Jump to content

Problem z odpałem po dłuższym postoju - Impreza GT `97


wałek
 Share

Recommended Posts

Witam, problem dziwny, co prawda da sie z tym zyć ale uciążliwy;) po dłuższym postoju, tzn nawet może nie taki długi postój - około godz - chcąc zapalić muszę nabić paliwo do wyłączenia pompy, cofnąć kluczyk i odpalić, inaczej będzie kulał i długo trzeba kręcić. Wydaje mi się że ucieka paliwo z listwy, spotkał sie ktoś z podobną sytuacją?

 

teraz pytanie czy puszcza zawór zwrotny na pompie czy regulator ciśnienia..

 

dzięki za podpowiedzi ;)

Link to comment
Share on other sites

Rozpieszczasz nas ilością informacji.

 

Czy auto ma LPG?

Czy poza odpalaniem są jakieś inne problemy? Auto ma moc na PB ?

Link to comment
Share on other sites

oj, jakby było coś jeszcze to napewno bym napisał. wszystko jest ok, afr przy pałowaniu miedzy 10,5 - 11. brak lpg, jedynie co pompa chyba lekko jęczy.. ale jak pisałem, afr mierzony, rzadnych szarpań i spadków mocy

Link to comment
Share on other sites

zapomniałem dodać - filtr paliwa oczywiście zmieniony kilkaset km wstecz. dodam ze auto posiadam od ponad miesiaca i problem z odpalaniem mam od początku.. tez nie wiem czy nazywać to problemem z odpalaniem, jeżeli napompuje paliwo, cofne stacyjke i zakręce to łapie "od kopa/dyga/strzała (jak kto woli)" tak czy siak, odpala b. ładnie nawet w kilkunastostopnowe mrozy

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jak się u nas w starym busie paliwo cofało, to założyliśmy zawór zwrotny i na pewien czas był spokój. Ale jako, że w subaru nic nie jest proste i tanie - nie wiem czy to zadziała:)

Link to comment
Share on other sites

oj nie miał nikt podobnej sytuacji? nie wiem czy brac sie za pompe czy listwy..

 

W cupecie mam swap GT 97.Po trzech miesiącach stania , zimą pali od dotknięcia. Wygląda jakby Ci się paliwo cofało, ale nie kojarzę gdzie tam jest zaworek zwrotny.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sprawdziłem jak marcin polecił, zdziwił mnie troche wynik badań, mianowicie za każdym razem jak odpinałem świece (robiłem chyba 7 prób ) auto odpalało bezbłędnie.. zbieg okoliczności? czy to jednak jeszcze cewka wchodzi w gre?

Edited by wałek
Link to comment
Share on other sites

próbowałem też w wciśniętym gazem i tak samo. może faktycznie coś z układem zapłonowym.. póki co przyswoiłem procedure odpalania i da się z tym jakoś żyć.. jak będzie gorzej to trzebabędzie dokłądnie przeanalizować.. napewno napisze co i jak..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...