Jump to content

forester z 2005 roku pytanie co bedzie do zrobienia


Tmk Jedyk
 Share

Recommended Posts

witam jestem tu nowy wlasnie zakupilem Forester 2X z 2005 roku ma duzo przejechane bo az 225 tys km moje pytanie co bedzie do z robienia przy tylu przejechanych km napewno musze wymienic rozrzad z gory dzieki za podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

moj ma 230 tysi i nic mu nie dolega:). zmienic rozrzad (o ile zmieniony niedawno nie byl), wszystkie plyny i oleje - jezdzic i obserwowac. w N/A nie ma co sie za bardzo psuc :)

byc moze sls'y padna, byc moze jakies elementy zawieszenia (łączniki, gumy staba) beda do wymiany... nic nie wiadomo, jaka wczesniejsza historia.

pzdr,

Dominik

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Przy 200tys rozrząd koniecznie z pompą wody (przy 100tys pompy zwykle nie wymieniają). Jeśli masz ręczną skrzynię, to psychicznie możesz się przygotować na wymianę wisko gdzieś tam w przyszłości. Poza tym nie ma się czym przejmować ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

auto sprowadzone z niemiec od faceta ktory jest pewny i raczej niczego nie zataijl :) bylo serwisowane do 170 tys km ostatni rok stalo nie uztwane wszystkie plyny i oleje nie dawno wymieniane + amortyzatory z tylu i gumy staba z przodu tez wymienione a co to sa te slsy bo lajik jestem w tych sprawach :) pzdr.

 

skrzynia reczna jest a jaki koszt wymiany tego wisko i czy ktos zna dobrego mechanika od forkow na dolnymslasku

 

a jak z lpg w tym modelu mozna bez stresu zakladac ?

Edited by jedyk
Link to comment
Share on other sites

hej,

sls'y to wlasnie tylne, samopoziomujace amorki, czyli temat Ci odpada, jesli w papierach prawda jest (papier wszystko przyjmie ;) )

lpg jak najbardziej. polecany jest oczywiscie forumowy guru Jako, od ktorego ja w swoim forku mam lpg, ale przy wolnymssaku to pewnie i dobry zaklad gazowniczy da rade, to przeciez nie zadna wyzylowana konstrukcja ;)

objawy zuzycia wisko byly na tym forum opisywane, wiec poszukaj i nasluchuj ;)

pzdr,

Dominik

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jeśli to zadbany egzemplarz i na czas było wszystko robione to nie masz się czym martwić.

Zrób rozrząd na dobrych częściach dla świętego spokoju.

 

Reszta wyjdzie w praniu :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jeśli zamierzasz założyć LPG to zanim to zrobisz koniecznie sprawdź luzy zaworowe, koszt sprawdzenia jest niewielki. Gorzej z regulacją, jeśli masz silnik SOHC (128KM czy jakoś tak) to regulacje masz na śrubki (będzie względnie tanio) jeśli DOHC (158KM) to regulacja polega na wymianie szklanek, co wiąże się najczęściej z wyciąganiem silnika + koszt szklanek (~120 - 150 PLN jedna).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

witam , mam dwa pytanka sprzeglo przy puszczaniu lekko skrzypi czego to moze byc oznaka ? i czy silnik 2.0 x wam tesz terkocze jak disel czy tylko umnie

pozdrawiam

skrzypienie pedału gazu przy puszczaniu to częsty przypadek i aso to ogarnia, klekotanie to może być piston slap, poczytaj, bo zarówno skrzypienie jak i objawy piston slap zostały już opisane na forum.

Link to comment
Share on other sites

no i pierwsze kilometry przejeczane nowa zabawka przejechalem dzisiaj prawie 400 km fajnie sie jezdzi ale cos klekocze silnik, jak dojechalem do domu cos zaczelo cykac pod maska moze jestem przedrazliwiony bo troche pieniedzy kosztowal ale co czytam to moga byc panewki i nie wiadomo co jeszcze w poniedzialek czeka mechanik ale radocha z jazdy jest. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...