batrek Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam, Problem jest dziwny, gdyż nie możemy zlokalizować usterki. Wibracje pojawiają się praktycznie od 30 - 40 km i najgorsze są przy 80. Mam wrażenie też jakby delikatnie się zmieniały przy wciśniętym gazie. Objawia się to tak jakby tylne koła były niewyważone ;/ Wygląda też tak jakby częstotliwość wibracji była różna ( rano mocniej bije ) . Byłem pewien, że mam guza na oponie ale nieeeeee ;// Wszystkie koła były sprawdzane - nie mają bicia ( jedyna taka maszyna w bstoku) Zmieniałem gumy, sprawdzałem felgi. I tak - zmienione były tylne łożyska - wymienione tylne sprężyny Do wymiany widać - przednie tuleje wahacza wzdłużnego - tuleje samolotu - boczne poduchy i te trzymające od tyłu ( ruch lewo prawo) Części mam ale raczej te bicie nie jest od tego. Pomóżcie na co popatrzeć przed wymianą, żeby podwójnej roboty nie było. Z góry dzięki, Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 wał napedowy jest ok i lozysko podpory..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batrek Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Niestety nie, jak sprawdzić łożysko i wał ? Czy w ogóle tam może być jakiś luz? Raczej nigdzie nie przywalilem wałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 przegłuby sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedo Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 miałem wibracje jak do wymiany były wylane tuleje wahacze przedniego, ale to w wrxie i to raczej cały samochód wibrował, kierownica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batrek Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Proszę napiszcie jak sprawdzić wał i łożysko podpory. Da się też miarodajnie sprawdzić przeguby wewnętrzne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Proszę napiszcie jak sprawdzić wał i łożysko podpory. najlepiej na podnosniku , jeden "jedzie" dwóch oglada od spodu....co się trzęsie. ...lub "ręcznie"....u fachowca od wałów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się