Skocz do zawartości

Wydech Hayward & Scott do Imprezy .


SuBartek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam pytanie czy ten wydech na pewno podszedłby pod Impreze 2.0 RC z 2006 roku .

 

http://moto.allegro....2968667684.html

 

I czy fajny efekt by był z tym Bokserem :)

 

Jeszcze jedno pytanie czy do 2.0 można włożyć turbo i jeśli tak to czy droga jest taka zabawa ? :) Proszę się nie śmiać ,bo ja jestem zielony w tych sprawach dopiero się uczę więc trochę wyrozumiałości ;dd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie czy do 2.0 można włożyć turbo i jeśli tak to czy droga jest taka zabawa ? :) Proszę się nie śmiać ,bo ja jestem zielony w tych sprawach dopiero się uczę więc trochę wyrozumiałości ;dd

Włożyć zawsze wszystko można (bez skojarzeń proszę :mrgreen:), ale jest to totalnie nie opłacalne. Chcesz turbinę, kupuj WRXa czy STi. Zresztą były wątki o tym, poszukaj w faq. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszamy do działu przywitań :-)

 

Końcowy tłumik zakładasz Plug& Play.

 

 

I pierwsze co naucz się korzystać z szukajki - taka pierwsza rada. Dużo się dowiesz jak przewalisz forum od góry do dołu .

Edytowane przez Mike85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie czy do 2.0 można włożyć turbo i jeśli tak to czy droga jest taka zabawa ? :) Proszę się nie śmiać ,bo ja jestem zielony w tych sprawach dopiero się uczę więc trochę wyrozumiałości ;dd

Włożyć zawsze wszystko można (bez skojarzeń proszę :mrgreen:), ale jest to totalnie nie opłacalne. Chcesz turbinę, kupuj WRXa czy STi. Zresztą były wątki o tym, poszukaj w faq. :)

Dobra dzięki poszukam sobie :)

Zapraszamy do działu przywitań :-)

 

Końcowy tłumik zakładasz Plug& Play.

 

 

I pierwsze co naucz się korzystać z szukajki - taka pierwsza rada. Dużo się dowiesz jak przewalisz forum od góry do dołu .