kozalka Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam W moim OBK od jakiegoś czasu nie wszystko gra... Najpierw ogrzewanie po stronie pasażera zaczęło działać tylko wtedy gdy dość szybko jadę (bez zwalniania ), później to samo zaczęło się po mojej stronie. Przez ostatnie parę dni zauważyłam że temperatura silnika jest ponadto co zwykle... a dziś temperatura po przejechaniu krótkiego odcinka temperatura bardzo wzrosła i okazało się że nie mam już płynu w chłodnicy.... proszę radźcie.... czy te wszystkie objawy mają coś ze sobą wspólnego? aha gdy zaczęły się kłopoty pojechałam do znajomego mechanika i po rozebraniu części kokpitu po stronie pasażera stwierdził że część elektroniczna i siłowniki przy nagrzewnicy działają... pozdrawiam i z góry dziękuję Ag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Jeśli ubyło płynu w chłodnicy to zapewne w okolicy nagrzewnicy wytworzył się bąbel powietrza, którego pompa nie miała siły przepchnąć do zbiorniczka- co może być powodem słabego ogrzewania w kabinie. Skoro mówisz, że nie ma płynu w chłodnicy - to warto zwrócić na to uwagę czy gdzieś nie ma wycieku! I jak najszybciej usterkę usunąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jak to płyn sam z siebie zniknął? bez żadnego wyrzucenia na zewnątrz? a nie dymi bardzo z wydechu gęsto na biało z specyficznym słodkim zapachem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester1 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Spróbuj w tej kolejności: 1) próba odpowietrzenia układu 2) sprawdzenie korka chłodnicy 3) sprawdzenie termostatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 U mnie skończyło się to na wymianie uszczelek pod głowicą, może warto zrobić test na zawartość tlenku węgla w obiegu chodzącym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozalka Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam serdecznie Już pozałatwiane.... dziękuję wszystkim za pomocne posty, już piszę co się działo... jak się okazało.. chłodnica była po regeneracji i nie wytrzymała... po wymianie...nic nie szwankuje i ja już na swoje auto nie narzekam pozdrawiam Ag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się