JanekS Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 dieslem do kosciola a na codzien 2,5 turbo benzyna bo ony podobno trwalsze som Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) A ja to widzę inaczej - jeśli dany egzemplarz ma się rozlecieć, to się rozleci. A od eksploatacji będzie zależało, czy stanie się to po 20 czy 200 kkm Rozszerz nieco ten przedział i stanie się to prawdą dla każdego samochodu / silnika Przykład: kolega niedawno zbierał z ulicy V6 TDI. Blok i obie głowice do wymiany. Przebieg nieco powyżej 200kkm. Edytowane 6 Października 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) A ja to widzę inaczej - jeśli dany egzemplarz ma się rozlecieć, to się rozleci. A od eksploatacji będzie zależało, czy stanie się to po 20 czy 200 kkm Rozszerz nieco ten przedział i stanie się to prawdą dla każdego samochodu / silnika Ale to po sporym rozszerzeniu Poza tym co innego koniec silnika w wyniku wyeksploatowania, a co innego niespodziewane kaboom jednostki "w sile wieku" Edytowane 6 Października 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 dieslem do kosciola a na codzien 2,5 turbo benzyna bo ony podobno trwalsze som Taaa....jak bedzie turbo benzyna w OBK to sie bede zastanawial nad zmiana,poki co kiszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Przykład: kolega niedawno zbierał z ulicy V6 TDI. Blok i obie głowice do wymiany. Przebieg nieco powyżej 200kkm. Nie posługujmy się taką argumentacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 czyli jezdzic w niedziele do kosciola, albo jak ktos nie koscielny to po bulkiSlaby pomysł. - Dpf sie zapcha hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 nalezy kupic Skode !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Do zestawu zabiegów dla SBD dodałbym jeszcze wymianę dwumasy co około 100 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Profilaktycznie mozna tez zmieniac wtryski i zestaw naprawczy tj. Wal i panewki za 7k, zawsze to mniejsze prawdopodobieństwo awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Profilaktycznie mozna tez zmieniac wtryski i zestaw naprawczy tj. Wal i panewki za 7k, zawsze to mniejsze prawdopodobieństwo awarii W sumie jest w tym metoda. Subaru powinno to wpisać w harmonogram przeglądów ( np co 60 kkm ), co prawda koszty tych ostatnich by wzrosły, ale za to jak awaryjność by spadła Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DydKe Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Kto czytawszy nowego Autoswiat? Wklejam artykuł w załączniku Pod art. podpisał się Marcin Matus. Jako mój komentarz dodam tylko mały link z yt http://youtu.be/ZPlhqIvCpM8 The Japanese Car the Germans wish they'd made Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Wszyscy tutaj czytali... poza nieumiejącymi czytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) i widzicie nikt o pekajach walach nawet nie wspomnial Edytowane 6 Października 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 standardowa wymiana? - olej - filtr oleju - wal Przestancie juz marudzic, pomyslcie za to jakie emocje w czasie jazdy... peknie, nie peknie.... zycie na krawedzi i te sprawy... mialem punciaka, takie same emocje z tym ze tam zazwyczaj cos pekalo aczkolwiek zawsze jakos sie do domu dokatulal. Troche ten temat jest jak kopanie lezacego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Yyyy... dzień dobry Jestem tu świeży, a dołączyłem do forum, ponieważ chodzi mi po głowie Legacy kombi co najmniej 2008r. z SBD. I tak czytam to forum i czytam... i aż odechciewa mi się tego diesla. JEDNAKŻE! Nasuwa mi się pewna myśl. Zauważyłem, że pęknięty wał najczęściej jest tu przedstawiany w Legacy, Outbackach czy Foresterach. Jak to jest z Imprezą? Ona nie ma tej przypadłości? Skrzynia sześciobiegowa inaczej przenosi obciążenia i wszystko jest ok? Może wystarczy wykorzystać SBD w zestawie z 6MT, żeby problem ustąpił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Fajnie by było, ale .... Od 2010 wszystkie modele miały 6MT Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Jak to jest z Imprezą? Ona nie ma tej przypadłości? To akurat nie ma znaczenia, w jakim aucie jest zamontowany SBD. Po prostu Impreza z tym silnikiem jest mniej popularna. Poniżej podaję Tobie przykłady: http://otomoto.pl/subaru-impreza-gh-2-0-d-awd-bxer-4x4-C33624831.html http://otomoto.pl/subaru-impreza-gh-2-0-diesel-150km-2009r-4x4-C34579791.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 w tym drugim ogloszeniu poprzez te wykrzykiwacze to brzmi jak zaleta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) W sumie mniejsza sumaryczna ilość takich Imprez tłumaczy mniejszą ilość awarii... W wielu wątkach czytałem o poprawionej konstrukcji od MY10. Czy części używane do napraw w ostatnich latach też są niby poprawione? Pytam w kontekście SBD stosunkowo niedawno naprawianych, tak jak w przypadku @patsiw - naprawa w październiku 2013 przez @carfit. Czy tu można się spodziewać dłuższej żywotności czy też rosyjska ruletka? Edytowane 6 Października 2014 przez rosaskc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 .. Troche ten temat jest jak kopanie lezacego . no i faktycznie zrobił nam się "Konfesjonał bis" czyli "jak Subaru skopało samo siebie" Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik1981 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dokopię jeszcze: właśnie mam przed sobą dzisiejszy numer auto świata, gdzie po raz któryś tam z kolei jest wałkowany temat dobrych i złych diesli. Oczywiście po stronie złych jest nasz znajomy SBD. Przedstawię cytat z tego artykułu: "......odnotowaliśmy przypadki zbyt dużego luzu osiowego wału korbowego, a ostatnio otrzymujemy coraz więcej zgłoszeń dotyczących obrócenia panewek korbowodowych- w obu przypadkach naprawa jest przeraźliwie droga!" W trakcie wałkowania forum nie znalazłem nic na temat obracania się panewek, albo temat jest gdzieś głęboko pomiędzy pękniętymi wałami, że go przeoczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Jak obroci panewke to zazwyczaj pęka tez wal. Jedno pociaga za soba drugie. Edytowane 6 Października 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Jeny co za złom...Jak bardzo nieprzyzwoitym trzeba być,żeby w tej sytuacji żadać jeszcze tylu pieniędzy za naprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Mam wrażenie że juz przechodzicie samych siebie w nakrecaniu się na temat SBD.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się