Basmanek Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jakiś czas temu sam myslałem o swapie na 2.2 i z tego co sie orientowalem silniki z lat 94-96 pasują p&p. Nic nie trzeba zmieniać zostawiasz stary osprzęt i wszystko. Przekładasz sam silnik. i masz 136 km plus hydrauliczne popychacze ECU sobie poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wandal Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 witam,niemam pojecia od którego silnika jest osprzęt ale ciesze sie BASMANEK ze potwierdzasz ze pasuje p&p bo silnik jest już w trakcie remontu w przeliczeniu kupiłem go za 500zl za tyle nawet w polsce bym nie kupił pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wandal Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) Witam,zmienilem juz silnik na EJ22 teraz mam kolejny problem,na luzie auto sie wkreca normalnie w czasie jazdy ma problem wkrecic sie powyzej 2000obr,dusi sie i strzela w dolot co to moze byc autko chodzilo normalnie przed swapem osprzet i ecu jest 2.0 Edytowane 28 Lutego 2013 przez wandal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Wtryski są od którego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wandal Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) stare czy to mialo by takie znaczenie az takie ? Edytowane 28 Lutego 2013 przez wandal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ciśnienie paliwa warto by było sprawdzić Bo zakładam, że rozrząd dobrze ustawiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 cisnienie paliwa,przewody,swiece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wandal Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) świece nowe,ciśnienie nie sprawdzone,przewody stare, mrugal check engine choke system czy cos w ty stylu kod 54 ale po skasowaniu już się nie pojawił więcej. Byl skladany bylo dobrze chyba ze odrazu sie przestawil hmm aha,jeszcze jedno wymieniając silnik nie byłem pewien które kólko założyć od wału to małe poniewarz przy EJ20 był inny rozstaw tych łopatek do czujnika położenia wału może tu jest problem daje w zlym momencie sygnał? Edytowane 28 Lutego 2013 przez wandal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ingolstad Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Może strzelam na ślepo, ale z tego co kojarzę to chyba były dwa typy EJ20 i różniły się w dalszej numeracji 3 cyfrą. Jeden phase one a drugi phase two i w forkach na przełomie 98/99 chyba była ta zmiana. Jeśli też mi dobrze dzwoni w jednym był MAF sensor a w drugim MAP. Jesli oba mają identyczny phase to można zamieniać p&p a jeśli się różnią to trzeba także wymienić całą wiązkę i ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wandal Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 o kurcze ale ja zmienilem tylko blok z glowicami.powinno byc EJ20 a był blok EJ18 a udalo mi sie zdobyć i taki włożyłem EJ22 na osprzęcie EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 aha,jeszcze jedno wymieniając silnik nie byłem pewien które kólko założyć od wału to małe poniewarz przy EJ20 był inny rozstaw tych łopatek do czujnika położenia wału może tu jest problem daje w zlym momencie sygnał? To które kółko w końcu założyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jesli założyłeś blok i głowice od 2.2 a całą reszte od 2.0 to wszystko powinno banglać,sprawdź kółka na rozrządzie (te które dają impuls na czujnik położenia wału) powinno być założone te na którym auto pracowało (czyli te z 1.8),tam jest inna ilość zębów.Na wolnych ecu z niego nie korzysta ale podczas przyśpieszania i jazdy to jak najbardziej,pozdro. Teraz doczytałem,tak o te kółko chodzi,załóż te które było na 1.8 i wszystko będzie grać,trust me ,pozdro. http://i43.photobucket.com/albums/e384/stinkysean/engine6.jpg ...o te kółko chodzi,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wandal Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) kurde zalozylem stare od 1,8 jutro sprawdze dokladnie rozrzad zamienie kable i moduł na drugi nowe kólko od 2.2 miało tylko kilka zębow nie regularnie rozlozone a stare od 1.8 miało ich bardzo dużo regularnie tak lucza to bylo w 2.2 tego nie zalozylem Witam.Sprawdziłem rozrzad wszystko dobrze przy okazji podmienilem kolko o ktorym byla mowa auto nawet nie zapalilo na kółku z 2.2 Żeby sprawdzic cisnienie paliwa musza autko gdzies oddac Wykrecilem świece są bialutkie Silnik chodzi równo i naprawde ładnie,niewiem czemu sie tak dlawi Po rozebraniu rozrzadu i zlozeniu go z powrotem wykrecilem regulator cisnienia paliwa zeby zobaczyc czy syfu tam niema,bylo czysto zlozylem wszystko i auto odzylo ma kopa i nie dlawi sie czy moglem sie pomylic o pol zeba na rozrzadzie i to bylo przyczyna kolega nawet sprawdzal po mnie rozrzad Edytowane 2 Marca 2013 przez wandal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Jestem teraz w pracy i nie mogę odpisać,jak wrócę wieczorem to obgadamy sprawę,pozdro. O pół zęba to może nie aż tak,ludzie czasami pół życia jeżdżą z przestawionym rozrządem o pół zęba i różnicę widzą dopiero po następnej wymianie , możliwe że podciśnienie z regulatora było źle podłączone,a z kółkiem to się niezrozumielismy, chodziło mi oto że zawsze zakładasz te kółko na którym pracował poprzedni silnik z komputerem (czyli w twoim przypadku to z 1.8),no ale ważne że wszystko dobrze się skończyło i rodzina zadowolona znowu w komplecie ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Wandal, a jakie wrażenia z jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wandal Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 witam.zupełnie inne auto tymbardziej ze 1.8 pił litr oleju na 1000 i niemial mocy, dziekuje wszystkim za pomoc pewnie nie raz jeszcze tu wróce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się