ZazPL Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witam. w skrócie sprawa wygląda następująco. W dowodzie wbite mam 155 KW pojemność 1998 cm3. Auto to GT z 1998.11.22. Gdzie mogę uzyskać informację z jakim silnikiem auto wyjechało z fabryki? Powinno być 160 KW w dowodzie, różnica niby żadna ale dla ubezpieczalni przy wypłacie szkody znacząca.... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 160 KW jest wbite dla 218 KM czyli GT powyżej 98. W twoim aucie było 211 KM więc wygląda OK. Jeżeli jest to okres gdzie mogłaby być zmiana na przełomie 98/99 to tylko po siliniku miałbyś EJ205 zamiast EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 podaj VIN albo wklej fotkę silnika ... to Ci "wywróżymy" ile ma KM ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 EJ205 zamiast EJ20 To w zasadzie to samo Przynajmiej w jedna strone. EJ20 to cala rodzina silnikow, a Ej205 to jeden z przedstawicieli. podaj VIN albo wklej fotkę silnika ... to Ci "wywróżymy" ile ma KM ;-) Piter, a numerow do totka bys mi nie wywrozyl tak po znajomosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZazPL Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 VIN JF1GF8LD3XG064761 auto z 98 roku z Listopada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) @@ZazPL,według http://www.subaru-sale.ru/vin/ Twój Gtek jest MY'99 czyli ma 218KM (na pierwszy rzut oka - masz (seryjnie) 4tłoczki z przodu ? i cewka nie jest na środku silnika ? - to by się potwierdziło że to jest faktycznie MY'99) @@AMI, 1,2,3,4,5,6 .. gwarancji nie daję, ale jak wygrasz - 50% dla mnie Edytowane 22 Stycznia 2013 przez piter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZazPL Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 tak jest, cewka jest z prawej strony ( patrząc od przodu ) 4 tłoczki z przodu fabrycznie. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Możesz podać więcej informacji na temat problemów z ubezpieczycielem jakie mogą spotkać właścicieli modeli przejściowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Sprawdz co masz w karcie pojazdu - jest wpisywana na podstawie swiadectwa homologacji dla aut sprzedawanych w PL. W przypadku gdy masz 155 KW to urząd komunikacji może to zmienić jak dostanie papier od SIMP a to kosztuje bo muszą albo wystawić albo sciągnąć kopię z europy Jaki masz transmission code - w wersjach od 99 powinno być TY754 i prawdopodobnie TY754VN1AB lub końcówka 1AA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się