Jump to content

Anti-lift, zalety i wady-opinie


Grzesiek79
 Share

Recommended Posts

Anty-Lift S-KCA359 WHITELINE

 

Proszę o pomoc czy jest to warte swej ceny ,czy duża jest różnica w prowadzeniu ?

Jakiś wady ? czy np opony się szybciej nie ścierają ?

Zbieżność trzeba jakoś ustawić w inny sposób jak zaleca producent ?

Edited by Grzesiek79
Link to comment
Share on other sites

Nie zauwazylem zadnych wad.

Zbieznosc i tak trzeba zrobic inaczej niz fabryka nakazuje- to podstawa funu z jazdy. Do kompletu musisz miec sruby do regulacji zawiasu i grubsze staby.

Swiniak pruje przodem wtedy gdy juz naprawde sie przesadzi;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Do kompletu musisz miec sruby do regulacji zawiasu

 

Na seryjnych się nie da? ,chodzi CI oo przód ?

Gdzie i za ile można takie nabyć

 

Bo to już będzie 950zł za Anty-Lift (chyba że idzie kupić taniej ?) plus śruby

Edited by Grzesiek79
Link to comment
Share on other sites

Da sie, ale niewiele to zmieni. Komplet srub aby zrobic lekkie negatywy. W wersji oszczednej sruby na tyl.

 

Pisane przez Tapatalk

 

 

 

Edited by bzyq
Link to comment
Share on other sites

Dlatego kup na tyl. Cena pasztetowa w porownaniu do efektu.

Tyl negatyw ok 1-1,5 stopnia i lekka rozbieznosc tez w tych okolicach. Przod negatyw ok -0,5 i tez lekko rozbieznie. Auto staje sie wysmienicie nadsterowne. Dupa na kazdym zakrecie chce cie wyprzedzic. Ciezko o podsterownosc. Fun jest, tylko trzeba brac poprawke na to ze najpierw leci dupa, ale baczka nie zrobisz bo przy pewnym kacie zaczyna isc poslizgiem czterolapnym. W skrocie-musi byc szeroko jak maja felgi przezyc wiecej niz jeden łuk;)

W porownaniu do serii roznica na plus ogromna. Robi sie calkiem inne auto:) Jest gdzies dobry watek o zbieznosci.

 

Pisane przez Tapatalk

 

 

 

Edited by bzyq
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

bzyq, przy takich ustawieniach kątów to auto specjalnie nadsterowne raczej nie będzie . Z przodu negatyw powinien być większy niż z tyłu . Przynajmniej takie ustawienia mam ja ( P-1,8 , T-1,2) .

Link to comment
Share on other sites

Ja zauważyłem jeden minus, który mnie skutecznie zniechęcił i spowodował powrót do serii. Po założeniu ALK robi sie potwornie twardo z przodu, czuć każde łączenie asfaltu, każdą dziurę i każdy najmniejszy kamyk po którym przejeżdzasz. A ponieważ samochód użytkuje na codzień, było to na tyle uciążliwe ( wiadomo jakie mamy drogi ), że wymontowałem ustrojstwo.

Edited by jaRek
Link to comment
Share on other sites

Ja zauważyłem jeden minus, który mnie skutecznie zniechęcił i spowodował powrót do serii. Po założeniu ALK robi sie potwornie twardo z przodu, czuć każde łączenie asfaltu, każdą dziurę i każdy najmniejszy kamyk po którym przejeżdzasz. A ponieważ samochód użytkuje na codzień, było to na tyle uciążliwe ( wiadomo jakie mamy drogi ), że wymontowałem ustrojstwo.

 

To jest właśnie bardzo duży mega + :) Masz lepsze czucie nawierzchni, koła lepiej informują cie co się z nimi dzieje, a nie tracisz na przyczepnośći. Kto powiedział że WRX, STI muszą być miękką kluską :P ALK, poliuretany i grubsze staby i jest tak jak trzeba - troszkę twardawo lecz dużo pewniej i sportowiej;)

Link to comment
Share on other sites

Wszystko fajnie ale w aucie na tor. ANty Lift powoduje mniejsze podnoszenie przodu przy starcie ale i mocniejsze odciążanie tylu przy hamowaniu. Jak sobie zrobisz negatywy, ALK i rozbiezny tył na 1-1,5 stopnia to przy awaryjnym hamowaniu możesz mieć problem.

 

Ja rozbieżność robię na 1,5 - 3 minuty na stronę, 1,5 stopnia to musi cały czas bokiem jechać :)

Link to comment
Share on other sites

dobra - ja też mam samochód do codziennej jazdy... Nie będę pisał ile nim przejechałem ale tak jak bzyq piszę jak nie jest twardo to czuć drogi - do tego mam zawias teina SS (3 z rzędu), ALK i poliuretany... Miałem przez chwile zawias Spec C i... był za miękki - dla mnie brak komfortu psychicznego - niepewnie się czułem. Wiadomo, tein jest na tor i asfalt ale ja głównie jeżdżę po mieście i trasy... Np. pojutrze na narty do Włoch... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja bym takie mody zostawił na wiosnę, po śniegu i tak lepiej sie lata całkiem bez stabilizatorow :)

Na wiosnę pozakladac, zrobić geomatrie i pojechać na Kielce zobaczyć jak sie auto zachowuje i czy potrafisz nad nim zapanować ;)

Link to comment
Share on other sites

Anty lift można zrobić bardzo tanio , zakładając np. tuleje z forestera czy OTB :P , choć osobiście nie jestem wielkim zwolennikiem tego :) ( anty lift )

Link to comment
Share on other sites

Anty lift można zrobić bardzo tanio , zakładając np. tuleje z forestera czy OTB , choć osobiście nie jestem wielkim zwolennikiem tego ( anty lift )

No to Łajtlajn już za wiele nie posprzedaje ... hhehehe

Link to comment
Share on other sites

Ja nie mam tego moda u siebie a to dlatego że kiedyś się nad tym zastanawiałem ale zdania były mocno podzielone. Ci co to zainstalowali same bez innych rzeczy nie widzieli różnicy. Ci co to chwali założyli też grube staby i inne mody w zawieszeniu. Ja mam grube staby, agx, prokit i geometrię i tez jest różnica mimo że nie mam alk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...