MichallD Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Dziś montowałem TT i jak odkręciłem obudowę ecu zobaczyłem coś takiego? Mam GT MY00 i trochę się zdziwiłem jak zobaczyłem napis STI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Na oko podobny do tego http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58293-co-to-za-komputer/page__hl__komputer Więcej niestety nie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 z tego co znalazłem to jest to komputer prodrive z gc8 doładowanie na 1.1bara 250km/350Nm Całkiem obiecująco, poprawcie mnie jak się mylę, mam ebc hks evc 4 , wczoraj zamontowałem w kabinie, zostało mi podłączenie przewodów. Jak ustawię na 1.1 bar to mogę się spodziewać takich wyników, czy nie bardzo? A jeszcze jedno mnie zastanawia, w poprzedniej wannie na pełnym przelocie miałem max 1 bar, nie było większych przeładowań, a w tej w peaku nawet 1.4 bar, to może być przez ten ecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuS Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 ja w swojej GT MY00 też mam takiego kompa. Też mam EBC tylko że Apexi AVC-R. Po co masz ustawiać na 1.1b? Skoro ten komp Prodrive`a powoduje, że boosta będziesz miał już na 1.1b (takie ciśnienie rzekomo ma być) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Niby tak ale boost mi szaleje, nawet do 1.4 bara, a to chyba nie za dobrze, dlatego chce ustawić na ebc żeby tak nie przeładowywał, a jak ecu jest na 1.1 to tak pomyślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Niby tak ale boost mi szaleje, nawet do 1.4 bara, a to chyba nie za dobrze, dlatego chce ustawić na ebc żeby tak nie przeładowywał, a jak ecu jest na 1.1 to tak pomyślałem. Przy 1,4 bara powinieneś mieć znacznie więcej niż 250KM, w seryjnym GT przy doładowaniu podkręconym do stabilnego 1 bara (1.05 w peaku) hamownia pokazuje ok 240-245KM więc teoretynie 250KM przy 1,1 bara by się zgadzało ale 1,4 to już dość bogato. Ja przy stabilnym 1,25 bara (1.3 w peaku) mam 295KM z tym, że ja nie mam serii i to WRX,a nie GTek P.S. Nie odcina Ci paliwa przy tych 1,4b? Edytowane 31 Stycznia 2013 przez PatLove Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Z tego co udało mi się zaobserwować podczas jazdy to ładuję ok 0.9, w peaku wchodzi na 1.1 i zaraz opada na 0.9, a czasami wariuję i aż do 1.4 wchodzi. Jutro na trasie nagram film i wrzucę, tak będzie najlepiej bo jak jadę to ciężko patrzeć na boost A tu jeszcze wykres z hamowni Uploaded with ImageShack.us Jest mniej niż sugeruję ecu i dlatego moje pytanie, bo jak mapa jest na 1.1 bara to tak chyba będzie najlepiej, bo teraz jest niestabilnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Ale sam boost nie świadczy o mocy. !!! Do mocy jest potrzebne paliwo , odp. Zaplon etc. Dobry tuner może tak ustawić auto ze moc bedzie taka sama przy 1,2 a np. Ktos mbc podkreci do 1,5 i bedzie sporo wolniejsze i do tego niebepieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 1,4 to na pewno za duzo jak na prawie seryjne GT, zrob z tym porzadek zeby nie bylo kaboom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Zdaję sobie z tego sprawę, chodzi mi tylko że ecu nie jest standardowe jak na Gt'ka i chcę to jakoś rozkminić, co najlepiej z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Jechać do Poznania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 No dobra trochę mam daleko, ale jak będzie trzeba to odwiedzę. Wanna jest po dwóch forumowiczach i z tego co wiem przelot założył xionc, nawet pisał że mu tak ostro ładuje, a poza tym nic nie było robione. A jak ustawię na ebc te 1.1 bara to będzie bezpiecznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A jak ustawię na ebc te 1.1 bara to będzie bezpiecznie? to trzeba sprawdzić, jaki AFR i czy "stuka". Na jakim paliwie jeździsz? Jeżeli masz to ECU to powininenś na Vpower Racing i nic gorszego... EBC jest bez sensu skoro to ECU ma w miare fajną mapkę. Trzeba naprawic strrownie turbina (może masz cos nie tak ze zwężką) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) Afr sprawdzę, a co ma ":stukać"? Do tej pory jeździłem na 95. Wczoraj nagrałem filmy Bieg 4 i 5 [media] [/url[/media] Bieg 5 [media] [/url[/media] I jak to wygląda? Edytowane 3 Lutego 2013 przez MichallD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Sprawa załatwiona, zamontowałem hks i ustawiłem na 1.1 bar. Teraz jest stabilne ciśnienie, nic nie szarpie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się