monard788 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Witam. Posiadam Forestera 2.0 S Turbo z 99r. Po odpaleniu auta i nagrzaniu sie silnika do takiego stopnia aż leci ciepłe powietrze zaczyna walić spalonym olejem lub czymś podobnym, panowie co to może być??? Prosze o pomoc może ktoś już coś takiego miał. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Uszczelka pod zaworami przepuszcza olej i kapie Ci na kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) Nie koniecznie, mógł się również rozszczelnić układ nagrzewania, np nagrzewnica, przewody, łączenia i czuć płyn chłodniczy, który dostanie się do układu nawiewu. Zobacz czy powoli nie ubywa chłodziwa, ewentualnie gdzieś się mokro nie zaczęło robić Edytowane 25 Stycznia 2013 przez Basmanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Chłodniczy nie "pachnie" palonym olejem. Też obstawiam uszczelkę prawego delka zaworowego, szczególnie że to zaturbiony forek. Często się tak zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 U mnie to samo. uszczelka popuszcza i kapie na korektor. Ja miałem do tego przypadek, że śróby się obluzowały i stąd wysiek spod uszczelki. Pewno przy rozkręcaniu nikt nie dał pasty na gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 U mnie przyczyną była pęknięta guma osłony prawego przegubu wewnętrznego. Jego ruch obrotowy rozbryzgiwał smar na wydech. A swoją drogą, jakieś 2 m-ce temu w moim Forku pojawił się dziwny, słodkawy zapaszek, typowy dla spalanego płynu chłodniczego. Po rozgrzaniu silnika czuło się to wyraźnie, ale tylko jak się wysiadło z auta. Zapach było czuć tylko przez jakiś czas od rozgrzania się silnika, a potem był spokój. Dokładne oględziny (włącznie z wczołganiem się pod auto) nie wykazały żadnego wycieku płynu. Coś go tam leciutko ubyło, ale potem zapaszek zniknął. Potem poziom trzymał się kilka tys. km. na równo. Dzisiaj znów to poczułem z nawiewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sender3 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 U mnie kiedyś jeden magik grzebiący przy aucie zapomniał podłączyć odmy i kapał olej na uppipe okręcony bandażem i bryzgał na grodź pomiędzy silnikiem a kabiną. Zapach palonego oleju utrzymywał się dość długo zapewne przez to że olej nasiąkł pewnie w bandaż. Także powody mogą być czasem bardzo prozaiczne -nie koniecznie spowodowane że coś się zepsuło i cieknie;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Uszczelka pod zaworami przepuszcza olej i kapie Ci na kolektor. Na 99% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaelfox Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Uszczelka pod zaworami przepuszcza olej i kapie Ci na kolektor. Na 99% mam to samo ;] ile $$$ przygotować? mniej więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Sama oryginalna uszczelka kosztuje coś koło 200 PLN a potrzebne są dwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy83 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Sama oryginalna uszczelka kosztuje coś koło 200 PLN a potrzebne są dwie. no dokładnie 55zł/szt w xbike.plale pomijając wszystko to macie może inne pomysły co może jeszcze śmierdzieć? Uszczelki wymienione,wycieków brak,płynu chłodniczego nie ubywa a gumą śmierdzi. Sprzęgło podobno było wymienione jakieś 4miesiące temu (jednomasa), a może śmierdzieć np. wspomaganie kierownicy? bo po dłuższej jeździe zaczynam go tracić. Proszę o pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 pęknięta guma osłony prawego przegubu wewnętrznego. Jego ruch obrotowy rozbryzgiwał smar na wydech. też tak miałem. niestety pod Tuluzą. a tam żaden mechanik Subaru nie dotknie - poziom oleju mogą sprawdzić, ale dolać się już boją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamena Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Witam u mnie poci się lekko wąż od wpomaga i co jakiś czas kapnie na wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Kiedyś mało zręcznie uzupełniałem olej i trochę mi się polało obok, też przez jakiś czas potrafiło zaśmierdzieć. Nie wiem jak u Was, ale po doświadczeniach z tdi mam wrażenie, że sinik subaru jest bardzo gorący po jeździe. W takiej sytuacji każdy brud olejowy będzie śmierdział, nie musi koniecznie kapać na kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allshaq Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 u mnie tez ten problem :/ smierdzi i juz :/ z innej beczki - wiecie moze co to za cienki przewod - trojnik na lewo od silnika ? wczoraj go przerwalem i nie wiem czy to cos waznego przekrojowo pasuje na trojnik od spryskiwaczy, ale te dzialaja bez niego... moze to od swiatel ? ale te akurat mi nie dzialaly (spryskiwacze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 U mnie też wyciek z pompy wspomagania powoduje że olej ścieka na kolektor i śmierdzi w samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Ja wymieniłem filtr kabinowy i jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek998 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 U mnie też wąż od wspomagania jest nieszczelny i są takie same objawy. Po jeździe autostradą z dużą prędkością jak stanę na np. bramkach to dość mocno czuć. Widać też że to z tego węża od wspomagania kapie olej na wydech/katalizator czy co tam akurat jest. Trzeba będzie to wymienić. Mam pytanie wymieniał/naprawiał już ktoś ten wąż? Jak się do tego zabrać i gdzie części kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Znam kilka przypadków kiedy zapach smażonego z nawiewów był jedynym objawem UPG, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Też mam problem z nieszczelną uszczelką pod pokrywą zaworową z prawej strony (koło turbiny) natomiast pytanie w celu rozwiania wątpliwości, tam jest jedna uszczelka czy 2? Wymiana względnie prosta czy raczej upierdliwa? Przeglądałem Manuala ale nic o tym nie znalazłem niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się