Andrzej Koper Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 "Po gwarancji Pan dalej jeździ do ASO, bo te silniki czasami padają i naprawa kosztuje 40 tysi, ale jak będzie komplet wpisów to importer trochę ulzy" naprawa kosztuje 20 tyś. a jak są przeglądy w ASO to może nic nie kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Ile kosztuje short block w ASO - obecnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Ile kosztuje short block w ASO - obecnie? co innego zakup short blocka a co innego "remont" na koszt SIP. Sam short block to pewnie ok. 25-30k pln. Tyle przynajmniej kosztował jakiś czas temu 2.5 N./A.. No ale to są tylko moje gdybania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Zestaw naprawczy ponad 7 tyś a short block ponad 15 tyś zł, zatem nie aż tak wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Przy takiej cenie części, to shortblock + uszczelki + robocizna głowic + płyny ustrojowe + wyjęcie i włożenie silnika + złożenie tego do kupy + sprawy oczywiste jak dwumasa/sprzegło + pewnie coś w rozrządzie to będzie na 100% 30tys bez udziału SIP. a jak są przeglądy w ASO to może nic nie kosztować. Ja pisze o sytuacji gdy SIP nie partycypuje, bo klient nie ASO-wy choćby z prostej przyczyny ze kupił auto uzywane, czy do najbliższego rozsadnego serwisu ma 200-300 kilometrów i najzwyczajniej nie chce tyle jeździć jak już nie musi po gwadrancji. Nawet jak kupował sam nowy w salonie to nikt tak jak pisałem - tylko niespełna rozumu sprzedawca by go uprzedził że czasami w tych silnikach wał się urywa i wie Pan, lepiej jeździć do ASO to może będzie to kosztować 10 tyś a nie 30 tyś. Ludzi których to spotkało jest na pewno sporo i ma to odzwierciedlenie w cenach aut na rynku wtórnym. W tej chwili osoba z którą mam biznesowy kontakt niemalże codziennie sprzedaje Forka diesla z 2010 roku. W piątek jak rozmawialiśmy to mówił ze przez tydzień było 5 telefonów z czego 3 osoby pytały czy już miał wymieniany silnik, bo wie Pan tam sie wały urywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Shortblock w ASO 12. tys.PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Shortblock w ASO 12. tys.PLN Tylko, że to dopiero początek wydatków. W najgorszym przypadku może być tak jak u mnie, że nawet głowice nadawały się do śmieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Zgadza się, Ale było pytanie o cenę shortblocku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Nie sledze dokladnie wątku a wlasnie kolege spotkala ta przygoda po przebiegu ok 100-120kkm, nalezy do tych szczesliwcow ktorym uznano gwarancje (chociaz pare zeta "przy okazji mania silnika na wierzchu" tez kosztowalo) ale mnie nurtuje inne sprawa. Czy w trakcie tej naprawy (wymiana shortblock'u) dostaje sie jakis upgrade konstrukcyjny czy dokladnie takie samo g... jak oryginalnie? Tzn wspomniany znajomy ma teraz samochod na kolejne 100kkm czy troche dluzej. zasadne pytanie bo drugi raz juz podejrzewam jna gwarancji nie bedzie;) Oswieci mnie ktos, pls? Edytowane 6 Października 2014 przez JanekS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 A z którego roku był ten nieszczęsny silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 A z którego roku był ten nieszczęsny silnik? a jakos na krawedzi okresu gwarancji czyli 3 lata (chyba tyle bylo?) czyli by wypadalo 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 To obawiam się, że dostanie dokładnie to samo. Z tego co zewsząd słychać, silniki z tego roku były już bezawaryjne i żadnych poprawek nie wprowadzano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 uhmmm, rzeczony sie okazal ewidentnie bezawaryjny:) to troche slabo, diesla sie raczej nie kupuje na male przebiegi.. a to jeszcze kolejne pytanie (sorrki jesli powtorzone gdzies z watku ale na szybko nie znalazlem) - obijaly mi sie o uszy jakies domniemane pierwotne przyczyny awarii (a to wtryski, a to sprzeglo ale nigdy nie mialem potrzeby zaglebiac sie w temat), czy w zwiazku z nimi sa jakies wiarygodne wskazowki co robic/na co uwazac zeby zmniejszyc szanse na kabum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Nie meczyc silnika obciążeniem na niskich obrotach, sprawdzac korekty wtryskow w calym zakresie obrotow pod obciazeniem, dodawac rekomendowane srodki czyszczace do wtryskow, nie palowac na zimnym, zmieniac olej co 10kkm i dbac o jego stan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dobre pytanie - ale obawiam się, że wszystkie niezawodne porady można włożyć do jednego wora z innymi urban legends Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Oczywiście to sa rady do ktorych nalezy sie stosowac przy kazdym silniku... Ja po obejrzeniu juz kilku rozwalonych sbd dochodze do wniosku ze tam jest skopana konstrukcja bloku i uklad smarowania, ale to moje przypuszczenia tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 co robic/na co uwazac zeby zmniejszyc szanse na kabum? Kaboom (breakfast cereal) - płatki śniegowe. Znaczy ....o co Ciebie chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 co robic/na co uwazac zeby zmniejszyc szanse na kabum? Kaboom (breakfast cereal) - płatki śniegowe. Znaczy ....o co Ciebie chodzi? Widać, żeś Pingwinów z Madagaskaru nie oglądał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dobre pytanie - ale obawiam się, że wszystkie niezawodne porady można włożyć do jednego wora z innymi urban legends Czy ja wiem? Ryzyka porażki nie wyeliminuje się w 100% ale można je istotnie zmniejszyć. To co napisał @slavok jest celowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dobre pytanie - ale obawiam się, że wszystkie niezawodne porady można włożyć do jednego wora z innymi urban legends Czy ja wiem? Ryzyka porażki nie wyeliminuje się w 100% ale można je istotnie zmniejszyć. To co napisał @slavok jest celowe A ja to widzę inaczej - jeśli dany egzemplarz ma się rozlecieć, to się rozleci. A od eksploatacji będzie zależało, czy stanie się to po 20 czy 200 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 co robic/na co uwazac zeby zmniejszyc szanse na kabum? Kaboom (breakfast cereal) - płatki śniegowe. Znaczy ....o co Ciebie chodzi? Widać, żeś Pingwinów z Madagaskaru nie oglądał . Dwie mi wczoraj przebiegły drogę (tfu) ale nie wiem czy były z Madagaskaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dwie mi wczoraj przebiegły drogę (tfu) ale nie wiem czy były z Madagaskaru? no i jakby Mamusia hukła porzadnie zamiast dac onym uciec to by zaszlo kabum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 co robic/na co uwazac zeby zmniejszyc szanse na kabum? Może nie jeździć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 co robic/na co uwazac zeby zmniejszyc szanse na kabum? Może nie jeździć ? Odpada. Samochód nieużywany podobno psuje się szybciej. Więc wejdziesz pewnego dnia do garażu i korbowody znajdziesz pod pojazdem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 czyli jezdzic w niedziele do kosciola, albo jak ktos nie koscielny to po bulki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się