013 by Kaiser_Sowza Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 A w ogóle jest sens regenerować? A może lepiej poszukać używki, bo niektórzy tak doradzają. Regenerowana jest prawie jak nowa a używana może być w podobnym stanie jak Twoja więc lepiej zregenerować ma się pewność i gwarancje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiser_Sowza Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Pozostaje kwestia skoro regenerować to gdzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Tak jak napisał @@Qba25, w warsztacie którym poleca warsztat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiser_Sowza Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Tak jak napisał @@Qba25, w warsztacie którym poleca warsztat No skoro tak mówicie to tak zrobię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 ja także planuję a w sumie muszę dać do regeneracji maglownice i również pompę wspomagania więc jestem ciekaw jak wygląda sytuacja po regeneracji ? i jak możesz na PW ile zapłaciłeś za tą regeneracje tych dwóch części z góry dziękuje za odp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Ile płacicie za regeneracje przekładni ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Co do regenerowania pompy to ja mam bardzo mieszane uczucia.... Moja po regeneracji u "Pompaliniego", w pazdzierniku, wytrzymala do pierwszej pojezdzawki w NMnP... Mialem jechac na 'gwarancyjna' poprawke, ale zrezygnowalem i wylozylem kase na pompe od STI. Pompa STI wytrzymala ostatnia pojezdzawke po sniegu w NMnP oraz dwie upalanki "wkolo trzepaka" na resztkach sniegu w pierwszym tygodniu kwietnia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 a ile zapłaciłeś za regeneracje ? a tak z ciekawości ile zapłaciłeś za pompę od STI ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Regeneracja pompy WRX - 400 pln [lacznie z wymont/zamont]. Pompa STI pinćset pln plus koszt wymont/zamont. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 no to fakt nie opłacało się jej regenerować dorzuciłeś troche grosza i masz od STI hmm w takim razie już nie wiem co mam zrobić czy dać ją do tej regeneracji czy może kupić używkę tyle że z tymi używkami też różnie bywa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiser_Sowza Posted May 6, 2013 Author Share Posted May 6, 2013 A powiedzcie mi po czym poznać, że pompa jest od STI? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 A tak w ogóle od STI pasuje do mojego forka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 pompy sti i wrx są podobno takie same, wg opposedforces po numerach pomp wychodziło, jak szukałem, że te same były montowane w STI i WRX ... wizualnie mogą się różnić (mają z innych stron wyjścia), ale czy wydajność mają taką samą na 100% nie wiem. np. http://opposedforces...nfo/34430FE001/ http://opposedforces...nfo/34430FE041/ PS. jak by co - to mam do sprzedania cały kpl z mojego wrxa (przekładnia, pompa, zbiorniczek, przewody .... przekładnia ma lekki luz i puka, ale nic nie ciekło) Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Więc tak samo proszę o jakąś firmę, która zregeneruje pompę. Albo można zrobić samemu, koszt to jakieś 12 zeta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 12 zeta ? i będzie śmigać jak nowa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Więc tak samo proszę o jakąś firmę, która zregeneruje pompę. Albo można zrobić samemu, koszt to jakieś 12 zeta. Zależy jaki typ pompy. jeżeli z łożyskiem ślizgowym to sprawa nie jest taka prosta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Od jakiegoś czasu słyszałem delikatny szum, ale prawie niesłyszalny, za bardzo nie wiedziałem o co chodzi. Aż tu dziś przy skręcaniu zaszumiało głośniej i zorientowałem się co jest przyczyną. Przy jeździe na wprost i bez dotykania kierownicy szumu prawie nie ma, natomiast przy skręcaniu już jest wyraźnie słyszalny. Wspomaganie nadal działa bardzo dobrze w każdych warunkach, ale jak widać pompa się kończy. I zatem pytanie, gdzie w okolicach Warszawy mogę zregenerować pompę? Ma ktoś jakieś doświadczenia z lokalnymi warsztatami? Nie chcę kupować używki, bo nie wiadomo co się trafi. Na niedziele musi być obowiązkowo sprawna, bo wybieram się na Ułęź . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaarolekkk Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Mi krzyknięto cenę od 4 do 6 tys. za nie regeneracje ale zrobienia od poczatku do konca kazdą jedna część od nowa. Oczywiście nie musze mówić jaka była moja reakcja i odpowiedz xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Mi krzyknięto cenę od 4 do 6 tys. za nie regeneracje ale zrobienia od poczatku do konca kazdą jedna część od nowa. Oczywiście nie musze mówić jaka była moja reakcja i odpowiedz xD Nowa, kompletna pompa to koszt 2400pln... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaarolekkk Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Dlatego kupiłem używke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 No dobra, ale gdzie tu na szybko można dobrze zregenerować, bo czasu nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Prawdopodobnie nie da się jej zregenerować.Są dwa typy pompy(przynajmniej w rocznikach ok 99-00) . Jedne maja Walek na lozysku i te idzie,ale z różnym skutkiem(koszt części ok 20zl,instrukcja jak zrobic samemu jest na YT,stopień trudności niski,ok 3 h roboty przy piwku.Druga wersja jest na panewce i jej się nie da zregenerować. Ja mialem ta druga.Łożysko kupiłem bo mialem nadzieje ze ta pierwszą,leż w schowku.Skonczylo się na pompie używce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now