Grzesiek79 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Anty-Lift S-KCA359 WHITELINE Proszę o pomoc czy jest to warte swej ceny ,czy duża jest różnica w prowadzeniu ? Jakiś wady ? czy np opony się szybciej nie ścierają ? Zbieżność trzeba jakoś ustawić w inny sposób jak zaleca producent ? Edytowane 27 Stycznia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Nie zauwazylem zadnych wad. Zbieznosc i tak trzeba zrobic inaczej niz fabryka nakazuje- to podstawa funu z jazdy. Do kompletu musisz miec sruby do regulacji zawiasu i grubsze staby. Swiniak pruje przodem wtedy gdy juz naprawde sie przesadzi;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Do kompletu musisz miec sruby do regulacji zawiasu Na seryjnych się nie da? ,chodzi CI oo przód ? Gdzie i za ile można takie nabyć Bo to już będzie 950zł za Anty-Lift (chyba że idzie kupić taniej ?) plus śruby Edytowane 27 Stycznia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Da sie, ale niewiele to zmieni. Komplet srub aby zrobic lekkie negatywy. W wersji oszczednej sruby na tyl. Pisane przez Tapatalk Edytowane 27 Stycznia 2013 przez bzyq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Z przodu są takie śruby(po jednej na stronę) ,chyba że mają za małą regulację ? chodzi o mocowanie amortyzatora do zwrotnicy ,z tyłu są zwykłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Dlatego kup na tyl. Cena pasztetowa w porownaniu do efektu. Tyl negatyw ok 1-1,5 stopnia i lekka rozbieznosc tez w tych okolicach. Przod negatyw ok -0,5 i tez lekko rozbieznie. Auto staje sie wysmienicie nadsterowne. Dupa na kazdym zakrecie chce cie wyprzedzic. Ciezko o podsterownosc. Fun jest, tylko trzeba brac poprawke na to ze najpierw leci dupa, ale baczka nie zrobisz bo przy pewnym kacie zaczyna isc poslizgiem czterolapnym. W skrocie-musi byc szeroko jak maja felgi przezyc wiecej niz jeden łuk;) W porownaniu do serii roznica na plus ogromna. Robi sie calkiem inne auto:) Jest gdzies dobry watek o zbieznosci. Pisane przez Tapatalk Edytowane 27 Stycznia 2013 przez bzyq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Tutaj masz ciekawą dyskusje dotyczącą zbieżności, stabilizatorów i ALK http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34076-co-zrobic-aby-subaru-impreza-wrx-2001-stal-sie-nadsterowny/page__hl__%20zbierzno%C5%9B%C4%87%20%20subaru__st__25 a tutaj masz dobrze opisane ALK różnych producentów. http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?p=8384387 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudi Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 bzyq, przy takich ustawieniach kątów to auto specjalnie nadsterowne raczej nie będzie . Z przodu negatyw powinien być większy niż z tyłu . Przynajmniej takie ustawienia mam ja ( P-1,8 , T-1,2) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Czyli same plusy ? watro zainwestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Ja zauważyłem jeden minus, który mnie skutecznie zniechęcił i spowodował powrót do serii. Po założeniu ALK robi sie potwornie twardo z przodu, czuć każde łączenie asfaltu, każdą dziurę i każdy najmniejszy kamyk po którym przejeżdzasz. A ponieważ samochód użytkuje na codzień, było to na tyle uciążliwe ( wiadomo jakie mamy drogi ), że wymontowałem ustrojstwo. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez jaRek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja zauważyłem jeden minus, który mnie skutecznie zniechęcił i spowodował powrót do serii. Po założeniu ALK robi sie potwornie twardo z przodu, czuć każde łączenie asfaltu, każdą dziurę i każdy najmniejszy kamyk po którym przejeżdzasz. A ponieważ samochód użytkuje na codzień, było to na tyle uciążliwe ( wiadomo jakie mamy drogi ), że wymontowałem ustrojstwo. To jest właśnie bardzo duży mega + Masz lepsze czucie nawierzchni, koła lepiej informują cie co się z nimi dzieje, a nie tracisz na przyczepnośći. Kto powiedział że WRX, STI muszą być miękką kluską ALK, poliuretany i grubsze staby i jest tak jak trzeba - troszkę twardawo lecz dużo pewniej i sportowiej;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wszystko fajnie ale w aucie na tor. ANty Lift powoduje mniejsze podnoszenie przodu przy starcie ale i mocniejsze odciążanie tylu przy hamowaniu. Jak sobie zrobisz negatywy, ALK i rozbiezny tył na 1-1,5 stopnia to przy awaryjnym hamowaniu możesz mieć problem. Ja rozbieżność robię na 1,5 - 3 minuty na stronę, 1,5 stopnia to musi cały czas bokiem jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Auto jest do codzięnej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fester1986 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Właśnie wymieniłem zawias ktoś wypiszę receptę na zbieżność do jazdy na codzień z tendencją do nadsterowności z którą udam się do warsztatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 dobra - ja też mam samochód do codziennej jazdy... Nie będę pisał ile nim przejechałem ale tak jak bzyq piszę jak nie jest twardo to czuć drogi - do tego mam zawias teina SS (3 z rzędu), ALK i poliuretany... Miałem przez chwile zawias Spec C i... był za miękki - dla mnie brak komfortu psychicznego - niepewnie się czułem. Wiadomo, tein jest na tor i asfalt ale ja głównie jeżdżę po mieście i trasy... Np. pojutrze na narty do Włoch... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ja bym takie mody zostawił na wiosnę, po śniegu i tak lepiej sie lata całkiem bez stabilizatorow Na wiosnę pozakladac, zrobić geomatrie i pojechać na Kielce zobaczyć jak sie auto zachowuje i czy potrafisz nad nim zapanować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Anty lift można zrobić bardzo tanio , zakładając np. tuleje z forestera czy OTB , choć osobiście nie jestem wielkim zwolennikiem tego ( anty lift ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Anty lift można zrobić bardzo tanio , zakładając np. tuleje z forestera czy OTB , choć osobiście nie jestem wielkim zwolennikiem tego ( anty lift ) No to Łajtlajn już za wiele nie posprzedaje ... hhehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Oj to widzę ża zdania są podzielone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Oj to widzę ża zdania są podzielone zdanie jest raczej jedno - warto. ale są różne drogi jak widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 choć osobiście nie jestem wielkim zwolennikiem tego ( anty lift ) Oj to widzę ża zdania są podzielone zdanie jest raczej jedno - warto. ale są różne drogi jak widac A ta wypowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Ja nie mam tego moda u siebie a to dlatego że kiedyś się nad tym zastanawiałem ale zdania były mocno podzielone. Ci co to zainstalowali same bez innych rzeczy nie widzieli różnicy. Ci co to chwali założyli też grube staby i inne mody w zawieszeniu. Ja mam grube staby, agx, prokit i geometrię i tez jest różnica mimo że nie mam alk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się