sherif Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Poza tym wracając do meritum odniosłem się do porównania diesla Hondy (tym z CRV) vs Subaru to zobacz na przeróżne porównanie silników Diesel, gdzie ten od Hondy jest w grupie tych najlepszych i to na samym szczycie tych najlepszych, a ten nasz Subaru, w najlepszym wypadku jest na szczycie grupy silników najbardziej awaryjnych, tzn. jest w tej grupie najmniej awaryjny, w każdym razie dla mnie EOT, jako miłośnik marki Subaru, wole zakończyć ta dyskusję, bo merytorycznie MOIM ZDANIEM nie da się obronić tezy, że awaryjność tych silników SBD w Subaru Outback i Honda w CRV jest nawet porównywalna. Poza tym w swoim poście porównywałeś Subaru Outback do Hondy Civic/Accord, sam tak napisałeś odnośnie współpracy silnika Diesel Hondy z sprzęgłami w tych modelach i nie masz jak się tego wyprzeć, bo przecież jest to parę postów wyżej, a wariantu Civic Diesel 2.2 180 KM chyba nie było wcale, więc w ogóle nie wiem co właściciele Civic-ów mieli wymieniać z wersji 180 KM 2.2 Diesel, której nie było, no chyba że na jakimś rynku taki model był? możesz przytoczyć taki raport gdzie diesel Hondy jest na szczycie a Subaru na szczycie awaryjności? Nie chodzi mi tutaj o testy danej jednostki, bo zarówno o jednej i drugiej swego czasu padały tylko "ochy i achy". 180KM był montowany w type-s i podobno miał lepsze sprzęgło (na dłuzej starczało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 możesz przytoczyć taki raport gdzie diesel Hondy jest na szczycie a Subaru na szczycie awaryjności? Nie chodzi mi tutaj o testy danej jednostki, bo zarówno o jednej i drugiej swego czasu padały tylko "ochy i achy". 180KM był montowany w type-s i podobno miał lepsze sprzęgło (na dłuzej starczało) Civic Type - S miał 140 km, źródło np. tu: http://auto.moto.pl/samochody/HONDA/78194/Civic+2.2i-CTDi+TypeS+%2B/p może masz inne dane i z jakiego rynku? i co to znaczy podobno? tzn. miał czy nie miał? (lepsze sprzęgło)? co do rankingów, to jest Auto Świat (Bild) albo Motor niedawno, jest tez np. w EMPIKU gazetka o awaryjności współczesnych silników Diesel i tam jest to też opisane, niestety teraz nie pamiętam dokładnie nr i dat, ale jak nie znajdziesz, to Ci mogę przytoczyć... w każdym razie daj znać czy dałeś radę znaleźć? poza tym pisałem, że SBD nie jest na szczycie awaryjności, tylko jest jednym z lepszych silników wśród tych najbardziej awaryjnych, co jednak wcale mu chwały nie przynosi - wg tych zestawień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 możesz przytoczyć taki raport gdzie diesel Hondy jest na szczycie a Subaru na szczycie awaryjności? Nie chodzi mi tutaj o testy danej jednostki, bo zarówno o jednej i drugiej swego czasu padały tylko "ochy i achy". 180KM był montowany w type-s i podobno miał lepsze sprzęgło (na dłuzej starczało) Civic Type - S miał 140 km, źródło np. tu: http://auto.moto.pl/...-CTDi TypeS +/p może masz inne dane i z jakiego rynku? i co to znaczy podobno? tzn. miał czy nie miał? (lepsze sprzęgło)? co do rankingów, to jest Auto Świat (Bild) albo Motor niedawno, jest tez np. w EMPIKU gazetka o awaryjności współczesnych silników Diesel i tam jest to też opisane, niestety teraz nie pamiętam dokładnie nr i dat, ale jak nie znajdziesz, to Ci mogę przytoczyć... w każdym razie daj znać czy dałeś radę znaleźć? poza tym pisałem, że SBD nie jest na szczycie awaryjności, tylko jest jednym z lepszych silników wśród tych najbardziej awaryjnych, co jednak wcale mu chwały nie przynosi - wg tych zestawień. Prosze ... http://www.auto-news.pl/cennik-aut/honda/accord/type_s_13_10_23.html Odnośnie awaryjności to trudno się czyta troche twoje posty zawierające zdanie na kilka linijek, także odniesienie się do sczytu silników najbardziej awaryjnych, tak jak to zrozumiałem a takich testów nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 możesz przytoczyć taki raport gdzie diesel Hondy jest na szczycie a Subaru na szczycie awaryjności? Nie chodzi mi tutaj o testy danej jednostki, bo zarówno o jednej i drugiej swego czasu padały tylko "ochy i achy". 180KM był montowany w type-s i podobno miał lepsze sprzęgło (na dłuzej starczało) Civic Type - S miał 140 km, źródło np. tu: http://auto.moto.pl/...-CTDi TypeS +/p może masz inne dane i z jakiego rynku? i co to znaczy podobno? tzn. miał czy nie miał? (lepsze sprzęgło)? co do rankingów, to jest Auto Świat (Bild) albo Motor niedawno, jest tez np. w EMPIKU gazetka o awaryjności współczesnych silników Diesel i tam jest to też opisane, niestety teraz nie pamiętam dokładnie nr i dat, ale jak nie znajdziesz, to Ci mogę przytoczyć... w każdym razie daj znać czy dałeś radę znaleźć? poza tym pisałem, że SBD nie jest na szczycie awaryjności, tylko jest jednym z lepszych silników wśród tych najbardziej awaryjnych, co jednak wcale mu chwały nie przynosi - wg tych zestawień. Prosze ... http://www.auto-news.pl/cennik-aut/honda/accord/type_s_13_10_23.html Odnośnie awaryjności to trudno się czyta troche twoje posty zawierające zdanie na kilka linijek, także odniesienie się do sczytu silników najbardziej awaryjnych, tak jak to zrozumiałem a takich testów nie widziałem. Przecież to jest Accord a nie Civic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Przecież to jest Accord a nie Civic... no i ? Czy gdzies pisałem, że to wersja Civica ? Istotnym jest fakt, że ludzie kombinują ze sprzęgłem, choć przynajmniej maja od czego, bo były rózne wersje w przeciwienstwie do Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troll Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Tiger, pytam o: (...) wolne jeżdżenie i manewrowanie po lekko kopnym śniegu (np. na parkingach wokół wyciągów narciarskich, albo na nieodśnieżanych dojazdach do domów), bo w Subaru nawet po szkoleniach SJS i updatach softu, w takich warunkach można "załatwić" sprzęgło (...) dlaczego załatwić sprzęgło? wierzę że o tym było, ale nie wiem gdzie/jak znaleźć. możesz "rozwinąć myśl"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się