wałek Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam, problem dziwny, co prawda da sie z tym zyć ale uciążliwy;) po dłuższym postoju, tzn nawet może nie taki długi postój - około godz - chcąc zapalić muszę nabić paliwo do wyłączenia pompy, cofnąć kluczyk i odpalić, inaczej będzie kulał i długo trzeba kręcić. Wydaje mi się że ucieka paliwo z listwy, spotkał sie ktoś z podobną sytuacją? teraz pytanie czy puszcza zawór zwrotny na pompie czy regulator ciśnienia.. dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Rozpieszczasz nas ilością informacji. Czy auto ma LPG? Czy poza odpalaniem są jakieś inne problemy? Auto ma moc na PB ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 oj, jakby było coś jeszcze to napewno bym napisał. wszystko jest ok, afr przy pałowaniu miedzy 10,5 - 11. brak lpg, jedynie co pompa chyba lekko jęczy.. ale jak pisałem, afr mierzony, rzadnych szarpań i spadków mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 może filterek się zaczyna zatykać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 zapomniałem dodać - filtr paliwa oczywiście zmieniony kilkaset km wstecz. dodam ze auto posiadam od ponad miesiaca i problem z odpalaniem mam od początku.. tez nie wiem czy nazywać to problemem z odpalaniem, jeżeli napompuje paliwo, cofne stacyjke i zakręce to łapie "od kopa/dyga/strzała (jak kto woli)" tak czy siak, odpala b. ładnie nawet w kilkunastostopnowe mrozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 oj nie miał nikt podobnej sytuacji? nie wiem czy brac sie za pompe czy listwy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Jak się u nas w starym busie paliwo cofało, to założyliśmy zawór zwrotny i na pewien czas był spokój. Ale jako, że w subaru nic nie jest proste i tanie - nie wiem czy to zadziała:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 oj nie miał nikt podobnej sytuacji? nie wiem czy brac sie za pompe czy listwy.. W cupecie mam swap GT 97.Po trzech miesiącach stania , zimą pali od dotknięcia. Wygląda jakby Ci się paliwo cofało, ale nie kojarzę gdzie tam jest zaworek zwrotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 @@wałek, zanim zaczniesz się dobierać do pompy to sprawdź na innej świecy iskrę. Oczywiście w tych okolicznościach, w których Ci nie chce odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Sprawdziłem jak marcin polecił, zdziwił mnie troche wynik badań, mianowicie za każdym razem jak odpinałem świece (robiłem chyba 7 prób ) auto odpalało bezbłędnie.. zbieg okoliczności? czy to jednak jeszcze cewka wchodzi w gre? Edytowane 24 Lutego 2013 przez wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawin Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 a próbowałeś odpalać z wciśniętym gazem gdzieś do połowy? może wtryski leją i paliwo z powietrzem się źle miesza. wciśnięcie gazu wtedy może pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Janczura Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Mam to samo czasemi jak auto mi zgaśnie np chwilkę po odpaleniu to mam tak samo ze kręce kręce i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 próbowałem też w wciśniętym gazem i tak samo. może faktycznie coś z układem zapłonowym.. póki co przyswoiłem procedure odpalania i da się z tym jakoś żyć.. jak będzie gorzej to trzebabędzie dokłądnie przeanalizować.. napewno napisze co i jak.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 za każdym razem jak odpinałem świece (robiłem chyba 7 prób ) auto odpalało bezbłędnie Co to znaczy? jak odpinałeś świece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 zdjąłem kapturek z jednej świecy, zarzuciłem na kaptur inną świece w celu sprawdzenia iskry.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się