jawa Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Czy będzie pasował? Na opposedforces elementy te mają inne oznaczenia: 14471AA160 (alt. 14471AA1609L) http://opposedforces...illustration_1/ vs 14471AA061 http://opposedforces...illustration_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) nie będzie s-turbo 99 ma inną końcówkę DV przy intercoolerze i ma nieco inną konstrukcję Edytowane 31 Stycznia 2013 przez siekla 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Dzięki, o to mi chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 a potrzebny CI DV do s -turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Jeśli masz na zbyciu, to chętnie przygarnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 A zawór DV od GT'99 będzie pasował do S-turbo? Oznaczenie na opposedforces to samo. Taki zawór powinien chyba tylko charakteryzować się jakimś maksymalnym ciśnienieniem doładowania, które wytrzyma, więc przy standardowym turbo w Foresterze można go zamonotwać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grape.crash Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 A zawór DV od GT'99 będzie pasował do S-turbo? Pasuje. Czy są jakieś negatywne skutki takiego setupu nie wypowiem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 niekoniecznie pasuje - zależy jakie masz wejście w forku do IC. Jutro dam Ci znac co mam w garażu pasującego do Ciebie z S - turbo. W oryginale zawór do s- turbo ma 2 wyjścia z zaworu - a Gt ma tylko 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 W s-turbo 99 zawór ma chyba jedno wyjście.2 wyjścia były chyba w forku z 2001-2002 roku jak dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 odwrotnie - w 99 turbo były 2 wyjścia, potem w wersji 177 KM po lifcie było już jedno wyjście i inny kształt zaworu /trapezowaty/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się