Jump to content

07' Subaru Impreza 2,0R Sport - proszę o sugestie


lordmercy
 Share

Recommended Posts

Witam Pany,

 

to ma być moje pierwsze Subaru, chciałbym się Was poradzić na co w szczególności zwrócić uwagę podczas oględzin biorąc pod uwagę charakterystykę tej marki i modelu. Generalnie "ogarniam" zagadnienia motoryzacyjne [ od zawsze zawodowo przy samochodach ( kiedyś osobowych - zawsze nowych, a ostatnie 8 lat przy autach ciężarowych. IVECO i MAN ) ]. Chciałbym, żebyście jeśli to możliwe ( i nie zabraknie wam cierpliwości ;) ) dali mi wskazówki czego "nasłuchiwać i na co zwracać uwagę gdy będę oglądał to auto? Generalnie podszedłem do tematu tak, że poprosiłem gościa, który chce sprzedać o skany książki serwisowej i nr Vin , który sprawdzę w serwisie "macierzystym", a może i innym tak dla potwierdzenia ( potwierdzenie przebiegu, historii serwisowej itp. Czy macie "patent" na sprawdzenie po Vin pojazu w Europie na podobieństwo Amerykańskiego CARFAX-u? ( chodzi mi o adnotacje ubezpieczycieli o zdarzeniach na pojeżdzie? ). Jak z tym gazem.....fabrycznym jak pisze sprzedający? Fabryczny czy nie ( robili taką akcję w Niemczech, bo ponoć z rynku niemieckiego toto? ) Czy po Vin-ie jestem w stanie dojść na jaki rynek wyszedł konkretnie ten egzemplarz?

 

Za wszelką pomoc i sugestie z góry dzięki

 

 

Domin

 

 

chcę kupić takie oto auto:

 

http://allegro.pl/su...2959366793.html

Edited by lordmercy
Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze witamy się w innym dziale a potem otwieramy temat,ale kichać na to ;) . Autko wygląda na ładne,ale czym ładniejsze tym bądź ostrożniejszy,sprawdza się jak każde inne auto,lakier, karoseria ,znaczki na szybach i reflektorach oraz lampach tylnych i takie tam.Podaj nr VIN a na pewno rozszyfrujemy co za tym autkiem siedzi.Co do instalacji gazowej to faktycznie nie było fabrycznej ale była zakładana przez salony na jakiś tam porozumieniach z producentem.Jeśli sprzedający posiada książkę i Ci ja udostępnia do sprawdzenia w dowolnym punkcie to duży plus,powodzenia i pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki lucza,

 

 

fakt, sorki za faux pas z przywitaniem...my fault. Za sugestie dzieki. Gośc mi ma przysłać jutro ( o fak!! ) dzisiaj, znaczy już skan książki serwisowej i Vin. Jak dostanę wrzucę...i po pomoc poproszę. Dzięki wielkie za chęć pomocy.

 

pozdro,

 

Domin

Link to comment
Share on other sites

przebieg 99 tyś więc nalezy dodac do ceny koszt przegladu po 105 tyś ( +-4 tyś z rozrządem) i ze względu na gaz regulacje zaworow ?( +- 2,5 ) silnik będzie wyjety więc sprzegło bedzie na wierzchu...(+- 1,3).....Auto w b. dobrej wersji , przyjemne w prowadzeniu ....tylko ten gaz mi nie pasuje...no i trzeba sprawdzić czy cale trafiło do Polski :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Andrzej,

 

 

powiedz mi proszę jakie te koszty mogą być biorąc pod uwagę fakt, że mój Ojciec prowadzi warsztat samochodowy i na pewno będę to robił u niego. Tak więc chodzi mi o koszty części ( bo robocizny nie licze) ;). Pytanie też takie mam czy ten silnik daje się tuningować, myślę o power box-ie lub zmianie mapy silnika ( nie piszcie tylko o magnetyzerach na allegro i wyrzynaniu katalizatora) :biglol: może świece, kable, filtr itp. . Jakiego wzrostu momentu i koni mogę się spodziewać i czy ten silnik to znosi?/lubi? Co mogę zrobić żeby poprawić jego osiągi ( nie myślę tu o jakimś hard core-owym tuninigu mechanicznym typu szlify kanałów itp. )

 

Znalazłem jeszcze takie auto:

 

http://otomoto.pl/su...-C26124266.html

 

pytanie o tą automatyczną skrzynię biegów, jak ona się sprawdza? Jest sens? ( poza oczywistą wygodą kierowania )

 

I ostatnie pytanie ( jeszcze nie przejrzałem całego forum więc wybaczcie, ale może komuś się będzie chciało odpowiedzieć): znajdę tu serwisówkę i instrukcje obsługi do tego modelu?

 

 

dzięki z góry za pomoc i sugestie

 

 

Domin

Edited by lordmercy
Link to comment
Share on other sites

O tuningowaniu (próbie zwiększenia mocy)wolnossących Subaru na tym Forum było już wiele wątków i jedna odpowiedź ,nie ma sensu i efektów. A co do skrzyni biegów to manual daje większą frajdę z jazdy.Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

mój Ojciec prowadzi warsztat samochodowy i na pewno będę to robił u niego.

 

pewnie z połowę kosztow bedzie...zależy czy ori czy zamienniki..

 

Pytanie też takie mam czy ten silnik daje się tuningować

 

nie

 

pytanie o tą automatyczną skrzynię biegów, jak ona się sprawdza? Jest sens? ( poza oczywistą wygodą kierowania )

 

bylem b. zadowolony jezdzac taka impr. z AT...według mnie lepiej przyspieszala niz z MT (0-100) auto z CH wiec , ze bylo bezwypadkowe malo prawdopodobne ale jak sa zdjecia i prawidlowo naprawiony to ok.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Pany zaodpowiedzi, :)

 

@@lordmercy,

Pytanie też takie mam czy ten silnik daje się tuningować

 

 

Tak da się,potrzebujesz ok 10tyś € i profi tunera,może ci to załatwić góra ze 30KM więcej.Nadal tego chcesz? B) ,pozdro.

 

Hehehe nie chcem :D

 

Podaj nr VIN a na pewno rozszyfrujemy co za tym autkiem siedzi.

 

Mam już Vin więc chwytam za słowo ;)

 

JF1GH7LW48G015614

 

proszę o komentarz :)

 

mój Ojciec prowadzi warsztat samochodowy i na pewno będę to robił u niego.

 

pewnie z połowę kosztow bedzie...zależy czy ori czy zamienniki..

 

Dzięki Andrzej,

 

w takim razie prośba o sugestie co do zakupu zamienników ( po oryginały wiem gdzie iść ;) ) czy tak jak np w Mercedesie i w Subce jest wielu producentów zamienników? Jeśli tak to prośba o podanie , który z nich jest najlepszy? I czy macie jakiś sklep w necie z tymi zamiennikami, tudzież np. zaufanego uzytkownika na allegro, który się para sprzedażą takowych? Może jest w Trójmieście jakiś godny polecenia sklep?

 

 

Byłem dzisiaj w Subaru i Pan polecał mi silnik 2.0 D. Jakie są na jego temat wasze opinie?

 

 

dzięki,

 

Domin

Link to comment
Share on other sites

Tak da się,potrzebujesz ok 10tyś € i profi tunera,może ci to załatwić góra ze 30KM więcej.Nadal tego chcesz? ,pozdro

Za tyle to można by przełożyć całe STi, więc proszę nie przesadzać, kucyków byłoby więcej :P

Link to comment
Share on other sites

Mam już Vin więc chwytam za słowo JF1GH7LW48G015614

 

 

FWD? :huh:https://www.automo.p...1GH7LW48G015614

 

wagon? :o

 

nie zupełnie :) :

 

VIN: JF1GH7LW48G015614 Мarka: IMPREZA (G12) ; Region: Europe ; Ster: LHD

Data: 2007/10/11 Rok modelowy: A ('08MY) Applied model.: GH7ALAW Opcje.: EL .: SQ kolor: OBSIDIAN BLACK PEARL (32J) kolor wykoń: OFF BLACK (G30)

Nadwozie: WAGON (W) w lanosach tak jest :) ;

ENGINE: 2000CC EMPI DOHC NA (204)

TRAIN: FULLTIME 4WD (4W) MISSION: 5SP MANUAL TRANSMISSION (5MT)

GRADE: 20RS (20RS)

DESTINAT: LHD (LH)

Link to comment
Share on other sites

Suuper dzięki okeyten :)

 

da się cos rozkminić jeśli chodzi o wyposażenie seryjne? wersję? bo ponoć to R sport jest....aaaaa i co oznacza:

 

 

 

Opcje.: EL .: SQ

GRADE: 20RS (20RS)

DESTINAT: LHD (LH)

 

??

Link to comment
Share on other sites

Suuper dzięki okeyten :)

 

da się cos rozkminić jeśli chodzi o wyposażenie seryjne? wersję? bo ponoć to R sport jest....aaaaa i co oznacza:

 

 

 

Opcje.: EL .: SQ

GRADE: 20RS (20RS)

DESTINAT: LHD (LH)

 

??

Opcje to najważniejsze elementy wyposażenia typu: tempomat oraz normy emisji,

GRADE to opis na klapie :) czyli dokładny model 2.0 RS

Destinat to przeznaczenie na rynek LHD czyli left hand drive

 

Tak mocno tą specyfikacją SPORT się nie "jaraj" główne modyfikację są w wyglądzie. 150KM mają też pozostałe "cywile"

 

Dokładne specyfikacje znajdziesz tutaj -> co prawda po germańsku ale skoro jesteś z Danzig to nie będzie problemu :

http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/kundenservice/prospektarchiv/impreza/archiv-impreza08.pdf

 

a w PL tutaj co prawda dla MY09 - > http://www.subaru.pl/09impreza_spec_5d.html

Link to comment
Share on other sites

co prawda po germańsku ale skoro jesteś z Danzig to nie będzie problemu :

 

 

ja wohl, Vielen Dank ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Witam Pany,

 

 

tak jak wspominałem wcześniej, rozmawiałem ze sprzedawcą w salonie Subaru, pytałem/ radziłem się, gdy Pan usłyszał o gazie, stwiedził, że odradza i cytując stwierdził, że "....zagazowany silnik w Subaru wytrzymuje do 50 tys kilometrów...". Pytanie jak traktować tą wypowiedź? Jakie jest wasze zdanie, doświadczenia z gazem w Subaru?

Edited by lordmercy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a powiedzcie Pany, jak wogóle ma się ten silnik benzyna 2,0 150 KM? Jaka jest Wasza opinia na temat tego motoru? jakie ma plusy, a jakie miunusy? Da się to zamknąć w kilku podpunktach? na co zwracać uwagę przy zakupie?

 

za pomoc/ sugestie z góry dziękuję...w przyszłym tygodniu chcę jechac na drugi koniec Polski oglądać "lanosa" 2,0 benzyne...

 

 

Domin

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...